-> rsvancara: Jasný
Až to dovezeš z lakovny,tak ti začne dle mě nejhezčí období renovace
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
20:46:11
27.11.2014
27.11.2014
ondie
17:34:12
27.11.2014
27.11.2014
castrol
-> rsvancara: dakujem zan
00:15:59
27.11.2014
27.11.2014
rsvancara
-> ondie: To je stříkací kit, barva bude Apollo red :-D
23:55:29
26.11.2014
26.11.2014
ondie
-> rsvancara: Nekecej! Celou dobu si klamal tělem a Glí bude nakonec v příplatkový stříbrný metle ?
Nee krásný!
(omlouvám se za nekonečné čekání,ale snad už ti brzo pořídim foto tvého krásného koženkového GL plata )
Nee krásný!
(omlouvám se za nekonečné čekání,ale snad už ti brzo pořídim foto tvého krásného koženkového GL plata )
23:35:44
26.11.2014
26.11.2014
rsvancara
-> castrol: Tak první dvě fotky z lakovny k dispozici :-)
18:12:29
25.11.2014
25.11.2014
castrol
-> rsvancara: to zvladnem
13:37:12
25.11.2014
25.11.2014
rsvancara
-> castrol: Ještě cca měsíc :-D
17:20:51
24.11.2014
24.11.2014
castrol
-> rsvancara 23.11.14 22:21:15: ze tesim sa
09:57:47
24.11.2014
24.11.2014
rsvancara
-> jimbeam655: Přehodil, ale jestli zůstane čitelné je otázka. Není moc hluboké, myslím, že to bude mít tendenci se zalejt, ale lakýrník o tom ví a pokusí se o to :-)
08:42:35
24.11.2014
24.11.2014
jimbeam655
-> rsvancara: aha tak toby asi fakt dělat neměli a vepředu na karoserii jsou na vyvozech vylisovyný čísla přehodil sis ho nebo zustalo na červený karoserii?
04:49:58
24.11.2014
24.11.2014
rsvancara
-> jimbeam655: Měla kilometrový, mílový jsem tam měl chvíli, protože ty co tam byly původně měly upadený štítek (drželo to jen za ručičku) a podklady byly od slunce do šeda (oboje tj. že to může sprašivět až do šeda a že se můžou oba šroubky ze štítku sami vyšroubovat jsem viděl poprvé :-)).
23:20:00
23.11.2014
23.11.2014
jimbeam655
-> rsvancara: mam takovou otázku na budíky proč na 5 fotce maš budíky bez mph?
22:21:15
23.11.2014
23.11.2014
rsvancara
-> castrol: Prý ano :-)
22:19:36
23.11.2014
23.11.2014
castrol
-> rsvancara: cize pod stromcekom bude v laku ?
22:14:45
23.11.2014
23.11.2014
rsvancara
-> castrol: Jezdím se každý týden dívat. Kituje se, brousí, aktuálně se dělá strana řidiče, ostatní už je zdá se hotové.
22:00:30
23.11.2014
23.11.2014
castrol
-> rsvancara 02.11.14 12:14:19: tvoje tam nevidno ,tak ako to pokracuje ?
12:14:19
02.11.2014
02.11.2014
rsvancara
-> castrol: Ne příprava, už přímo celolak (i vnitřky, verze barva plus vrchní lak) :-D
Zde je odkaz na lakovnu: www.all-zcar.cz/?flagalle ry...
Zde je odkaz na lakovnu: www.all-zcar.cz/?flagalle ry...
09:49:14
02.11.2014
02.11.2014
castrol
-> rsvancara: že by konečne príprava na lak ?