skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
15:36:06
17.11.2015
17.11.2015
rsvancara
-> Pavel P@nkáč: Není, ale když jsem se koukal na fotky, tak mi mě to taky napadlo, že to je skoro stejný :-D
15:05:50
17.11.2015
17.11.2015
Pavel P@nkáč
-> rsvancara: fakt pekne jintroš a ta latka je stejná jako na podlaze?
14:17:58
17.11.2015
17.11.2015
rsvancara
To jsem rád, že se vám to líbí :-)
13:36:55
17.11.2015
17.11.2015
tunerlada
tak tohle je snad nejhezčí interier ve škodovce co jsem kdy viděl odpadl jsem!
13:25:22
17.11.2015
17.11.2015
Pavell
Ten interiér je super. Celkově super práce
12:43:11
17.11.2015
17.11.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Krásná práce pane. Auto úžasný, výfuky a celkově práce motivující dělat něco zase na svých věcech.
19:27:57
14.11.2015
14.11.2015
rsvancara
-> minno: Mám tu tři motory, 3 ks budou stačit (budu dodělávat ještě tak čtyři) :-D. Ale až to všechno posčítám, tak mě možná zústanou všechny (kromě těch dvou, který už jsou tak nějak zaplacený a půjdou do světa tak jako tak) :-D
17:28:31
14.11.2015
14.11.2015
minno
-> rsvancara: a z iných várok všetky kusy :D
17:30:11
13.11.2015
13.11.2015
rsvancara
-> Jirik_Tuňák1983: Na to, že si z téhle várky plánuju nechat jeden kus myslím, že ani ne :-D
09:08:21
13.11.2015
13.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> kraska98 12.11.15 20:07:30: Výfukový magnát.
21:22:37
12.11.2015
12.11.2015
miguelias
-> rsvancara: Díky, já jen kdyby mě přepadl nějaký nápad s čalounením
20:07:30
12.11.2015
12.11.2015
kraska98
Slušná zásoba výfuků :D
18:26:18
08.11.2015
08.11.2015
rsvancara
-> miguelias: Zde: calounik.uhrinovi.cz./ Pan Uhrin je ještě stará škola :-)
18:10:56
08.11.2015
08.11.2015
miguelias
-> rsvancara: Kde ti dělali ti dělali ty sedačky ? :)
11:05:00
07.11.2015
07.11.2015
Toni
-> rsvancara: přesně jsi to vystihl
06:28:57
07.11.2015
07.11.2015
rsvancara
-> Toni: Těch peněz, co nás to stálo... a nakonec to budem muset prodat nefunkční na součástky přes internet :-D
06:37:33
06.11.2015
06.11.2015
Toni
-> rsvancara: taky nad tim přemýšlím nebo až to nepojede to bude vůbec paráda.
04:56:53
03.11.2015
03.11.2015
rsvancara
-> Toni: Sranda bude, až tam dám baterku a půl auta vyhoří, protože bude někde zkrat :-D
14:07:04
02.11.2015
02.11.2015
Toni
-> rsvancara: ale prosim tě zachvíli se budu opičit já po tobě s mím tempem.
Je to nádhera už to je skoro auto ještě pár detailů a vyjíždíme na společnou jízdu.
Je to nádhera už to je skoro auto ještě pár detailů a vyjíždíme na společnou jízdu.