skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
20:30:57
01.11.2015
01.11.2015
rsvancara
-> Toni: Snažím se opičit po tobě, ale moc mi to nejde :-D
18:23:25
01.11.2015
01.11.2015
Toni
-> rsvancara: Dlouho jsem auto neviděl krásná práce radost pohledět jak se to rýsuje
19:10:11
28.10.2015
28.10.2015
castrol
-> rsvancara: dobre to poznám ale na okoli nikoho kto by sopoval alebo aspon o nikom neviem
19:02:05
28.10.2015
28.10.2015
rsvancara
-> castrol: Právě, co času a lítání mě to stálo a abych to za dva roky řešil znova, tak to teda ne :-)
18:56:59
28.10.2015
28.10.2015
castrol
-> rsvancara: ked je to len natrene tak cca 2 roky a farba sa vypali a uz to chytá
18:33:46
28.10.2015
28.10.2015
rsvancara
-> castrol: Lokaj dělá životnostní zkoušku jen natřenýho a je to katastrofa, jak to vzalo lišku. Naštěstí jsem s tím už počítal a mám to takhle naplánovaný snad dva roky :-)
14:11:41
28.10.2015
28.10.2015
castrol
-> rsvancara: to bude pekna ochrana
06:38:35
28.10.2015
28.10.2015
rsvancara
-> castrol: Metalizace hliníkem (i zevnitř), pak svařit a ještě přejet sváry.
20:11:29
27.10.2015
27.10.2015
gyuri33
-> rsvancara: nádhera
20:06:24
27.10.2015
27.10.2015
castrol
-> rsvancara: mozno si to uz niekde pisal ale co za povrchovku chystas na vyfukoch ?
18:06:10
27.10.2015
27.10.2015
rsvancara
-> jimbeam655: Asi dva, ale i ty už mají majitele (teda on možná zájem přejde, až to sečtu, co to stálo :-D). Zbytek je pro mě (dva) nebo "vyrovnání dluhu".
Jinak jsem dneska dolaďoval co nefungovalo (např. levej zadní pás, i když byl novej, tak prasklá pružina a nenavíjel).
Jinak jsem dneska dolaďoval co nefungovalo (např. levej zadní pás, i když byl novej, tak prasklá pružina a nenavíjel).
15:06:39
27.10.2015
27.10.2015
minno
-> jimbeam655: bude na prodej celé toto auto :D
14:01:27
27.10.2015
27.10.2015
jimbeam655
-> rsvancara: bude nakej na prodej i s tím katalizarorem?
19:20:51
18.10.2015
18.10.2015
rsvancara
-> ondie: Ano, je schované pro ten černý interier :-)
19:14:04
18.10.2015
18.10.2015
ondie
krása! GL platíčko sis skoval na horší časy na tu druhou origo variantu ?
17:10:55
18.10.2015
18.10.2015
jimbeam655
-> rsvancara: urcite se zadaří
16:51:23
18.10.2015
18.10.2015
rsvancara
-> jimbeam655: No rád bych vezl nějakou nevěstu :-D
16:12:18
18.10.2015
18.10.2015
jimbeam655
-> rsvancara: luxusní limuzína