skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
01:24:26
02.03.2012
02.03.2012
ondie
-> rsvancara: ty tripody s jehličkama by měly bejt stejný s FA do 93´,ale co sem se párkrát ptal,tak je nikde neměli.. budeš nechávat starý nebo si sehnal ?
15:23:10
26.02.2012
26.02.2012
rsvancara
Dneska dokončeno rozebírání. Tondovi děkuji za včerejší návod jak rozebrat kyneťáky :-)
19:47:20
18.02.2012
18.02.2012
rsvancara
Po dnešní kontrole kvality zásob koupím následující :
- plastovou nádrž Š105-136 (klidně použitou)
- párek poloos do šikmého ramene na širokou vlečku (jen nové)
- plastovou nádrž Š105-136 (klidně použitou)
- párek poloos do šikmého ramene na širokou vlečku (jen nové)
06:36:25
15.02.2012
15.02.2012
rsvancara
Tak dneska mám v garáži poprvé za celou zimu sníh (mrcha vítr) :-D
14:14:17
11.02.2012
11.02.2012
rsvancara
No a v neposlední řadě bude v elektronické podobě i toto : skoda-virt.cz/cz/.../4084
-richard-135gli?gotopost=2
...
Taktéž A4 (i když se to nezdá :-))
Taktéž A4 (i když se to nezdá :-))
14:13:24
11.02.2012
11.02.2012
rsvancara
Toto již hotovo (někteří vědí), formát A4 :-)
14:11:29
11.02.2012
11.02.2012
rsvancara
Opět něco chystám (formát A5) :-)
05:37:38
06.02.2012
06.02.2012
rsvancara
-> ondie: já právě taky, ale zeptal jsem se :-D
23:36:10
05.02.2012
05.02.2012
ondie
myschaak AZNP K.Hora 05.02.12 16:08:32 napsal:
tohle je úžasnej příběh) ..hehe :) já zas myslel,že myslíš ten knižní bestseller z 05.02.12 13:54:30 ...napínavý příběh s vyvrcholením v závěru
tohle je úžasnej příběh) ..hehe :) já zas myslel,že myslíš ten knižní bestseller z 05.02.12 13:54:30 ...napínavý příběh s vyvrcholením v závěru
21:09:52
05.02.2012
05.02.2012
rsvancara
-> myschaak AZNP K.Hora: je to jen plán. Třeba skončí v hutích nebo na aukru za pár kaček :-)
19:55:35
05.02.2012
05.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> rsvancara: příběh tý renovace přece)
16:23:32
05.02.2012
05.02.2012
rsvancara
-> myschaak AZNP K.Hora: Příběh? Kde?
16:08:32
05.02.2012
05.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
tohle je úžasnej příběh)
13:54:30
05.02.2012
05.02.2012
rsvancara
Musím poděkovat uživateli su.tech za upozornění, fakt mám velkou radost :-)
17:54:52
29.01.2012
29.01.2012
rsvancara
-> m8rinek: ale zase opatrně, cín není titan :-D
16:51:53
29.01.2012
29.01.2012
m8rinek
-> rsvancara: myslel jsem si to, někde jsem měl i takovej rašplovitej hoblík...
16:25:54
29.01.2012
29.01.2012
rsvancara
-> m8rinek: hrubej pilník a potom 80tka šmirgl :-D
16:22:15
29.01.2012
29.01.2012
m8rinek
-> rsvancara: a ještě jedna otázka, jak to hodláš tvarovat? Přecijen cín se při broušení zahřeje a pak se maže.
Vybavení kupovat asi nebudu, ale mám známého topenáře, tak by to snad neměl být takový problém :).
Vybavení kupovat asi nebudu, ale mám známého topenáře, tak by to snad neměl být takový problém :).
16:15:31
29.01.2012
29.01.2012
rsvancara
-> m8rinek: lampu mám z Baumaxu, na ty malý propan-butanový kartuše. Velká spokojenost.
Dál je potřeba cínovací pasta (natře se to na čistej plech a zataví se to plamenem - vznikne z toho cínová vrstva)
a cín bez kalafuny. Oboje posledně jmenované jsem koupil v potřebách pro topenáře.
Ale pozor, všechno dohromady stojí cca 1000,-
Dál je potřeba cínovací pasta (natře se to na čistej plech a zataví se to plamenem - vznikne z toho cínová vrstva)
a cín bez kalafuny. Oboje posledně jmenované jsem koupil v potřebách pro topenáře.
Ale pozor, všechno dohromady stojí cca 1000,-
15:55:19
29.01.2012
29.01.2012
m8rinek
-> rsvancara: Co používáš za lampu na cínování? Taky mě to čeká, na erku je cínu cca půl centimetru vrstva (originálně)