skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
06:17:28
18.01.2017
18.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.01.17 00:18:47: On line pristup maji, jak casto se to aktualizuje netusim, ale podle me hned, kdyz na urade neco dopisujou/nebo vypisujou novy TP. Jak moc to nekdo bude resit treba pri nehode je asi individualni a o nahode na koho narazis.
06:15:50
18.01.2017
18.01.2017
radekp
trochu OT, ale dám sem příklad kolegy - dostal pokutu za propadlou STK, která ovšem platila ještě 4 dny. Jejich chyba, kolega se odvolal, tak uvidíme. Já pochybuju, že by hledali na místě něco v databázi.
04:04:45
18.01.2017
18.01.2017
Luky
-> Eidy: mně úředník nechtěl u cabria do malého techničáku napsat že je to cabrio. Je to poznat jen z velkého. Na ten se prý může hlídka podívat v počítači. Ale taky už mi to někdo vyvracel. Tak uvidíme. Zatím se policajti drží a nestaví mě
00:18:47
18.01.2017
18.01.2017
Eidy
-> Tuner#2: Myslíš, že policajti prohlížejí i tyhle detaily? Popravdě netuším, jestli je to vůbec možný. Jestli nemají jen přístup k STK a majiteli. Protože aspoň ještě před nedávnem museli databázi každý den (nebo pravidelně) aktualizovat před výjezdem bo neměli online přístup k databázi. Další věc je, jak doložit (dokázat), že plech je 4,5" a ne třeba 6". A teď se nebavím o STK.
23:18:48
17.01.2017
17.01.2017
minno
-> rsvancara 17.01.17 17:37:27: Ha, sranda, že to máš vypisované ručne. Dám scan mojeho TP ku mne do karty auta, tak kukni tam.
Btw. auto máš odhlásené, keď je od 2009 bez STK? U nás sa posielajú pokuty poštou, keď je auto prihlásené a bez STK.
-> MATTESS 17.01.17 11:55:31: Áno, som si istý, kuk do mojej karty.
Btw. auto máš odhlásené, keď je od 2009 bez STK? U nás sa posielajú pokuty poštou, keď je auto prihlásené a bez STK.
-> MATTESS 17.01.17 11:55:31: Áno, som si istý, kuk do mojej karty.
18:15:03
17.01.2017
17.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomaso435 17.01.17 17:54:07: Nebude to v databazi, takze policajt nahlidne a stejne smolik.
18:07:15
17.01.2017
17.01.2017
rsvancara
-> Tomaso435: To by bylo nečestné a nesportovní :-D
17:54:07
17.01.2017
17.01.2017
Tomaso435
-> rsvancara: a co to tam prostě dopsat?
17:37:27
17.01.2017
17.01.2017
rsvancara
-> minno: Tak to se máš (mít tam 5J, tak mě to taky netrápí), já tam mám jen toto (viz. foto) a ve zvláštních záznamech, že tažný a katík S2.
Ale koukám do záznamů o STK, to je zajímavý...
Prošlo, nezpůsobilé, prošlo, nezpůsobilé, prošlo, STK na měsíc, prošlo, prošlo, nezpůsobilé, prošlo, prošlo (poslední STK platila do 3.5.2009) :-D
Ale koukám do záznamů o STK, to je zajímavý...
Prošlo, nezpůsobilé, prošlo, nezpůsobilé, prošlo, STK na měsíc, prošlo, prošlo, nezpůsobilé, prošlo, prošlo (poslední STK platila do 3.5.2009) :-D
16:27:13
17.01.2017
17.01.2017
Polyš
-> MATTESS: Tak jsem koukal do TP mého auta Rok 88 a je tam 4,5J×13, 5J×13 Jen pneu tam je 165×13.
11:55:31
17.01.2017
17.01.2017
MATTESS
-> minno: seš si tím 5J z fabriky jistý? Co jsem viděl různé 105-120, tak měly jen 4,5J
08:14:53
17.01.2017
17.01.2017
minno
-> rsvancara 16.01.17 16:11:14: Veď práve. Neviem ako iné škodovky, ale jám v starom socíkovskom TP už od výroby zapísané rozmery diskov 4,5J, 5J. Preto tomu nechápem, načo zapisovať ešte aj to, že je to AL a názov disku :)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.01.17 18:05:45: To mi je jasné, preto viď. moja odpoveď Richardovi.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.01.17 18:05:45: To mi je jasné, preto viď. moja odpoveď Richardovi.
18:05:45
16.01.2017
16.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 16.01.17 08:21:06: Ano i na nových autech máš vyspecifikované disky a rozměry gum.
16:11:14
16.01.2017
16.01.2017
rsvancara
-> minno: Jupitery / Apolla a snad i Meteory 2 jsou 5J, zatímco plechy a otvíráky jsou 4,5J... takže kvůli tomu půlpalci se to zapisuje no :-D
08:31:00
16.01.2017
16.01.2017
Polyš
-> minno: Tak já jsem už od koupě 4golfa měl v TP hliňikáče napsaný,ale původní majitel je dával připsat.
08:21:06
16.01.2017
16.01.2017
minno
-> rsvancara: Som to aj tak nikdy nepochopil, dávať si pre škodovku zapisovať hlinikové disky :) Rozmer sedí, tak čo? Alebo to aj pre dnešné autá si v prípade použitia hlinikáčov chodíte robiť zápisy do TP?
17:04:18
15.01.2017
15.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 15.01.17 16:22:29: Mě to zapsali i bez zkušebny jak píšu.
16:22:29
15.01.2017
15.01.2017
rsvancara
-> Tuner#2: Přes zkušebnu to i nadále lze :-)
16:18:23
15.01.2017
15.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 15.01.17 15:34:45: To snad není problém dopsat ne? Já si tam při přestavbě na 136tku nechal dopsat všechny ráfky a povolené rozměry gum.
15:34:45
15.01.2017
15.01.2017
rsvancara
-> Pavel P@nkáč: No nejvíc by koukali, kdybych se netrefil na jámu :-D. Jinak pneu mám podle TZH i podle techničáku korektně (165/80 R13) :-D