Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5.............
..................0.3
lambda (1).......... -........................
..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100..............
.................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu :
skoda-virt.cz/cz/.../7796
9-dotaz-na-origo-13o-strik
acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem :
skoda-virt.cz/cz/.../1236
02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac
e/cech-renovuje-vzacnou-sk
odu-135-gli-je-fantasticky
-peclivy
T613-3:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.1400...
Dne
21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana
Petra S.
Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook
Richard / 135GLi - komentáře:
-> rsvancara: aha,tak sem to trefil a už chápu,jak si dole psal,že se ti to nechytlo. Ale vzalo mi to trošku vítr z plachet,taky sem si myslel,že to musí jít nějak dobarvit,možná objevit nějakou schopnější barvu (čím si to dělal ty?).
Sehnat přesnou koženku problém nebude ?
-> ondie: jsou vyšisovaný, zadní jsou nahoře bílý.
Právě že jsem to zkoušel nabarvit, ale vůbec se to na to nechytlo, je to totálně umělý ... (polyester nebo tak něco)
Ona to není stejná látka, ale je jí dost podobná a to by mi i stačilo ...
Jinak souhlas, bratránek z toho měl třeba udělanou celou střechu v Rapidu (právě tahle béžová, měl taky béžovej interier) :-)
Takže jedine sprej a po něm látka ztuhne a když si do toho párktát sedneš, tak to rozlámeš (typuju) ...
upraveno 1x, naposled 20.06.2011 07:41:41
-> rsvancara: Tahleta "kostička" byla v komunismu celkem oblíbená látka,už sem taky viděl různý gauče,křesýlka atd..bylo toho plno.
Existovala v mnoha barvách,největší přehlídka barev je v 742 a 613..
Hojně používané na MTX skořepiny,a i ten Švejda z nich mnohokráte šil.
Zelený,červený,žlutý,tyrk
ysový,mechový..atd..atd..
Ale tohle jestli se ti podaří sehnat nové v metráži,tak ti smeknu.
Největším problémem je šisování,přemýšlel sem o nějakém textilním barvivu,otázka jestli by to v praxi bylo proveditelné,nedělalo to mapy,posléze nešpinilo oděv.
Anebo sehnat hodně moc rapidích a popravit je na "hmotu"

upraveno 2x, naposled 19.06.2011 15:26:57
-> ondie: jojo, lemovky :-)
Koženka se bude měnit, to je jistý, teď je jistý, že se bude měnit i látka. Už sháním něco podobnýho (mělo by se dát, na křeslech od čalovníka co jsme si nechávali dělat máme skoro stejný vzor taky, jen je červený).
-> Tuner#2: na tom něco bude mám to taky tak udělané.
-> rsvancara 16.06.11 21:07:51: S těma sponkama bych byl opatrnější. Já bych je tam nedával vůbec, téměř vždy to u nich hnije a přitom stačí jemně v ruce lištu pomačkat a drží tam sama od sebe. Mám tam jen ty plastové konce proti odření a lištu naraženou a drží tak už roky...
Super, pánbůh se smiloval a dneska jsem (kromě jiného) přivezl sponky na okapničky a tu kratší trubku s propojkou pro topení u motoru
Ještě ty pružiny co drží 4p destičky a budu spokojenej :-)
upraveno 1x, naposled 16.06.2011 21:10:31
-> Toni: těším se jako malý dítě (jak na emise, tak na STK) :-D
-> rsvancara: myslím že nevyletí nikdo to je to poslední co by řešili budou celý poprděný co je to za nadheru takový kola.
Když jsem s tim přijel na technickou tak z nich byly tak hotvý že jim ani neřešili že tam jsou 175 namísto 165.
-> Toni: nebo mě kvůli nim vyrazí protože jsou 5J a já mám v techničáku jen 4J (nebo 4,5J nevím přesně). Ale pneu dodržím, tak uvidíme ;-)
Až to budu mít hotový, vezmu tu svoji a ty červenou, pojedeme přes STK paraelně a kdo vyletí dřív, vyhrál :-D
upraveno 2x, naposled 08.06.2011 14:54:11
-> rsvancara: nevaděj jen ti je budou mlsně okukovat

Mimochodem, nevadí na STK pokličky na Apollech / Jupiterech (při měření geometrie) ?
-> Pavel P..: tak za 20 let čištění těch neleštěnejch ploch to takhle prokouklo :-D
-> rsvancara: ale z továrny nevylezly leštěný apolla.

takže mi je dej a já ti dám za ně pěkný seriový meteory který tam patřej

-> rsvancara: Tak hlavně že se někde našly a že se líbí... ostatně nejsou to ty kola z aukra? Apolla nejsou moji favoriti, ale tyhle vypadají moc hezky. Myslím, že startovní cena byla vcelku reálná. Na kolik to nakonec vyšplhalo?
-> AR166: chci se vzhledově přiblížit tomu, jak to vylezlo z továrny
