-> Tuner#2: Dík za tip :-)
Aby si člověk udělal půl auta sám (když to chce trochu normálně).... :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
18:39:40
21.01.2016
21.01.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
sem přemýšlel prilepit šroubky tekutym kovem z druhé strany, značka by se zároven neotírala o čelo....
18:35:27
21.01.2016
21.01.2016
Tomaso435
-> rsvancara: ser na rámečky. spz tam nalep když už nechceš šroubeček s kamínkem :D
18:32:10
21.01.2016
21.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 21.01.16 18:27:22: Oříznout na pile a rádius udělat na frézce. Práce pro truhláře na 5min. i s výměnou nástrojů Ty moje jsem si taky dělal www.flickr.com/photos/...
/album-72157635560419446
18:27:22
21.01.2016
21.01.2016
rsvancara
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Už jsem scháněl jinou, jen plastový rámeček bez toho plata na text reklamy, ale zatím neůspěšně. Vrtat SPZ nechci.
A taky sháním přesné koberečky na podlahu a šestihranné šroubky M7 v nerezu :-)
A taky sháním přesné koberečky na podlahu a šestihranné šroubky M7 v nerezu :-)
17:59:29
21.01.2016
21.01.2016
Apple STS Chvojkovice-Brod
zadní čelo je krásný s tim štítkem, ale ta podložka spz je jak pěst na oko
17:20:39
21.01.2016
21.01.2016
castrol
-> rsvancara: na tu strechu opatrne
16:25:18
21.01.2016
21.01.2016
rsvancara
-> Luky: Jak říká kámoš: Na lítání po poli a otočení na střechu to bude dobrý
15:30:07
21.01.2016
21.01.2016
Luky
-> minno: žejo... Takové auto bude škoda vzít v zimě do soli...
15:29:30
21.01.2016
21.01.2016
minno
-> rsvancara: Myslím, že to máš zbytočne prehnane moc pekné
15:45:40
18.01.2016
18.01.2016
minno
-> rsvancara: aj ten ma napadol, ale nechcel som to takto verejne
14:45:30
18.01.2016
18.01.2016
rsvancara
-> minno: Ale máme tu pokračovatele :-D skoda-virt.cz/cz/.../9671
-davo-skoda-120-gls
12:43:51
18.01.2016
18.01.2016
castrol
-> rsvancara: ako pise minno tuner sa nezapre :)
10:36:18
18.01.2016
18.01.2016
minno
-> rsvancara: jj, nachrómované všetko čo šlo :) škoda, že projekt nedotiahnutý do konca. skoda-virt.cz/cz/.../2589
-barborka-skoda
10:33:51
18.01.2016
18.01.2016
rsvancara
-> minno: To jo, dodnes vzpomínám na tu nachromovanou přední nápravu na Š120 (nick Rolls nebo Rony nebo tak nějak)
08:02:26
18.01.2016
18.01.2016
minno
-> rsvancara 17.01.16 19:15:06: Tak vieš ako. Škoda virt = spolok mladých tunerov
19:32:05
17.01.2016
17.01.2016
majop3k
-> rsvancara: ten bendix ma svoje caro, inak to odlisenie od originalu ja mam toto a tiez sa to celkom pacilo:img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_103_6786__2012
-12-26_21-02-20_67.jpg
19:15:06
17.01.2016
17.01.2016
rsvancara
To je zajímavý, že se víc líbí věci, které jsou originálu o něco dál (tím myslím sedačky, tyhle štítky), než případná snaha se originálu držet
Ale samozřejmě bych se s tím "jak to udělat mírně jinak" nevymýšlel, kdybych to tam nechtěl dát
Ale samozřejmě bych se s tím "jak to udělat mírně jinak" nevymýšlel, kdybych to tam nechtěl dát
14:06:35
17.01.2016
17.01.2016
kraska98
Moc pěkné.Jsem taky pro Benedix system
20:02:55
16.01.2016
16.01.2016
minno