skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
20:17:45
27.05.2012
27.05.2012
rsvancara
-> Domajz: Škodovka neví. Někde jsem něco zaslechl, že to auto bylo vyrobeno jako 135 GL, potom si ho vzali v Kvasinách na dílnu a vyměnili potřebné komponenty a vzniklo GLi.
20:15:50
27.05.2012
27.05.2012
rsvancara
Vážený pane, na základě sdělení kolegů z technického vývoje naší společnosti Vám zasíláme údaje, které se o těchto"exhalačních&q
uot; modifikadch motorů zachovaly.
Motory Š 742.135 Bendix byla modifikace motoru Š 742.135 s hliníkovou hlavou válců vyráběná pro specíální zakázku plnění amerických exhalačních předpisů EPA 75 (US 83). K tomuto účelu byl motor opatřen řízeným třícestným katalyzátorem s lambda-sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého, BB95 benzinu. Hliníkové rozvod. tyčky pro sací ventily. Jednobodová vstřikovací jednotka Bendix - dovoz Francie. Elektronické ovládání vstřikování a elektronické zapalování. Setrvačník s obvodovými identifikačními otvory 0,12mm polohy. Odvětrání
nádrže paliva do nádobky s aktivním uhlím. Dokumentačně byla tato varianta motorů zpracována jako Model 87. Jako agregát byly vypracovány verze s pětistupňovou převodovkou a oběma typy náprav, to je kyvadlovou i vlečenou. Po souběžných úpravách se základní verzí motorů 742.135 byly motory
vyráběny v omezeném počtu v r. 1989.
S pozdravem
Lukáš Nachtmann
firemní archiv
Motory Š 742.135 Bendix byla modifikace motoru Š 742.135 s hliníkovou hlavou válců vyráběná pro specíální zakázku plnění amerických exhalačních předpisů EPA 75 (US 83). K tomuto účelu byl motor opatřen řízeným třícestným katalyzátorem s lambda-sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého, BB95 benzinu. Hliníkové rozvod. tyčky pro sací ventily. Jednobodová vstřikovací jednotka Bendix - dovoz Francie. Elektronické ovládání vstřikování a elektronické zapalování. Setrvačník s obvodovými identifikačními otvory 0,12mm polohy. Odvětrání
nádrže paliva do nádobky s aktivním uhlím. Dokumentačně byla tato varianta motorů zpracována jako Model 87. Jako agregát byly vypracovány verze s pětistupňovou převodovkou a oběma typy náprav, to je kyvadlovou i vlečenou. Po souběžných úpravách se základní verzí motorů 742.135 byly motory
vyráběny v omezeném počtu v r. 1989.
S pozdravem
Lukáš Nachtmann
firemní archiv
20:15:11
27.05.2012
27.05.2012
rsvancara
Vazeny pane,
tesi nas projeveny zajem o nase vyrobky. K Vasemu dotazu vsak musime sdelit, ze Vami uvadene oznaceni, t.j. 135 GLi nam neni znamo. Vozidla typove rady S 120/130 mela typove znaceni L,GL, LS, modely Favorit mely 135 L,Le,LS,LSe. Pro export do Rakouska byla vyrobena omezena serie vozu Rapid, avsak ani ta nenesla toto oznaceni. Litujeme, ze Vam nemuzeme poskytnout priznivejsi odpoved.
Helena Brůchová
Péče o zákazníka
SKODA AUTO a.s.
Internet-Customer Care
293 60 Mlada Boleslav
Czech Republic
tesi nas projeveny zajem o nase vyrobky. K Vasemu dotazu vsak musime sdelit, ze Vami uvadene oznaceni, t.j. 135 GLi nam neni znamo. Vozidla typove rady S 120/130 mela typove znaceni L,GL, LS, modely Favorit mely 135 L,Le,LS,LSe. Pro export do Rakouska byla vyrobena omezena serie vozu Rapid, avsak ani ta nenesla toto oznaceni. Litujeme, ze Vam nemuzeme poskytnout priznivejsi odpoved.
Helena Brůchová
Péče o zákazníka
SKODA AUTO a.s.
Internet-Customer Care
293 60 Mlada Boleslav
Czech Republic
19:39:01
27.05.2012
27.05.2012
Domajz
-> rsvancara: jj vím o tom, a prosímtě neznáš přesný počet vyrobených GLi vozů a kolik jich tak ještě přibližně žije? Ať již u nás nebo v zahraničí?
19:35:34
27.05.2012
27.05.2012
Pavel P..
-> rsvancara: když dáš pružnej tmel nebo třeba lepidlo na okna tak to musí vydržet.... jelikož se to má spárovat až po laku, tak ti nemá co prasknout a spáru pak jen obarvíš třeba štětečkem nebo olepíš a s tříkneš lehce sprejem.
16:36:38
27.05.2012
27.05.2012
rsvancara
-> Domajz: Mělo to řešit jeden průser v Kanadě a v podstatě zabránit jedné ze dvou možností - zákaz prodeje aut Škoda nebo vrátit prachy těm, který si ten podvod koupili
15:53:58
27.05.2012
27.05.2012
Domajz
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83).
To zní skoro jako by si lidé až z daleké Ameriky objednávali tento skvostný vůz přímo na míru.
Nebylo to spíš tak, že narvat tam kat byla taková znouzectnost aby to tam vůbec dovolili prodávat?
To zní skoro jako by si lidé až z daleké Ameriky objednávali tento skvostný vůz přímo na míru.
Nebylo to spíš tak, že narvat tam kat byla taková znouzectnost aby to tam vůbec dovolili prodávat?
15:40:30
27.05.2012
27.05.2012
rsvancara
-> Pavel P..: No, je to nedobové, ale dát tam pružný tmel, tak bude praskat barva taky (občas to tam odtud pak hnije). Tak jsem to vymyslel jinak a skoro se vsadím, že mi to tam praskat nebude
-> Lubes: Tak to bude potřeba ještě trochu trpělivosti, tenhle rok plánuju jen udělat spodek, postavit to na nápravy a kola na kterých to pojede do lakovny a to bude vše. Zbytek zase až příští rok :-D
-> Lubes: Tak to bude potřeba ještě trochu trpělivosti, tenhle rok plánuju jen udělat spodek, postavit to na nápravy a kola na kterých to pojede do lakovny a to bude vše. Zbytek zase až příští rok :-D
12:35:38
27.05.2012
27.05.2012
Lubes - zrušená registrace
-> rsvancara: už sa neviem dočkať finále,krásna precízna práca
12:31:57
27.05.2012
27.05.2012
Pavel P..
proč si ten spoj blatníku a A sloupku překitoval? bude ti to tam praskat...
15:45:44
01.05.2012
01.05.2012
rsvancara
-> afro100: 120km/h v zatáčce na dálnici nebo rychlostní silnici jim nevadí, jinde jezdím max. 100, do zatáčky míň. Přeci jen, je to leštěnka
Hlavně že to nejsou protektory :-D
Pravda je taková, že na těhle kolech to musí udělat STK, pak zkusím vyběhat zápis Apoll se širšími pneu (dle TZH).
Hlavně že to nejsou protektory :-D
Pravda je taková, že na těhle kolech to musí udělat STK, pak zkusím vyběhat zápis Apoll se širšími pneu (dle TZH).
14:49:58
01.05.2012
01.05.2012
afro100
-> rsvancara: to bude tym lietanim, keby si na nich jazdil tak vies :)
Nee sranda, ja som to na kile jazdil dva roky, teraz ich drhnem na rapidovi a da sa, ale je fakt ze v 120 km/h to uz je v zatackach celkom nervozne ..
Nee sranda, ja som to na kile jazdil dva roky, teraz ich drhnem na rapidovi a da sa, ale je fakt ze v 120 km/h to uz je v zatackach celkom nervozne ..
21:10:44
30.04.2012
30.04.2012
rsvancara
-> MOLSO: Já na nich lítal 10 let a nevím co proti nim všichni máte :-)
Na nevylágrovaným podvozku s normální geometrií fungují prostě normálně, tečka.
Na nevylágrovaným podvozku s normální geometrií fungují prostě normálně, tečka.
20:28:38
30.04.2012
30.04.2012
MOLSO
-> rsvancara: tie su aj zadarmo drahé
12:18:59
28.04.2012
28.04.2012
rsvancara
Tak včera sehnána druhá sada insignií na Š135GLi. Moc děkuju zůčastněným stranám za spolupráci :-)
13:18:01
15.04.2012
15.04.2012
rsvancara
-> castrol: Přesně tak, až to budu vyvařovat příště, tak to při tý příležitosti upravím, aby to bylo na 100%
12:27:39
15.04.2012
15.04.2012
castrol
-> rsvancara: ved sprav si a casom mozes upravovat a vylepsovat