skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
14:46:14
18.10.2015
18.10.2015
rsvancara
-> Shader: To jo, konečně se dá sednout za volant :-D
14:36:56
18.10.2015
18.10.2015
Shader
Das ist brutal!
21:05:27
14.10.2015
14.10.2015
gogino1987
ako z výroby
22:20:50
09.10.2015
09.10.2015
rsvancara
-> Borderer: Jojo, já nechával v Ahře dělat motor do GLS a taky nemůžu říct nic proti :)
22:01:34
09.10.2015
09.10.2015
Borderer
Do háje já ti závidim :-D , GLi je takovej můj malej sen. :-) Ale jinak polomotor od Ahry mam taky a nemužu si stěžovat, jen trochu odflákli mytí bloku, ale to na funkci nemá vliv. :-)
18:30:30
09.10.2015
09.10.2015
rsvancara
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Nejhezčí by bylo to nastartovat a moct se projet :-D
18:16:13
09.10.2015
09.10.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Jeje, to začíná vypadat hezky...
18:37:58
07.10.2015
07.10.2015
rsvancara
-> minno: Já dával taky nový a nerez sponu, ta je tužší a lup... :-D. Příště do toho preventivně vlisuju nějakou tenkostěnnou trubičku :)
15:24:42
07.10.2015
07.10.2015
minno
-> rsvancara: Nie, našťastie u mňa sa nič nelámalo, len budem meniť starý za nový.
14:42:53
07.10.2015
07.10.2015
rsvancara
-> minno: Jde vymontovat větrák, spodní dva šrouby zevnitř od rezervy, pak odpojit chladič, vyklopit ven a povolit vrchní dva šrouby - tentokrát zase zvenku :-)
Mimochodem, taky jsi ulomil? :-D
Mimochodem, taky jsi ulomil? :-D
12:50:05
07.10.2015
07.10.2015
castrol
-> rsvancara: no co uz jazdis ?
11:53:20
07.10.2015
07.10.2015
peter13789
-> minno: rado sa stalo
11:49:54
07.10.2015
07.10.2015
minno
-> peter13789: tak potom super, ďakujem za radu.
11:24:54
07.10.2015
07.10.2015
peter13789
-> minno: samozrejme, odspodu spodne dva sroby a po miernom nakloneni dopredu horne
10:24:51
07.10.2015
07.10.2015
minno
-> peter13789: otázka je, či ho tam potom ten vetrák dokážem nazad namontovať :)
10:12:59
07.10.2015
07.10.2015
peter13789
-> minno: vyhneš, ak vetrák od chladiča odmontuješ
09:11:09
07.10.2015
07.10.2015
minno
-> rsvancara: Pri výmene chladiča so sériovým vetrákom sa asi demontáži predného čela nevyhnem, čo?
14:18:36
17.09.2015
17.09.2015
rsvancara
-> Luky: No zkoušel jsem jedno kolo, aceton, C6000, nahřát PB a okartáčovat.... skoro to nešlo :-).
Cena naprosto OK, než u toho strávit zimu (prakticky to šlo jen škrábat skalpelem rychlostí 1cm3 za 5 minut) :-D
Cena naprosto OK, než u toho strávit zimu (prakticky to šlo jen škrábat skalpelem rychlostí 1cm3 za 5 minut) :-D
09:44:47
17.09.2015
17.09.2015
Luky
-> rsvancara: to nemám úplně při ruce, ale cena mně přijde docela slušná
07:21:57
17.09.2015
17.09.2015
rsvancara
-> Luky: ABL Technic Bohemia s.r.o., v areálu Synthésie v Rybitví, za 720,-.
Ten pologumovej základ co na tom byl, tak to jsem moc nevěřil, že s toho dostanou, ale je pryč :-). Na tom základě byly ještě dvě další vrstvy barvy, jedna taková karamelová a pak taková černo šedá...
Co jsem četl na jejich stránkách, tak sleze i komaxit :-)
Ten pologumovej základ co na tom byl, tak to jsem moc nevěřil, že s toho dostanou, ale je pryč :-). Na tom základě byly ještě dvě další vrstvy barvy, jedna taková karamelová a pak taková černo šedá...
Co jsem četl na jejich stránkách, tak sleze i komaxit :-)