skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
15:08:16
15.01.2017
15.01.2017
Pavel P@nkáč
-> rsvancara: si myslim že když budeš mít předpisové pneu tak to v dnešní době ani nikoho nenapadne, spíš jim spadne čelist až tam najedeš :)
15:05:35
15.01.2017
15.01.2017
rsvancara
-> Tomaso435: Na STK, nemám zapsaný Apolla ani Jupitery :-D
15:00:09
15.01.2017
15.01.2017
Tomaso435
-> rsvancara: na zimáky jo?
18:07:53
28.12.2016
28.12.2016
rsvancara
Převodovka předána na GO :)
11:52:46
18.12.2016
18.12.2016
rsvancara
-> kraska98: To jo, tmavé barvy emkovejm škodovkám vůbec sluší :-)
10:28:20
18.12.2016
18.12.2016
kraska98
Červená Apollo v kombinaci s leštěnými Apolly je prostě ďábelská kombinace.Dle mě nejhezčí barva na škodovku vůbec
10:09:54
18.12.2016
18.12.2016
rsvancara
Po opravdu dlouhé době zpět na kolech :-)
05:00:34
12.12.2016
12.12.2016
rsvancara
Takže asi takhle:
Spojkovej píst pedálu se nevrací (pokus o rozhýbání spíš ne než ano, takže koupen jiný). Edit: Nevrací se, protože do pístku na převodovce (zatím nenamontování) netlačí pružiny a nevrací ho, takže to funguje dobře :-)
A podařilo se mi prolejt lanovody tak, že to ve výsledku nateklo trochu do bubnů a nějak se mi nedaří seřit ruční brzdu (takže rozebrat a obložení si zopakuju...)
Ale já jsem si říkal, že to jde nějak dobře a rychle, že to není normální, že se něco podělá :-D
Spojkovej píst pedálu se nevrací (pokus o rozhýbání spíš ne než ano, takže koupen jiný). Edit: Nevrací se, protože do pístku na převodovce (zatím nenamontování) netlačí pružiny a nevrací ho, takže to funguje dobře :-)
A podařilo se mi prolejt lanovody tak, že to ve výsledku nateklo trochu do bubnů a nějak se mi nedaří seřit ruční brzdu (takže rozebrat a obložení si zopakuju...)
Ale já jsem si říkal, že to jde nějak dobře a rychle, že to není normální, že se něco podělá :-D
12:56:47
11.12.2016
11.12.2016
rsvancara
-> minno: Ono se to na českých cestách sklepe do roviny (lišta) :-D
Kromě toho to nenavazuje proto, protože mám trvale otevřené dveře (ani na první cvaknutí zámku, kvůli gumám dveří) :-)
Kromě toho to nenavazuje proto, protože mám trvale otevřené dveře (ani na první cvaknutí zámku, kvůli gumám dveří) :-)
12:56:28
11.12.2016
11.12.2016
Peklo
-> minno: Takže to není závada, ale vlastnost
12:55:32
11.12.2016
11.12.2016
minno
-> Peklo: fabrická vada, že nesedí rovinnosť prelisov dvere vs blatník...
12:52:14
11.12.2016
11.12.2016
Peklo
-> minno: Co stékanec, ale ty nenavazující lišty.
12:42:00
11.12.2016
11.12.2016
minno
-> rsvancara: na podbehu vidím stekanec
08:45:39
21.11.2016
21.11.2016
rsvancara
-> minno: Já to dotahuju s šroubovákem :-D
08:09:04
21.11.2016
21.11.2016
minno
-> rsvancara: Tak nesmieš to doťahovať momentom 250 Nm Inak som s tým, čo píšeš, nikdy problém nemal.... Len to chce doťahovať s citom.
04:10:19
21.11.2016
21.11.2016
rsvancara
-> minno: To já zase nechci samořezky, deformujou tam plech, většina je stržená a pak tam ten ipur pořádně nedrží a škrtá o něj klička stahování okna :-)
18:46:10
20.11.2016
20.11.2016
minno
-> kraska98: -> rsvancara: ja som použil samorezky do sadrokartónu, tie jediné mi vedeli ponúknuť v čiernej farbe, ale to bolo tak 10 rokov dozadu.
05:51:44
20.11.2016
20.11.2016
rsvancara
-> kraska98: Taky je mám jen začerněné :-)
07:36:52
19.11.2016
19.11.2016
kraska98
-> rsvancara: Super. Mě ty klasické šroubky na ipurech strašně bijou do očí.Jak jsem dával ipury na moje auto,tak jsem alespoň natřel hlavičky šroubů na černo