skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
17:29:37
09.07.2011
09.07.2011
Jarinko
-> rsvancara: Na fotke v lavo
16:58:28
09.07.2011
09.07.2011
squalo
-> rsvancara: no jo... ten most pod rezervou ju prezradil
10:05:26
04.07.2011
04.07.2011
Mr.Lumpy
-> rsvancara: to je dobře :-)
21:02:01
03.07.2011
03.07.2011
Péďa17
-> rsvancara: bylo by to dobré kdyby se jim to podprahově uložilo
20:07:38
03.07.2011
03.07.2011
rsvancara
-> Mr.Lumpy: klasicky, než shnije první kastle ... cca 105 tisíc měl najeto :-)
-> Péďa17: nechal jsem tam i logo, tak snad se to nějak podprahově uloží :-D
-> Péďa17: nechal jsem tam i logo, tak snad se to nějak podprahově uloží :-D
14:43:20
03.07.2011
03.07.2011
Péďa17
-> rsvancara: tak jeho děti budou infikované virem škodovky???
14:25:07
03.07.2011
03.07.2011
Mr.Lumpy
-> rsvancara: byl ohmatanej? :-D
10:45:02
03.07.2011
03.07.2011
rsvancara
-> Péďa17: daroval jsem ho šéfovi. Dělá pro děti motokáru nebo tak něco :-)
16:06:25
01.07.2011
01.07.2011
Péďa17
-> rsvancara: dej si pozor na volant aby ti ho někdo neukradl
07:30:37
01.07.2011
01.07.2011
rsvancara
-> Péďa17: přinesl jsem si do práce volant, když to tam mám všechno řídit :-D
21:03:49
27.06.2011
27.06.2011
Péďa17
-> rsvancara:
19:31:44
23.06.2011
23.06.2011
Mr.Lumpy
-> rsvancara: mám je šíslý podobně - zadní opěradla jsou dost, ostatní je dobrý, koženku mám ruplou zezadu zadního opěradla, tak jsem to přelepil páskou
ovšem co jsem chtěl říct prostě bych rozebral modrý a tyhle nechal jak jsou... ono těhle interierů se moc nevyrobilo, mám zato že se dávaly jen do 135/136 a to ještě ani ne do poloviny, takže jich je dle mého odhadu max. 800-1000 ks
ovšem co jsem chtěl říct prostě bych rozebral modrý a tyhle nechal jak jsou... ono těhle interierů se moc nevyrobilo, mám zato že se dávaly jen do 135/136 a to ještě ani ne do poloviny, takže jich je dle mého odhadu max. 800-1000 ks
16:53:11
23.06.2011
23.06.2011
rsvancara
-> Mr.Lumpy: no nevím, podle mě - pokud se nedobarví, tak jsou použitelný do obyčejnýho auta - na ukazování to moc není ....
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/4084_2011-06-23_ 16-44-31_20.jpg
Každopádně koženka potřebuje vyměnit určitě. Na jedné praskla, na další je lehce nařízlá (cca 10 cm) a asi brzo praskne a celkově co kus, to jiná barva (taky si na ní slunce vybralo svojí daň).
A to ještě fotka klame, na živo to je teď po vyprání vidět hodně moc ...
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/4084_2011-06-23_ 16-44-31_20.jpg
Každopádně koženka potřebuje vyměnit určitě. Na jedné praskla, na další je lehce nařízlá (cca 10 cm) a asi brzo praskne a celkově co kus, to jiná barva (taky si na ní slunce vybralo svojí daň).
A to ještě fotka klame, na živo to je teď po vyprání vidět hodně moc ...
14:14:28
23.06.2011
23.06.2011
Mr.Lumpy
-> rsvancara: měl si spíš rozebrat nějaký fialový.... těhle potahů je jako šafránu...
06:49:18
22.06.2011
22.06.2011
rsvancara
-> Mr.Lumpy: když udělám fotku látky vedle sebe, tak uvidíš že ani moc ne. Ale je pravda, že mám ještě jedny fialové, tak když budou prachy, tak nechám udělat dvě sady.
Kromě toho jsem nic nezničil, může se to zase sešít a navlíknout, jen jen to několikrát vyprané :-D
Kromě toho jsem nic nezničil, může se to zase sešít a navlíknout, jen jen to několikrát vyprané :-D
21:49:12
21.06.2011
21.06.2011
Mr.Lumpy
-> rsvancara: si to měl udělat z jinejch, těhle je škoda....
20:37:20
21.06.2011
21.06.2011
rsvancara
-> ondie: zkusil jsem barvu IBERIA (ten typ s nápisem "na všechny textlilie")
Sypké barvy na textil.
Lze barvit ručně nebo v pračce.
Lze barvit: přírodní vlákna (len, bavlna, vlna, hedvábí, juta atd.), syntetická vlákna (viskóza, um.hedvábí, acetát, polyamid atd.) a jejich směsi.
-> MATTESS: hodně pěkné, když nebude jiná cesta, vezmu sprej, nastříkám ho do vody a vyperu to v tom ... nechám uschnout a potom usuším na nějakých 80 C (to by přežít mělo - viz. teplota v zavřeném autě)
Sypké barvy na textil.
Lze barvit ručně nebo v pračce.
Lze barvit: přírodní vlákna (len, bavlna, vlna, hedvábí, juta atd.), syntetická vlákna (viskóza, um.hedvábí, acetát, polyamid atd.) a jejich směsi.
-> MATTESS: hodně pěkné, když nebude jiná cesta, vezmu sprej, nastříkám ho do vody a vyperu to v tom ... nechám uschnout a potom usuším na nějakých 80 C (to by přežít mělo - viz. teplota v zavřeném autě)