skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
07:02:29
15.04.2012
15.04.2012
rsvancara
castrol: Dík. Pár chyb tam je, některé věci bych udělal jinak. Ale co, je to první auto na kterým dělám GO, tak se to dá pochopit
21:20:53
14.04.2012
14.04.2012
castrol
-> rsvancara: ale ide ti to fakt pekne cista praca
21:16:19
14.04.2012
14.04.2012
rsvancara
-> castrol: Snažím se, ne že bych spěchal, ale rád bych natřel spodek, šoupl to na nápravy a pustil se konečně do té garáže (ze které to bude muset být schopné vyjet abych li uložil trochu jinde)
20:28:46
14.04.2012
14.04.2012
castrol
-> rsvancara: pekne ides
18:49:40
14.04.2012
14.04.2012
rsvancara
Dneska jsem z celé kastle sundal lepidlo. Pokud vás zajímá čím, tak ředidlem C6000. Změkne a je jako vazelína a dá se setřít. To, čím je přilepená stropnice tak nezměkne .... musí se mu pomoct ocelákem. Jinak důkaz místo slibů :-)
05:08:03
13.04.2012
13.04.2012
rsvancara
-> Viliam: Dík za pochvalu
20:57:00
12.04.2012
12.04.2012
Viliam - zrušená registrace
-> rsvancara: Máte to hezký, pane
20:44:54
04.04.2012
04.04.2012
rsvancara
To je zajímavý, co je na tom ještě práce (i když je to už skoro hotový) :-D
17:27:09
15.03.2012
15.03.2012
rsvancara
Interiér pro návrat k originálu dostává taky tvar a formu
17:10:41
06.03.2012
06.03.2012
rsvancara
-> URU: Ajo, ono to je omezený :-). Ok, na pandě jsem to samozřejmě viděl :-)
Ale je tam spousta novinek :-D, no hezky se na to kouká.
Ale je tam spousta novinek :-D, no hezky se na to kouká.
15:29:32
06.03.2012
06.03.2012
URU
-> rsvancara: nestačí na techwebu? to bych si musel založit novej účet nebo platit členskej poplatek, nebo zrušit kartu Rapidu nebo Š120... a ani jedno se mi moc nechce...
05:08:07
06.03.2012
06.03.2012
rsvancara
-> URU: taky hezký :-)
A karta auta by nebyla?
A karta auta by nebyla?
21:43:47
05.03.2012
05.03.2012
URU
gratuluju k dokončení vyvařování :)
ps. já GLi koupil na začátku května 2008, začal vyvařovat 21.9.2008 a 15.6.2011 jsem přihrál kastli lakýrníkovi, 12.9.2011 jsem jí dostal zpátky, 16.10. jsem to poprvý nastartoval, 12.12 auto úspěšně absolvovalo technickou a emise a 15.12. jsem to konečně projel a schoval před sněhem :)
ps. já GLi koupil na začátku května 2008, začal vyvařovat 21.9.2008 a 15.6.2011 jsem přihrál kastli lakýrníkovi, 12.9.2011 jsem jí dostal zpátky, 16.10. jsem to poprvý nastartoval, 12.12 auto úspěšně absolvovalo technickou a emise a 15.12. jsem to konečně projel a schoval před sněhem :)
18:05:47
03.03.2012
03.03.2012
rsvancara
Dnes jsem dovařil poslední slavnostní svár na autě.
Vyvařování proběhlo od 10.4.2010 do 3.3.2012 :-)
Vyvařování proběhlo od 10.4.2010 do 3.3.2012 :-)
05:20:50
02.03.2012
02.03.2012
rsvancara
-> ondie: tripody nechám starý (jen repas), hřídele do ramen mám taky, ale moc v super stavu nejsou :-)