skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže toto auto som kupil niekedy marci 2010, je po 1. majitelovi ktorý bol neznámy dedko. Auto udajne nikdy nebolo jazdené v zime. Stav tachometra pri kupe bolo cca 53900 km a originál motor. Motor dostal nový olej 15W40 valvoline pretesnena olejova vana, filtre, nastavená hladina karburátora lebo to žralo asi 15l na 100km nehorázne. Na aute bolo ze vraj vymenená vodne čerpadlo original bolo na zadných sedačkách a vraj bolo menene tesnenie pod hlavou, zarovnanie hlavy, zabrusenie ventilov to celkom aj ujde.
„Toto je náš svět, svět aut s motorem vzadu, krása okřídleného šípu.Jezdíme s nimi proto ze je máme rádi, mohli by jsme jezdit porad, pokud by ti nenažranci nezlikvidovali veškeré náhradní díly na naše miláčky.My jezdíme dál....... a říkají ze jsou to šroty.Existujeme bez barvy pleti, bez národnosti, bez náboženské zaujatosti… a vy nás chcete dostat ze silnic.Vy vyrábíte atomové bomby, vedete války, vraždíte, podvadíte, a lžete nám a pokoušíte se, abychom věřili tomu, ze je to pro naše vlastni dobro, presto zvyšujete požadavky u STK.Jsem škodovkář a mým zločinem je jezdit škodovkou.Neposuzujeme auta podle toho jak jsou hlučný, oblepeny plastama, ale podle toho jak jsou jednoduchý a je možno je kdykoliv v polních podmínkách opravit.Jsem škodovkář a toto je můj manifest, můžete zastavit jednotlivce ale nemůžete nás zastavit všechny........... :)))))“
- Studený štart skoda 120 LEKR
- neprestávame veriť
Spotrebak: skoda-virt.cz/cz/.../1163 4-chameleon
Škoda 120L
model: M-II
mesiac a rok výroby: 9/1986
farba: biela 1001
dátum kúpy: 3/2010
aktual stav km: > 110 500 (25.8.2019)
Účastník zrazov:
- 10. škoda zraz Moravsky kras
- 3. CS skoda zraz Lubina
- 12. škoda sraz Moravský kras
- 2. Medzinárodný Škoda zraz v Komoči
- 4. CS škoda zraz Lubina
- 14. jihomoravský zraz
- 13. Škoda sraz Moravský kras ( 2. Miesto dennej AOS)
- 6. CS škoda zraz Lubina
- 15. Jihomoravský zraz v Nemčičkach
- 14. Škoda sraz Moravský kras ( 3. Miesto dennej AOS)
- 7. CS škoda zraz Lubina (1. Miesto v Slalom-e)
Aktuálne:
Motor:
- 781.135
- nové rozvody, všetky tesnenia a guferá, hliníkové tyčky
- sacie, vyfukové potrubie, v. pumpa a predohrev zo skoda 136
- výfuk s upraveným držiakom so silentblokmi
- 1kw štarter magneton
- bezkontaktný rozdelovač a zapalovanie
- karburator LEKR 2207
- znižená hlava -1,0mm
Prevodovka a podvodzok
- 5q sp 4,22 spojené s vlecnou nápravou po úplnej GO s vyztuzenim na pozdĺžnich ramenách (od 98210 km)
- olej 75W90 od shell-u
- predné užovkové pružiny skratené o 1 závit
- 175/70 r13 nazadku a 175/65 r13 napredku - Leto, zima 165/80 r13
- disky APOLLO 5Jx13
- 4-piesty
- 3,9 prevodovka v zálohe
Interiér a elektro
- Gl čierne tapacíry
- rapid palubovka a predne fialove sedačky
- GL koberec pod zadným oknom a kufry,
- 5q kulisa
- central na DO Carprotect
- GLS prvky ako su: nerez listy na dverach, vzadu, tapacire, zamok priehradky, zadne pasy, pristrojovka s otackomerom
- favorit hodiny
- autozapalovač s USB nabíjačkov
- rádio AEG DVD cs 450 bt
- zvuková signalizácia nevypnutých svetiel
- ekonomer
- predné elektrické okná z Renaultu 19
- chrom znak škoda na nadobke ostrekovača
- cúvacia kamera na špz
- dvojfarebné zadné svetlá
V príprave
- osadenie voltmetra a ekonomera
- spínač ručnej/parkovacej brzdy (kontrolka osadená)
V pláne
- výmena listy pod prepínačmi na palubovke
„Toto je náš svět, svět aut s motorem vzadu, krása okřídleného šípu.Jezdíme s nimi proto ze je máme rádi, mohli by jsme jezdit porad, pokud by ti nenažranci nezlikvidovali veškeré náhradní díly na naše miláčky.My jezdíme dál....... a říkají ze jsou to šroty.Existujeme bez barvy pleti, bez národnosti, bez náboženské zaujatosti… a vy nás chcete dostat ze silnic.Vy vyrábíte atomové bomby, vedete války, vraždíte, podvadíte, a lžete nám a pokoušíte se, abychom věřili tomu, ze je to pro naše vlastni dobro, presto zvyšujete požadavky u STK.Jsem škodovkář a mým zločinem je jezdit škodovkou.Neposuzujeme auta podle toho jak jsou hlučný, oblepeny plastama, ale podle toho jak jsou jednoduchý a je možno je kdykoliv v polních podmínkách opravit.Jsem škodovkář a toto je můj manifest, můžete zastavit jednotlivce ale nemůžete nás zastavit všechny........... :)))))“
- Studený štart skoda 120 LEKR
- neprestávame veriť
Spotrebak: skoda-virt.cz/cz/.../1163 4-chameleon
Škoda 120L
model: M-II
mesiac a rok výroby: 9/1986
farba: biela 1001
dátum kúpy: 3/2010
aktual stav km: > 110 500 (25.8.2019)
Účastník zrazov:
- 10. škoda zraz Moravsky kras
- 3. CS skoda zraz Lubina
- 12. škoda sraz Moravský kras
- 2. Medzinárodný Škoda zraz v Komoči
- 4. CS škoda zraz Lubina
- 14. jihomoravský zraz
- 13. Škoda sraz Moravský kras ( 2. Miesto dennej AOS)
- 6. CS škoda zraz Lubina
- 15. Jihomoravský zraz v Nemčičkach
- 14. Škoda sraz Moravský kras ( 3. Miesto dennej AOS)
- 7. CS škoda zraz Lubina (1. Miesto v Slalom-e)
Aktuálne:
Motor:
- 781.135
- nové rozvody, všetky tesnenia a guferá, hliníkové tyčky
- sacie, vyfukové potrubie, v. pumpa a predohrev zo skoda 136
- výfuk s upraveným držiakom so silentblokmi
- 1kw štarter magneton
- bezkontaktný rozdelovač a zapalovanie
- karburator LEKR 2207
- znižená hlava -1,0mm
Prevodovka a podvodzok
- 5q sp 4,22 spojené s vlecnou nápravou po úplnej GO s vyztuzenim na pozdĺžnich ramenách (od 98210 km)
- olej 75W90 od shell-u
- predné užovkové pružiny skratené o 1 závit
- 175/70 r13 nazadku a 175/65 r13 napredku - Leto, zima 165/80 r13
- disky APOLLO 5Jx13
- 4-piesty
- 3,9 prevodovka v zálohe
Interiér a elektro
- Gl čierne tapacíry
- rapid palubovka a predne fialove sedačky
- GL koberec pod zadným oknom a kufry,
- 5q kulisa
- central na DO Carprotect
- GLS prvky ako su: nerez listy na dverach, vzadu, tapacire, zamok priehradky, zadne pasy, pristrojovka s otackomerom
- favorit hodiny
- autozapalovač s USB nabíjačkov
- rádio AEG DVD cs 450 bt
- zvuková signalizácia nevypnutých svetiel
- ekonomer
- predné elektrické okná z Renaultu 19
- chrom znak škoda na nadobke ostrekovača
- cúvacia kamera na špz
- dvojfarebné zadné svetlá
V príprave
- osadenie voltmetra a ekonomera
- spínač ručnej/parkovacej brzdy (kontrolka osadená)
V pláne
- výmena listy pod prepínačmi na palubovke
White 135 GLX - komentáře:
22:28:50
29.06.2015
29.06.2015
minno
-> xerox422: Tak to tie spojovacie hadice a spony pod autom vydržali aj tak neuveriteľne dlho. Ale to bude asi tým, že auto je málo jazdené a nejazdilo v zime (podľa popisu). Ja som tie spony menil 1. krát už keď malo auto 18 rokov (z večera do rána sa pod autom objavila mláka vody - spony prehrdzaveli a hadice sa uvoľnili). A už som menil tie hadice a spony aj 2. krát (prevencia, sú to už roky).
21:58:35
29.06.2015
29.06.2015
xerox422
-> šadesa: trochu strachu som aj ja nakolko nemam jamu, rampu ani najazdy (najazdy su v plane už rok) inak za 3 hod aj s odvdzušnovanim.
Inak predok auta bol do kopčeka čim som urobil strede auta vacsiu medzeru.
Inak predok auta bol do kopčeka čim som urobil strede auta vacsiu medzeru.
21:25:39
29.06.2015
29.06.2015
šadesa
taky se je chystám vyměnit už z nich mam strach
00:03:31
12.06.2015
12.06.2015
Flamo
Tak nech poťahy slúžia ;)
13:02:14
25.05.2015
25.05.2015
minno
-> LUKAS: No ale na sanie z favorita sa tiež dáva redukcia :-) Akurát netreba prevŕtavať rozteč dier.
15:34:39
23.05.2015
23.05.2015
LUKAS
-> minno: no ja som to mal na 136 motore komplet aj zo sanim pre LEKR tiež s favorita tak som nerešil nič akurat bol iny sklon karbecu ako vo fatase..ale neprejavovalo sa to..aspon som to nepocitil ten odliaty benzin v zakrutach.
15:11:28
23.05.2015
23.05.2015
minno
-> LUKAS: redukciu treba dávať rovnako na 5 kanál ako aj na 8 kanál, to je to isté, čo sa týka príruby karburátora.
-> Peťo_120gL_NZ-sk 22.05.15 00:27:47: Daj si LEKRa, budeš si pochvaľovať :)
-> Peťo_120gL_NZ-sk 22.05.15 00:27:47: Daj si LEKRa, budeš si pochvaľovať :)
21:19:51
22.05.2015
22.05.2015
LUKAS
-> Peťo_120gL_NZ-sk: ked sa nastavi odborne Lekr-pierburg tak je to pecka mal som na pierrburgu zoštelovane všetky podtlaky a podobne serepetičky a motor štartoval na pol otočky kluky ozaj na brnk a zimne štarty .zošlapnut plyn inicializovat sytič a na prvy šup aj v - 10°C ..hned by som ho založil ale mam liatinu už v rapide 5kanal a dako do redukcie sa my nechce ist neni času už na to
21:07:49
22.05.2015
22.05.2015
xerox422
-> Peťo_120gL_NZ-sk: Raz ochutnaš Lekr-a, viac Sedr-a(edsr) nechceš .
00:27:47
22.05.2015
22.05.2015
Peťo_120gL_NZ-sk
-> xerox422: -> minno: boha, nerobte mi chúťky s tým karburátorom
18:45:42
27.02.2015
27.02.2015
xerox422
-> minno: spotrebu este neviem to je na dlhsie. Voda sa pripravuje, zatial takto.
13:19:24
27.02.2015
27.02.2015
minno
-> xerox422: Tak to paráda potom. Ale tie ďalšie veci ako lepšie preraďovanie rýchlostí a podobne s karburátorom asi fakt nebudú súvisieť
A čo spotreba?
Inak pozerám na fotku, vodu k sytiču ešte nemáš zapojenú?
A čo spotreba?
Inak pozerám na fotku, vodu k sytiču ešte nemáš zapojenú?
12:26:29
27.02.2015
27.02.2015
xerox422
-> minno: samozrejme ze pojazdil, akurat som sa vratil z mesta. Na 120 motore to ide velmi pekne hlavne od nizsich otacok na rozdiel od sedra. Dost ozivil motor az necakane sa mi pretocia kolesa aj ked som nechcel. Hned som to vyuzil na volnej ploche sa posmykat na mokru , a hlavne ziadne trhanie, zdochinanie, zbytocne vysoke otacky a ine neprijemne vlastnosti. Neviem preco ale aj lepsie preradovanie kvaltov aj stabilnejsia rucicka tachometra a hladsia jazda, predtym som uz mal podozrenie na geometriu naprav. Podla ekonomeru menej slapem na plyn a je vraj lepsie jazdit skorsim zaradenim 4 v meste.
Proste doterajsi prinos je velky.
Proste doterajsi prinos je velky.
07:54:25
27.02.2015
27.02.2015
minno
-> xerox422: Pekné, podobne to štartuje aj mne. Už si s tým aj pojazdil? Ako sa to správa na 120 motore?
20:51:28
26.02.2015
26.02.2015
xerox422
Pridal som sem video s lekr-om
17:52:47
22.01.2015
22.01.2015
Peťo_120gL_NZ-sk
-> xerox422: kámo...to je jak na to
21:05:59
21.01.2015
21.01.2015
xerox422
-> Peťo_120gL_NZ-sk: to si robil s kompresorom z chladnicky? Však taký mám tiez, to by som nepovedal že to dokáže. Treba ďalšie 4piesty aby som to vyskusal
19:58:00
21.01.2015
21.01.2015
Peťo_120gL_NZ-sk
fuu chlapi, neviem ake hovadske kompresory vy mate, ale ja mam iba malicky prerobeny z chladnickoveho, k tomu hadica s očkom a prietokovy srob nikdy to velmi nevystrelilo, ale krasne decentne vytlacilo piestik, samozrejme strmene boli ešte spojene a medzi polkami doska...s kombinackami som robil 1-2 sady a bolo to mega trapenie a poskodili sa hrany piestikov a tak...nove piestiky na 4p. sa u nas už nedaju kupit a druhovyroba je draha tiež...
15:35:06
21.01.2015
21.01.2015
m8rinek
-> Luky: Ono to chce vložit kus pásoviny místo kotouče (nebo cokoli, pilník atp...jen ne prst), protože jinak vyjede nejmíň zatuhlej pístek a ostatní zůstanou v těle... pak není čeho se bát... pístky zůstanou za hranu v těle brzdiče...
15:31:09
21.01.2015
21.01.2015
vhml
Zabalit do hadru, nafoukat a je rozmontováno v tu ránu :-)