
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
11:25:16
07.09.2011
07.09.2011

Vojta P. - zrušená registrace
-> rsvancara: a mě apolla prosím 

22:14:48
06.09.2011
06.09.2011

rsvancara
A zbytek nikdo nechce ?




22:13:40
06.09.2011
06.09.2011

Kurier Grobar
-> rsvancara: a mne tu masku 

22:04:32
06.09.2011
06.09.2011

Nwkt
-> rsvancara: Za odměnu mi můžeš dát tu lištu se znakama 

22:04:04
06.09.2011
06.09.2011

rsvancara
Splněno, co dostanu za odměnu ?



12:25:59
26.08.2011
26.08.2011

rsvancara
-> lokaj: rád někam zajedu. Pořád to odkládám :-). Jestli chcete přijet, není problém. Bydlím jinde, místa mám dost i na přespání. No a než dorazíte, tak už budu mít asi i přestěhovaný auto. Zbytek probereme osobně.
Jo a taky vám protřídím něco co se mě nehodí a Lukáš to na 120cítku užije.
Jo a taky vám protřídím něco co se mě nehodí a Lukáš to na 120cítku užije.
12:09:32
26.08.2011
26.08.2011

lokaj
Jasně dokonce kvůli tomu asi nepojedu na srazy Saabu.Rád bych tě také viděl na některém srazu konečně.Chcu jet na Želiv,padž tam panuje tak přátelská atmosféra, že se ostatní srazy můžou zahrabat a asi naposledy na Doksy,padž Lukáš tam chhce jet s GLSkou a ja s GLičkem.Aby kamarádi z Děčína viděli co se dá ještě zadarmo sehnat.Pokud se neuvidíme na srazech tak se asi se sršněm stavíme za tebou aby si ho zkritizoval.Nebo si ho najdi v sekci užovky lucas13,ale na fotkách vypadá líp, než ve skutečnosti.Ale i tak se ohlíží všichni když jede na nákup.
07:42:49
26.08.2011
26.08.2011

rsvancara
-> lokaj: ne, dám si tam tahokov

Plánuješ letos ještě nějaký sraz ?



Plánuješ letos ještě nějaký sraz ?
22:16:50
25.08.2011
25.08.2011

lokaj
Já hlasuju pro dvoudílnou a nápis 135 já to tak mám taky.A myslím, že se tam dávali obě masky,jen dle roku výroby.
18:46:31
24.08.2011
24.08.2011

rsvancara
-> Péďa17: , -> ondie: : dvoudílnou masku nemám 

17:50:47
24.08.2011
24.08.2011

Péďa17
-> rsvancara: hlasuju pro Škoda 135 na dvoudílné masce
17:03:26
24.08.2011
24.08.2011

ondie
-> rsvancara 24.08.11 16:12:07: hlasuju pro Škoda 135 na dvoudílné masce 

16:34:14
24.08.2011
24.08.2011

rsvancara
-> James1991: to je jen model, to co by mělo jezdit bude udělané podle plánku v příručce od Mantry a ten je vnitřně jiný. Má o jednu přepážku navíc a je (vedení plynu v něm) o dost delší. Bude to asi dost tiché typuju, uvidíme.
Jo a u tohoto je katík už bez vložky :-D
Jo a u tohoto je katík už bez vložky :-D
16:21:35
24.08.2011
24.08.2011

James1991
Ten výfuk je moc pěkný, jaký to má zvuk?
16:12:07
24.08.2011
24.08.2011

rsvancara
Tak, který tam dáme ?
1) jen nápis Škoda
2) nápis Škoda se znakem
3) nebo to čím jsem si aktuálně udělal radost ?
1) jen nápis Škoda
2) nápis Škoda se znakem
3) nebo to čím jsem si aktuálně udělal radost ?

21:21:48
22.08.2011
22.08.2011

Mantrabeach
-> rsvancara: jo to máš ještě no,neboj nic mu není

15:35:42
22.08.2011
22.08.2011

rsvancara
Teď se mi zase povedl nákup. Taková kravina, ale potěší :-)
08:09:27
04.08.2011
04.08.2011

rsvancara
-> Mantrabeach: makám na garáži abych měl vůbec kde dělat :-)
... a vůbec, ještě mám u tebe v RiCovi svůj startér :-)
... a vůbec, ještě mám u tebe v RiCovi svůj startér :-)
19:34:07
03.08.2011
03.08.2011

Mantrabeach
-> rsvancara: musíš něco dělat a dávat fotky,jinak budou jen ubejvat



20:39:51
01.08.2011
01.08.2011

rsvancara
Bože, ubývají mi ctitelé vozu

To jsem to dopracoval



To jsem to dopracoval
