Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 16.06.24 17:31 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix



Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).



Vyroba : 1988-1989



Motor : 746.135 (Bendix), benzín

Řadový 4-válec, 1 289 ccm

8-ventil, komprese 8.8 : 1

Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm

Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.

Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.

Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC

Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985

Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058

Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU

Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix

Zapalovací cívka: 7700749146

Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572

Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038

Snímač teploty motoru: Renault 7700737571

Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375

Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151



Vůle sacích ventilů: 0,25 mm

Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm

Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)

Předstih: 14 +/- 5



Hodnoty pro emise :



otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)

obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3

lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03

obsah HC (ppm)...100.............. .................-



Barva vozu : Apollo red (8302)



Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka



Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu



Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...



Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...



Z tisku:

www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy



T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...



Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.



Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook


Richard / 135GLi - komentáře:

14:46:14
18.10.2015
rsvancara
-> Shader: To jo, konečně se dá sednout za volant :-D
14:36:56
18.10.2015
Shader
Das ist brutal!4
21:05:27
14.10.2015
gogino1987
ako z výroby4
22:20:50
09.10.2015
rsvancara
-> Borderer: Jojo, já nechával v Ahře dělat motor do GLS a taky nemůžu říct nic proti :)
22:01:34
09.10.2015
Borderer
Do háje já ti závidim :-D , GLi je takovej můj malej sen. :-) Ale jinak polomotor od Ahry mam taky a nemužu si stěžovat, jen trochu odflákli mytí bloku, ale to na funkci nemá vliv. :-)
18:30:30
09.10.2015
rsvancara
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Nejhezčí by bylo to nastartovat a moct se projet :-D
18:16:13
09.10.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Jeje, to začíná vypadat hezky... 4
18:37:58
07.10.2015
rsvancara
-> minno: Já dával taky nový a nerez sponu, ta je tužší a lup... :-D. Příště do toho preventivně vlisuju nějakou tenkostěnnou trubičku :)
upraveno 1x, naposled 07.10.2015 18:38:52
15:24:42
07.10.2015
minno
-> rsvancara: Nie, našťastie u mňa sa nič nelámalo, len budem meniť starý za nový.
14:42:53
07.10.2015
rsvancara
-> minno: Jde vymontovat větrák, spodní dva šrouby zevnitř od rezervy, pak odpojit chladič, vyklopit ven a povolit vrchní dva šrouby - tentokrát zase zvenku :-)



Mimochodem, taky jsi ulomil? :-D
upraveno 1x, naposled 07.10.2015 14:44:45
12:50:05
07.10.2015
castrol
-> rsvancara: no co uz jazdis 1 ?
11:53:20
07.10.2015
peter13789
-> minno: rado sa stalo
11:49:54
07.10.2015
minno
-> peter13789: tak potom super, ďakujem za radu.157
11:24:54
07.10.2015
peter13789
-> minno: samozrejme, odspodu spodne dva sroby a po miernom nakloneni dopredu horne 4
10:24:51
07.10.2015
minno
-> peter13789: otázka je, či ho tam potom ten vetrák dokážem nazad namontovať :)
10:12:59
07.10.2015
peter13789
-> minno: vyhneš, ak vetrák od chladiča odmontuješ
09:11:09
07.10.2015
minno
-> rsvancara: Pri výmene chladiča so sériovým vetrákom sa asi demontáži predného čela nevyhnem, čo?
14:18:36
17.09.2015
rsvancara
-> Luky: No zkoušel jsem jedno kolo, aceton, C6000, nahřát PB a okartáčovat.... skoro to nešlo :-).



Cena naprosto OK, než u toho strávit zimu (prakticky to šlo jen škrábat skalpelem rychlostí 1cm3 za 5 minut) :-D
09:44:47
17.09.2015
Luky
-> rsvancara: to nemám úplně při ruce, ale cena mně přijde docela slušná
07:21:57
17.09.2015
rsvancara
-> Luky: ABL Technic Bohemia s.r.o., v areálu Synthésie v Rybitví, za 720,-.



Ten pologumovej základ co na tom byl, tak to jsem moc nevěřil, že s toho dostanou, ale je pryč :-). Na tom základě byly ještě dvě další vrstvy barvy, jedna taková karamelová a pak taková černo šedá...



Co jsem četl na jejich stránkách, tak sleze i komaxit :-)
Extreme Tyres