-> ondie: ale jo, zásobil jsi mě slušně :-)
Sice je ten vzor koberce od tebe jinej než mám já, ale použil jsem ho na ty dva kousky co jsou pod zadníma sedačkama (tam to vadit nebude) a to, co vplétám je z těch původních dílů. Blbý je, že ten ty díly jsou použitelný tou kratší stranou (díky směru vláken), proto jsem to musel od brzdy udělat ze dvou.
Je to teda makačka, ale vypadá to daleko líp :s)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
23:24:51
02.01.2012
02.01.2012
ondie
-> rsvancara: koukám,že to ještě vypilováváš... :) ..teď to vypadá ještě líp.
Materiálu ještě dost ? :)
Materiálu ještě dost ? :)
20:29:35
29.12.2011
29.12.2011
rsvancara
Cca třetí verze .... někde napojeno (napříč přes tunel) .... ale kde?
12:24:54
27.12.2011
27.12.2011
rsvancara
-> Mr.Lumpy: až to bude z plechu a ne papírový, tak příčky budou mít "lem", takže druhá polovina se přivaří přes plášť bodama (kde už z výroby díry jsou, ale ještě tam nějaký přidám)
10:30:13
27.12.2011
27.12.2011
Mr.Lumpy
-> rsvancara: to se přivaří jenom jedna polovina?
12:38:05
25.12.2011
25.12.2011
rsvancara
15:20:55
21.12.2011
21.12.2011
rsvancara
-> ondie: jj. auto je mělo. V podstatě jsem rád, že jsem ho dostal do ruky tak nějak s minimem nevhodných zásahů, provozuschopné a celkem komplet ...
14:32:04
21.12.2011
21.12.2011
ondie
-> rsvancara: jj,koukal sem :) ..akorát nemá béžovej gobelín,což mi je divný..
Už máš sehnaný zadní opěrky ?
E: beru zpět,na jedné fotce vidím,že ano..
Už máš sehnaný zadní opěrky ?
E: beru zpět,na jedné fotce vidím,že ano..
09:49:33
21.12.2011
21.12.2011
rsvancara
-> ondie: helemese, jedna se světlým interierem .... www.flickr.com/photos/...
/photostream
23:04:00
18.12.2011
18.12.2011
ondie
-> rsvancara: mrkni sem,je tam hodně inspirace.. www.skodacanada.ca/Skoda%
20Photos%20a3.htm
22:01:23
18.12.2011
18.12.2011
rsvancara
Hezkej repas co? Bohužel to je Favorití starter, takže zbytečná práce (bude darován)
15:48:46
11.12.2011
11.12.2011
rsvancara
Trochu jsem zapracoval a stvořil sadu zapalovacích kabelů s měděným jádrem (pro GLi)
11:14:08
03.12.2011
03.12.2011
rsvancara
-> ondie: no, já kupoval poslední z výlohy naši Mototechny právě tady pro Toniho a musel jsem vzít komplet i se světlem (nějakých 1300,- to tuším stálo).
21:56:26
02.12.2011
02.12.2011
Toni
-> ondie: ty hrnce je fakt lepší takto zrenovovat než-li sehnat nové - prakticky nesehnatelné.
01:56:41
02.12.2011
02.12.2011
ondie
-> rsvancara: hmm hmm
08:03:50
01.12.2011
01.12.2011
rsvancara
-> ondie: nýty jsem nahradil žlutě zinkovanými šroubky. Má to drobnou výhodu v tom, že jde udělat kdykoli z levého hrnce pravý atd.
13:40:07
30.11.2011
30.11.2011
ondie
-> rsvancara: aha aha..a nechá se to dobře nejtovat zase do sebe ? ..ty plastový bílý kostky,do toho kovu a i ten plast hrnec...u těch kostek musej bejt celkem vysoký nejtky ne ? ..pokud dobře pamatuju.
Já mám zadních světel několik sad,převážně CS,i př.blinkry,ale přední světla s hrncema se mi zatim nedařej (aby to nebyla raketa).
U těch hrnců uvažuju o "tvým" postupu.
Já mám zadních světel několik sad,převážně CS,i př.blinkry,ale přední světla s hrncema se mi zatim nedařej (aby to nebyla raketa).
U těch hrnců uvažuju o "tvým" postupu.