skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
13:28:07
21.03.2005
21.03.2005
TUNER
-> Bery: No jooo,snad to bude ok....
13:22:13
21.03.2005
21.03.2005
Bery
tak nakonec se přeci jen svářelo
09:33:52
21.03.2005
21.03.2005
Majkl
mas to na mailu...
09:29:36
21.03.2005
21.03.2005
TUNER
Jinak o veekendu jsme s taťkou navařily patky na uchycení rámu a teď už jen zbejvá dovyleštit rám a hodit ho tam....Ještě musim natřít pár vrstev na svařovaná místa a hurá dávat interiér do kupy....Už se těšíííííím...
09:26:00
21.03.2005
21.03.2005
TUNER
-> Majkl: Pošli mi mejla s tim dwg a kouknu na to.
08:59:31
21.03.2005
21.03.2005
Majkl
je to v CADu .dwg
08:51:25
21.03.2005
21.03.2005
Majkl
takze uz ten panel je v digi podobe, muzes to teda nejak obstarat??tu vyrobu?? diky moc
13:18:36
18.03.2005
18.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak to je škoda...
13:14:37
18.03.2005
18.03.2005
TUNER
-> PepaS: Tak mam špatnou zprávu....Bingi si to rozmyslel a 9835 nebude....
12:34:04
18.03.2005
18.03.2005
PepaS
-> TUNER: 7894 je sice starsi ale zvukove vyborna a srovnatelna s 9815. Zase protoze je starsi tak by byla za lepsi cenu, ale takovych radii se lidi jen tak nezbavuji. Bracha ji ma a ja do nej hustim at poridi neco jinsiho a tuhle pusti me a nechce ani za nic.
12:15:01
18.03.2005
18.03.2005
TUNER
-> PepaS: Jj,já taky ///....
Jinak ta 9815 taky neni špatná,7894je už trochu starší...
Já chtěl 9833 co nabízel Ryves za 12,ale pak se naskytla tahle tak jsme se domluvily,snad si to nerozmyslí......
Jinak ta 9815 taky neni špatná,7894je už trochu starší...
Já chtěl 9833 co nabízel Ryves za 12,ale pak se naskytla tahle tak jsme se domluvily,snad si to nerozmyslí......
12:04:56
18.03.2005
18.03.2005
PepaS
-> TUNER: Super vyber radia, taky chci urcite casem neco od ///A, bud 7894, nebo 9815, nebo mozna i 9835. Jsem ///A positive .
11:46:22
18.03.2005
18.03.2005
TUNER
-> PepaS: Dík,já doufam že neeee...Padne na to celá vejplata.....
10:11:45
18.03.2005
18.03.2005
Palic - zrušená registrace
-> TUNER: jejej doted jsem te neobodoval....... tak jsem ted tak ucinil..... a hadej za kolik......... (vjetsi cislo tam neni)...
10:05:33
18.03.2005
18.03.2005
PepaS
-> TUNER: Jestli jsem to spravne vydedukoval tak gratuluji k ///A9835, tedy jestli si to prodavajici nerozmysli.
06:47:26
18.03.2005
18.03.2005
MATTESS
Jo, krasnej zvuk, mohl bych ho poslouchat dokola a dokola
06:16:34
18.03.2005
18.03.2005
TUNER
-> Tauren: Jj,přesně jak napsal T#2....Je to takhle nahlas protože je to točený když jsem ještě neměl vůbec zakrytovný motor.....Takže mi to tam syčelo krásně do kabiny......
Teď už je tam dekl + zadní příčka místo sedáků a nenito už skoro slyšet....
Jinak se plánuje jinej ventil kterej bude hlasitější a hlavně ůčinější...
Teď už je tam dekl + zadní příčka místo sedáků a nenito už skoro slyšet....
Jinak se plánuje jinej ventil kterej bude hlasitější a hlavně ůčinější...
17:58:22
17.03.2005
17.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery: Viď - já u toho vždy "teču"
17:52:53
17.03.2005
17.03.2005
Bery
-> Tauren: rozhodne jsi jeden z prvnich komu to vadi
15:37:58
17.03.2005
17.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tauren: Jestli myslíš to syšení, tak to je pop-off ventil - je na každém Turbo motoru ke znenšení tzv. turboefektu, ale většinou je v sérii utlumenej a je málo slyšet - do auta skoro vůbec - naopak třeba ve WRC - tam hvízdá podstatně více. Je to ventil, který při ubrání stlačený vzduch turbem odfoukne a tím lopatky turba nezpomalí a to je opět po přidání (když přeřadíš) schopno dávat potřebný plnící tlak - snad jsem to napsal správně