
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> rsvancara: takže to konečně pojede? pecka 

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Do auta půjde ve čtvrtek.
-> rsvancara: tak vzhůru do vozu, ať už to vrčí
-> rsvancara: ujelo ti to z garáže a nabouralo obecní vánoční smrk?
O vánočním týdnu se chystá překvapení :)
U větší sestřičky mám větší úspěchy zdá se :) www.facebook.com/richard.
svancara/.../2415087445195
789?type=3
-> rsvancara: twl co to tam máš za motoráře?

-> rsvancara 26.06.19 06:41:26: proboha u koho to máš?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak po 6ti měsících, co na tom maká pouze nalepil vložky. No nádhera :)
-> rsvancara 05.05.19 10:39:08: Jak jsem komentoval na fejsbuku - vidim prvně

-> castrol: ajo 

-> Tomaso435: prasklinu
-> rsvancara: a co že tam mám vidět? :D
-> rsvancara: to se nevidi kazdej den
Tak co? Tak nic.... :)
-> minno: To je oboje z druhého motoru. Proč někdo montoval šrouby hlavy do silikonu netuším. Ale nic dalšího podmazané nebylo :)
No já zachránil sadu tyček z feldy a dneska jsem to i kontroloval a zdá se to být dobrý...
No já zachránil sadu tyček z feldy a dneska jsem to i kontroloval a zdá se to být dobrý...
-> rsvancara 20.04.19 05:59:16: To je z toho druhého motora? Aj niekto vie, aký význam má silikón na závite? :)
-> rsvancara 20.04.19 06:01:06: Že boli tyčky opačne by asi až tak nevadilo. Myslím, že je možné použiť aj všetky tyčky hliníkové a funguje to. Či tam nebola nejaká iná anomália. Napríklad nesprávna dĺžka tyčiek - sú dva druhy, rozdiel je cca 2 - 3 mm. Ktoré tyčky sa kde dávali, ti teraz z hlavy nenapíšem. Ale pri stavbe motora som to riešil.
-> rsvancara 20.04.19 06:01:06: Že boli tyčky opačne by asi až tak nevadilo. Myslím, že je možné použiť aj všetky tyčky hliníkové a funguje to. Či tam nebola nejaká iná anomália. Napríklad nesprávna dĺžka tyčiek - sú dva druhy, rozdiel je cca 2 - 3 mm. Ktoré tyčky sa kde dávali, ti teraz z hlavy nenapíšem. Ale pri stavbe motora som to riešil.
A tady je důvod, proč se při protáčení sekaly rozvody. Buď žádná vůle na ventilech nebo vadilo to, že tyhle byly na vyfukových a ocelové na sacích (což je přesně opačně) :)
Ještě že jsme ho “trochu” rozdělali, s tímhle nemůžu souhlasit :)
-> Tuner#2: Tady to nechám v sérii (není čas) 
