skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
16:25:54
29.01.2012
29.01.2012
rsvancara
-> m8rinek: hrubej pilník a potom 80tka šmirgl :-D
16:22:15
29.01.2012
29.01.2012
m8rinek
-> rsvancara: a ještě jedna otázka, jak to hodláš tvarovat? Přecijen cín se při broušení zahřeje a pak se maže.
Vybavení kupovat asi nebudu, ale mám známého topenáře, tak by to snad neměl být takový problém :).
Vybavení kupovat asi nebudu, ale mám známého topenáře, tak by to snad neměl být takový problém :).
16:15:31
29.01.2012
29.01.2012
rsvancara
-> m8rinek: lampu mám z Baumaxu, na ty malý propan-butanový kartuše. Velká spokojenost.
Dál je potřeba cínovací pasta (natře se to na čistej plech a zataví se to plamenem - vznikne z toho cínová vrstva)
a cín bez kalafuny. Oboje posledně jmenované jsem koupil v potřebách pro topenáře.
Ale pozor, všechno dohromady stojí cca 1000,-
Dál je potřeba cínovací pasta (natře se to na čistej plech a zataví se to plamenem - vznikne z toho cínová vrstva)
a cín bez kalafuny. Oboje posledně jmenované jsem koupil v potřebách pro topenáře.
Ale pozor, všechno dohromady stojí cca 1000,-
15:55:19
29.01.2012
29.01.2012
m8rinek
-> rsvancara: Co používáš za lampu na cínování? Taky mě to čeká, na erku je cínu cca půl centimetru vrstva (originálně)
22:33:40
22.01.2012
22.01.2012
Péďa17
-> rsvancara: krásná práce
16:32:01
08.01.2012
08.01.2012
rsvancara
-> ondie: je to ten ze sedaního interiéru. Díry po pásech jsou zašitý taky. Bylo to kolem nich "chupatý". Až tam budu pásy zase dávat, vypálím je znova pájkou
-> peter13789: díky
-> peter13789: díky
15:40:58
08.01.2012
08.01.2012
ondie
-> rsvancara: ..hlavně je vidět že si začínal na dost zachovalým kousku..to je sedaní (cos sehnal s těma sedačkama) nebo rapidí a přešils díry po pásech?
Já mám béžovejch hromádku,přední i new,ale takhle krásnej zadek asi nemám,nejvíc to bejvá vždycky zrakvený v otvoru na štelování ručky..
Já mám béžovejch hromádku,přední i new,ale takhle krásnej zadek asi nemám,nejvíc to bejvá vždycky zrakvený v otvoru na štelování ručky..
15:35:19
08.01.2012
08.01.2012
peter13789
-> rsvancara: krása
14:18:53
08.01.2012
08.01.2012
rsvancara
Ještě zkouška na místě činu, vidět to je, ale až budou okolo sedačky a nad tím ručka, tak to bude v pohodě ....
20:38:54
07.01.2012
07.01.2012
rsvancara
-> ondie: -> su.tech: díky pánové
19:41:15
07.01.2012
07.01.2012
ondie
super
19:41:14
07.01.2012
07.01.2012
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Pecka pane. Takové projekty jsou pro mě důležité protože někdy mi přijde, že něco ženu do extrému tak jsem rád, že nejsem sám ;)
04:44:23
04.01.2012
04.01.2012
rsvancara
-> ondie: no taky jsem se divil, je jiný vzor. Zkusím to nějak nafotit. Právě že by mi pak neseděla vlákna a nemohl je prošít dovnitř a svázat. No a tím jsem ti odpověděl na otázku co s těmi chloupky :-). Vezme se taková velká jehla a oba se prošijí skrz, kde je svážu.
17:23:09
03.01.2012
03.01.2012
ondie
-> rsvancara: Ach...to sem nikdy nezaznamenal,že by byly drobné niance ve vzoru.. Je to teda ve vzoru,či trochu jiný odstín tý béže ?
Ten ode mne jezdil v Gardeti,nenapadlo by mě že to časem dělali trochu jinak...
Ale hlavně že je..hezky sis zalátal,pěkný,ty chloupky na hranách přijdou ještě nějak zaháčkovat dovnútra ?
Ten ode mne jezdil v Gardeti,nenapadlo by mě že to časem dělali trochu jinak...
Ale hlavně že je..hezky sis zalátal,pěkný,ty chloupky na hranách přijdou ještě nějak zaháčkovat dovnútra ?