Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 16.06.24 17:31 | 400x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix



Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).



Vyroba : 1988-1989



Motor : 746.135 (Bendix), benzín

Řadový 4-válec, 1 289 ccm

8-ventil, komprese 8.8 : 1

Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm

Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.

Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.

Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC

Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985

Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058

Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU

Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix

Zapalovací cívka: 7700749146

Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572

Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038

Snímač teploty motoru: Renault 7700737571

Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375

Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151



Vůle sacích ventilů: 0,25 mm

Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm

Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)

Předstih: 14 +/- 5



Hodnoty pro emise :



otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)

obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3

lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03

obsah HC (ppm)...100.............. .................-



Barva vozu : Apollo red (8302)



Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka



Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu



Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...



Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...



Z tisku:

www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy



T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...



Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.



Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook


Richard / 135GLi - komentáře:

17:27:44
08.04.2017
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Už jsem měl možnost ho slyšet namontovanej, takže je můžu poslat do světa a začít dělat další :-)..... máš nastřádáno? :-D
15:22:27
08.04.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
8 sakryš...
14:09:03
08.04.2017
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Brzo tam nebude žádný :-D
10:52:52
08.04.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
Myslim že těch výfuků tam máš zbytečně moc2 4
17:15:29
03.04.2017
rsvancara
M7 A2-50 nerez :-).... Němci jsou rozdávačný, mělo jich dorazit 16 ks (2 cm délky) a přišlo jich 20 plus tři dlouhý :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 03.04.2017 17:15:29
05:33:12
12.03.2017
rsvancara
-> vlastˇa: Jojo, už jen motor a tak 20 metrů hadic (okolo vstřikovače) :-D
20:19:22
11.03.2017
vlastˇa
za chvílí budeš jezdit4
18:17:35
18.01.2017
rsvancara
-> minno:



Vypsaný ručně je, protože to byl dovoz z Rakouska :-)



Auto sice nemá aktuálně platné STK / emise, ale to v ČR nevadí. Vy máte pokutu za toto, my zase máme ekopoplatek :-D



Značky jsem do depozitu nedával, protože jsem předpokládal problém i to, že ho budou chtít v nějakou pro mě nevhodnou dobu vyčistit. Což se minulej rok stalo :-D. Jediný, co je potřeba platit tak nějak "zbytečně" je povinné ručení.
16:43:08
18.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 18.01.17 07:54:17: Jasný, je to jak píšeš. Ale pokud je možnost, tak je prostě lepší to mít zapsané 4
16:41:35
18.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MB_CML 18.01.17 15:03:44: Jasně, tento případ starých TP nastat může 4
15:51:20
18.01.2017
castrol
-> MB_CML: hm tak to mate blbo vymyslene
15:03:44
18.01.2017
MB_CML
-> Tomaso435: Tak jasně 3 Jen říkám, že není úplně pravda to, co zmínil -> Tuner#2: Tyhle staré TP prostě ve velké většině případů v systému nejsou. Nebo minimálně tam je toho ofocená tak polovina.
15:03:32
18.01.2017
Tomaso435
-> Tuner#2: to lze zařídit když je s technikem řeč
15:01:53
18.01.2017
Tomaso435
-> MB_CML: a nebo po dohodě s technikem ztratit tp a následně vytvořit tp dle kopie co byla naúřadě, která se nahradí kopií novou kde bude to co se domluvilo 3 ono toho jde...
14:53:31
18.01.2017
MB_CML
-> castrol 18.01.17 12:10:59: Jenže v ČR už žádná kartička není. Platnost TK, tedy přesný den zjistíš jen z velkého TP.

-> Tuner#2: Né vždycky to je v systému, řešil jsem to před nedávnem u moto (r.v.1948) Poslední návšteva předchozího majitele na DI byla někdy v roce 2004 a spoustu věcí tam nebylo vůbec uvedeno. Takže jsme to společně s paní za přepážkou vypsali (no né všechno jsem jí řekl podle skutečnosti1) Ona to dopsala a poté si teprve TP ofotila (ještě stará knížka) Takže pokud by -> rsvancara: něco dopsal a nebyl v posledních pár letech na DI, tak si troufnu říct, že mu to na 95% projde 4
12:10:59
18.01.2017
castrol
-> radekp 18.01.17 06:15:50: ale sak platnost stk je napisana na karticke
10:28:55
18.01.2017
Luky
08:50:58
18.01.2017
Polyš
Když se to tady řeší,dělaly se pětipalcový plecháče?
07:54:17
18.01.2017
radekp
-> Tuner#2: Řekl bych že pojišťovna to řešit bude a odmítně plnit v plné výši, ale pak je na Tobě abys přizval soudního znalce a dokázal, že půlpalec na to nemohl mít vliv.
07:00:51
18.01.2017
MATTESS
-> Polyš: -> minno: hmm, zajímavý1
Extreme Tyres