TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

13:28:07
21.03.2005
TUNER
-> Bery: No jooo,snad to bude ok....7 4
13:22:13
21.03.2005
Bery
tak nakonec se přeci jen svářelo6
09:33:52
21.03.2005
Majkl
mas to na mailu...4
09:29:36
21.03.2005
TUNER
Jinak o veekendu jsme s taťkou navařily patky na uchycení rámu a teď už jen zbejvá dovyleštit rám a hodit ho tam....Ještě musim natřít pár vrstev na svařovaná místa a hurá dávat interiér do kupy....Už se těšíííííím...1
09:26:00
21.03.2005
TUNER
-> Majkl: Pošli mi mejla s tim dwg a kouknu na to.4
08:59:31
21.03.2005
Majkl
je to v CADu .dwg
08:51:25
21.03.2005
Majkl
takze uz ten panel je v digi podobe, muzes to teda nejak obstarat??tu vyrobu?? diky moc
13:18:36
18.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak to je škoda... 8
13:14:37
18.03.2005
TUNER
-> PepaS: Tak mam špatnou zprávu....Bingi si to rozmyslel a 9835 nebude....12 149 149 149 150 150 150 150 150 141
12:34:04
18.03.2005
PepaS
-> TUNER: 7894 je sice starsi ale zvukove vyborna a srovnatelna s 9815. Zase protoze je starsi tak by byla za lepsi cenu, ale takovych radii se lidi jen tak nezbavuji. Bracha ji ma a ja do nej hustim at poridi neco jinsiho a tuhle pusti me a nechce ani za nic.10
12:15:01
18.03.2005
TUNER
-> PepaS: Jj,já taky ///....1

Jinak ta 9815 taky neni špatná,7894je už trochu starší...

Já chtěl 9833 co nabízel Ryves za 12,ale pak se naskytla tahle tak jsme se domluvily,snad si to nerozmyslí......4
12:04:56
18.03.2005
PepaS
-> TUNER: Super vyber radia, taky chci urcite casem neco od ///A, bud 7894, nebo 9815, nebo mozna i 9835. Jsem ///A positive 6.
11:46:22
18.03.2005
TUNER
-> PepaS: Dík,já doufam že neeee...Padne na to celá vejplata.....8 4
10:11:45
18.03.2005
Palic - zrušená registrace
-> TUNER: jejej doted jsem te neobodoval....... tak jsem ted tak ucinil..... a hadej za kolik......... (vjetsi cislo tam neni)...
10:05:33
18.03.2005
PepaS
-> TUNER: Jestli jsem to spravne vydedukoval tak gratuluji k ///A9835, tedy jestli si to prodavajici nerozmysli.
06:47:26
18.03.2005
MATTESS
Jo, krasnej zvuk, mohl bych ho poslouchat dokola a dokola75
06:16:34
18.03.2005
TUNER
-> Tauren: Jj,přesně jak napsal T#2....Je to takhle nahlas protože je to točený když jsem ještě neměl vůbec zakrytovný motor.....Takže mi to tam syčelo krásně do kabiny......

Teď už je tam dekl + zadní příčka místo sedáků a nenito už skoro slyšet....8

Jinak se plánuje jinej ventil kterej bude hlasitější a hlavně ůčinější...4
17:58:22
17.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery: Viď - já u toho vždy "teču" 1
17:52:53
17.03.2005
Bery
-> Tauren: rozhodne jsi jeden z prvnich komu to vadi4
15:37:58
17.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tauren: Jestli myslíš to syšení, tak to je pop-off ventil - je na každém Turbo motoru ke znenšení tzv. turboefektu, ale většinou je v sérii utlumenej a je málo slyšet - do auta skoro vůbec - naopak třeba ve WRC - tam hvízdá podstatně více. Je to ventil, který při ubrání stlačený vzduch turbem odfoukne a tím lopatky turba nezpomalí a to je opět po přidání (když přeřadíš) schopno dávat potřebný plnící tlak - snad jsem to napsal správně 5
Extreme Tyres