Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 16.06.24 17:31 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix



Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).



Vyroba : 1988-1989



Motor : 746.135 (Bendix), benzín

Řadový 4-válec, 1 289 ccm

8-ventil, komprese 8.8 : 1

Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm

Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.

Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.

Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC

Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985

Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058

Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU

Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix

Zapalovací cívka: 7700749146

Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572

Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038

Snímač teploty motoru: Renault 7700737571

Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375

Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151



Vůle sacích ventilů: 0,25 mm

Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm

Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)

Předstih: 14 +/- 5



Hodnoty pro emise :



otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)

obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3

lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03

obsah HC (ppm)...100.............. .................-



Barva vozu : Apollo red (8302)



Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka



Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu



Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...



Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...



Z tisku:

www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy



T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...



Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.



Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook


Richard / 135GLi - komentáře:

15:08:16
15.01.2017
Pavel P@nkáč
-> rsvancara: si myslim že když budeš mít předpisové pneu tak to v dnešní době ani nikoho nenapadne, spíš jim spadne čelist až tam najedeš :)
15:05:35
15.01.2017
rsvancara
-> Tomaso435: Na STK, nemám zapsaný Apolla ani Jupitery :-D
15:00:09
15.01.2017
Tomaso435
-> rsvancara: na zimáky jo?
14:42:02
15.01.2017
rsvancara
Nákup :-D
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 15.01.2017 14:42:02
18:07:53
28.12.2016
rsvancara
Převodovka předána na GO :)
11:52:46
18.12.2016
rsvancara
-> kraska98: To jo, tmavé barvy emkovejm škodovkám vůbec sluší :-)
10:28:20
18.12.2016
kraska98
Červená Apollo v kombinaci s leštěnými Apolly je prostě ďábelská kombinace.Dle mě nejhezčí barva na škodovku vůbec 5
10:09:54
18.12.2016
rsvancara
Po opravdu dlouhé době zpět na kolech :-)
05:00:34
12.12.2016
rsvancara
Takže asi takhle:



Spojkovej píst pedálu se nevrací (pokus o rozhýbání spíš ne než ano, takže koupen jiný). Edit: Nevrací se, protože do pístku na převodovce (zatím nenamontování) netlačí pružiny a nevrací ho, takže to funguje dobře :-)



A podařilo se mi prolejt lanovody tak, že to ve výsledku nateklo trochu do bubnů a nějak se mi nedaří seřit ruční brzdu (takže rozebrat a obložení si zopakuju...)



Ale já jsem si říkal, že to jde nějak dobře a rychle, že to není normální, že se něco podělá :-D
upraveno 1x, naposled 12.12.2016 18:43:11
12:56:47
11.12.2016
rsvancara
-> minno: Ono se to na českých cestách sklepe do roviny (lišta) :-D



Kromě toho to nenavazuje proto, protože mám trvale otevřené dveře (ani na první cvaknutí zámku, kvůli gumám dveří) :-)
upraveno 1x, naposled 11.12.2016 12:59:07
12:56:28
11.12.2016
Peklo
-> minno: Takže to není závada, ale vlastnost
12:55:32
11.12.2016
minno
-> Peklo: 3 fabrická vada, že nesedí rovinnosť prelisov dvere vs blatník...
12:52:14
11.12.2016
Peklo
-> minno: Co stékanec, ale ty nenavazující lišty.
12:42:00
11.12.2016
minno
-> rsvancara: na podbehu vidím stekanec
08:45:39
21.11.2016
rsvancara
-> minno: Já to dotahuju s šroubovákem :-D
08:09:04
21.11.2016
minno
-> rsvancara: Tak nesmieš to doťahovať momentom 250 Nm3 Inak som s tým, čo píšeš, nikdy problém nemal.... Len to chce doťahovať s citom.
04:10:19
21.11.2016
rsvancara
-> minno: To já zase nechci samořezky, deformujou tam plech, většina je stržená a pak tam ten ipur pořádně nedrží a škrtá o něj klička stahování okna :-)
18:46:10
20.11.2016
minno
-> kraska98: -> rsvancara: ja som použil samorezky do sadrokartónu, tie jediné mi vedeli ponúknuť v čiernej farbe, ale to bolo tak 10 rokov dozadu.
05:51:44
20.11.2016
rsvancara
-> kraska98: Taky je mám jen začerněné :-)
07:36:52
19.11.2016
kraska98
-> rsvancara: Super. 4 Mě ty klasické šroubky na ipurech strašně bijou do očí.Jak jsem dával ipury na moje auto,tak jsem alespoň natřel hlavičky šroubů na černo 3
Extreme Tyres