-> rsvancara:
-> Toni:
Myslel jsem na vás. Pokud najdu něco dalšího přidám. Svět Motorů 19/89
skoda-virt.cz/cz/.../1200
32-m-o-r-a-v-s-k-o-s-l-e-z
-s-k-y?gotopost=2...
Je to rozdělené na 3 kusy, tak si kdyžtak ještě zarolujte protože tohle vás hodí jen na tu první část.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
20:15:26
16.10.2011
16.10.2011
Toni
-> rsvancara: Co pak připravuješ za překvápko?
06:38:30
14.10.2011
14.10.2011
rsvancara
A připravujeme další překvapení
20:51:53
09.10.2011
09.10.2011
rsvancara
-> poldy: Tonimu (o pár řádků níž mi tu auto komentoval také) to dělali tuším strojně, já je tak už koupil a je to dělané doma (takže se s tím nadřel někdo jiný)
19:58:06
09.10.2011
09.10.2011
poldy
-> rsvancara: tie apolla su luxusne vylestene , robila to nejaka firma strojne ci ako ?
12:27:47
09.10.2011
09.10.2011
rsvancara
-> su.tech: jasný a souhlas :-)
11:34:00
09.10.2011
09.10.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Hochu, cesta ještě daleká... ale je fakt, že to horší už máš asi za sebou. Pro mě vždy při renovaci bylo nejhorší dostat se do fáze po laku. Jak už je to po laku a už se to jen skládá tak to najednou roste samo.
11:31:28
09.10.2011
09.10.2011
rsvancara
-> su.tech: jojo, konečně to začíná vypadat jako projekt do kterýho se investoval čas a peníze :-)
10:06:59
09.10.2011
09.10.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Hezký...
20:11:09
03.10.2011
03.10.2011
rsvancara
-> Toni: dej si facku , ty to máš už prakticky hotový
20:01:09
03.10.2011
03.10.2011
Toni
-> rsvancara: jojo tak to jsme na tom stejně
08:29:43
03.10.2011
03.10.2011
rsvancara
-> Toni: no, ještě to tak netáhne, ale až si sednou kroužky a ventily, tak to pojede jak čert
21:24:19
02.10.2011
02.10.2011
Toni
-> rsvancara: a jaká byla projížďka :-D?
16:25:56
12.09.2011
12.09.2011
rsvancara
Po důkladném zvážení se lak odkládá na jaro a před zimou se udělá příprava na lak (podvozek, vyspárování, nalepení asfaltu) .... to taky potřebuje důkladně proschnout :-)
12:17:29
12.09.2011
12.09.2011
Kurier Grobar
-> rsvancara: podľa mňa to sprav ešte teraz, počasie je pohoda ešte a aspoň to poriadne preschne
10:49:54
12.09.2011
12.09.2011
rsvancara
Další anketa :-)
Mám peníze na lak, mám to nechat nalakovat hned nebo počkat do jara ?
Mám peníze na lak, mám to nechat nalakovat hned nebo počkat do jara ?
13:50:43
07.09.2011
07.09.2011
rsvancara
A co stůl? Nechtěl by pan inspektor Klečka můj stůl? Nebo boty?
Supi , nic nebude
Supi , nic nebude