skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
09:07:14
02.11.2014
02.11.2014
Deacon
-> rsvancara: No jsem na to zvědavej
17:05:10
21.10.2014
21.10.2014
rsvancara
Dnes jsem začal domlouvat lak, jestli vše půjde ideálně, odvoz bude v pondělí.
07:04:05
10.10.2014
10.10.2014
dragon_cb_cz
-> rsvancara: V tom případě vím o hodně eMkovejch kastlích - ale jejich získání tímto způsobem by mě poslalo rovnou do Haagu, protože by to nebyla vražda, ale genocida
04:43:21
10.10.2014
10.10.2014
rsvancara
-> dragon_cb_cz: Já vím o dvou erkovejch kastlích, problém je, že když by jsi je chtěl, musel by jsi zabít majitele. Ale to je v pohodě, já mám k tomu autu dost podobnej vztah
21:56:20
09.10.2014
09.10.2014
dragon_cb_cz
-> rsvancara: Tak jde jen o požadovaný stupeň libovosti... proti erkovejm kastlím je jich fakt dost, to mi věř
18:42:48
09.10.2014
09.10.2014
rsvancara
-> dragon_cb_cz: Není, ovšem dokud ji nepotřebuješ sehnat a koupit
09:55:43
09.10.2014
09.10.2014
dragon_cb_cz
-> rsvancara: Přesně, kastle na sedan zatím tak úzkoprofilové zboží není...
09:50:15
09.10.2014
09.10.2014
rsvancara
-> Domajz: Nebo tak no
20:32:42
08.10.2014
08.10.2014
Domajz
-> rsvancara: leda sehnat zdravý skelet a udělat reinkarnaci. Jako ty
21:54:35
23.09.2014
23.09.2014
rsvancara
Zase o jednu méně (snížená střecha atd.)....
14:00:12
13.09.2014
13.09.2014
rsvancara
a výsledek (jsou to gumičky mezi půlky 4 pístkových brzdičů) :-)
09:50:12
27.08.2014
27.08.2014
rsvancara
-> ondie: Propojka mezi půlkama nádrže je na druhý straně, jinak těžko říct :-)
-> m8rinek: Hej, ty máš možnost vypalovat z plechu? V tom případě bych asi měl kšeftík :-)
-> m8rinek: Hej, ty máš možnost vypalovat z plechu? V tom případě bych asi měl kšeftík :-)
20:00:31
26.08.2014
26.08.2014
ondie
-> Nwkt: Horší je to snad s plechem pod plastovou nádrž,prý je jiný...víš konkrétně v čem ?
19:55:17
26.08.2014
26.08.2014
m8rinek
-> Nwkt: Tak nic, i když já už si někdy nechávám pálit i hloupý pásky :D.
19:52:59
26.08.2014
26.08.2014
Nwkt
-> m8rinek: Je to jen hloupej pásek
19:52:16
26.08.2014
26.08.2014
m8rinek
A pokud to nebude jen hloupej pásek, tak ho můžu nechat smahnout ať to má nějakou úroveň :D
19:50:05
26.08.2014
26.08.2014
ondie
-> Nwkt: To zní jako plán!