skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
12:03:43
01.03.2005
01.03.2005
TUNER
-> fine_ray: Mno,myslim že audiokabel je to samý,akorát jemnější vnitřní žíly a 10 krát tak drahej....
11:14:54
01.03.2005
01.03.2005
fine_ray
-> TUNER: ahááá, já myslel že máš nějakej špeciélní, jako sou třeba audiokabely. Průměr sem asi tak tušil.. dík.
07:20:50
01.03.2005
01.03.2005
TUNER
-> fine_ray: Jooo,tak to ti od öka neřeknu...Ale byl to nějakej elektrikářskej kabel...cca 1 cm silnej s měděnym jádrem....Zkus nějaký elektropotřeby nebo tak něco....
01:12:09
01.03.2005
01.03.2005
fine_ray
-> TUNER: hele jakej průměr(typ) kablu máš od batery k startéru.. případně kolik byla cena? Nebo kde ho v PL maj? Dík. K-)
13:42:58
28.02.2005
28.02.2005
TUNER
-> jate-line: ooooo,děkuji
13:34:17
28.02.2005
28.02.2005
jate-line
takových pěkných 10b!!!
07:45:49
28.02.2005
28.02.2005
MATTESS
-> TUNER: On sam to zjistil pri montazi
06:01:01
28.02.2005
28.02.2005
TUNER
-> CHIP: Jj,jak psal T#2,gola sada je to pravý náčiní.....
21:31:34
26.02.2005
26.02.2005
CHIP
-> Tuner#2: Gola sadu mam zcela novou, takze to odzkousim ....
19:56:14
26.02.2005
26.02.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> CHIP: Musíš použít ořech z gola sady co má tenké stěny a jde to v poho.
09:00:03
26.02.2005
26.02.2005
lpepsi
Chip-> to dotahni jen prstem nemusi to byt moc :))) ale jako prece jen kdyby sis to rozmyslel ze to tam davat nebudes, jen na me piskni
01:49:58
26.02.2005
26.02.2005
CHIP
-> lpepsi: Zadny spalky ... stacilo by je vyndat ze skrine v garazi ... jsou tam naprosto bezpecne ulozeny ..
-> TUNER: No uz je na case ... jeste mi rekni jak jsi utahoval matky v tech podlozkach na zadni naprave ... klic na kola se tam nevejde ... diky za tip ...
-> TUNER: No uz je na case ... jeste mi rekni jak jsi utahoval matky v tech podlozkach na zadni naprave ... klic na kola se tam nevejde ... diky za tip ...
06:14:03
25.02.2005
25.02.2005
TUNER
-> CHIP: No už by bylo na čase...
20:10:45
24.02.2005
24.02.2005
lpepsi
tuner#2-> dik za uklidnujici zpravu ;) aspon vim ze mam za nim prijed a hodit mu to na spalky, si delam srandu.... treba nekdy sezenu nejake pekne, nebo prevarime ;))) bude nejlevnejsi
19:55:27
24.02.2005
24.02.2005
haso
Paráda
16:30:38
24.02.2005
24.02.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> lpepsi: Ten borec je tam letos snad už konečně nasadí :o)) viď CHIPE
15:31:01
24.02.2005
24.02.2005
lpepsi
Tuner-> wow a ten borec co jsji mu to prodal, by se toho nechtel zbavit??? ale prece jen mi naskocila slza... jako dobra cena
15:29:07
24.02.2005
24.02.2005
CHIP
-> TUNER: Jo jo .. moc pekny kola .... snad se konecne na jare dostanu k tomu abych je dostal na auto ... minulej rok jsem se na to nejak vyflaknul ...
05:55:20
24.02.2005
24.02.2005
TUNER
-> lpepsi: Prodal jsem je za 9000,- Byli to kola + pěkný gumy + podložky a náboje na stovkovou rozteč....
16:06:03
23.02.2005
23.02.2005
lpepsi
Tuner-> sakrys tak nic no, a za kolik si je strelil? jen tak jako jakou maji cenu i s nejakym "normalnim"obut
im, nevis? jen tak od oka, dikes