skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
07:49:29
30.05.2011
30.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 30.05.11 01:33:42: Už máš po laku?
01:33:42
30.05.2011
30.05.2011
rsvancara
Chystám překvápko :-)
13:04:29
12.05.2011
12.05.2011
rsvancara
-> Durnbach: to je recenze z britského motoristického časopisu použitá PR oddělením k podpoře prodeje tohodle auta v Kanadě (opravdu to není výmysl, je to udělaný podle skutečnýho letáku který tu proběhl ...)
-> Bc. Shatter: no kurz dolaru k socialistické koruně jsem tak nějak odhadl (socialistická koruna nebyla volně směnitelná, proto devizové přísliby a kontrola valut, Tuzex obchody sloužící ke stažení zbylých deviz z dovolené od obyvatel ČSSR atd ...).
Favorit stál tuším nějakých 90 tisíc, 130tka snad okolo 80ti tisíc ... samozřejmě šlo o rok 89. Tohle mělo katík, řídící jednotku, lamdu a proto to bylo o nějakou částku dražší ...
Edit : tady je vidět mrška jedna : skoda-virt.cz/cz/.../5591 3-135gli-emission-very-goo d?gotopost=1...
-> Bc. Shatter: no kurz dolaru k socialistické koruně jsem tak nějak odhadl (socialistická koruna nebyla volně směnitelná, proto devizové přísliby a kontrola valut, Tuzex obchody sloužící ke stažení zbylých deviz z dovolené od obyvatel ČSSR atd ...).
Favorit stál tuším nějakých 90 tisíc, 130tka snad okolo 80ti tisíc ... samozřejmě šlo o rok 89. Tohle mělo katík, řídící jednotku, lamdu a proto to bylo o nějakou částku dražší ...
Edit : tady je vidět mrška jedna : skoda-virt.cz/cz/.../5591 3-135gli-emission-very-goo d?gotopost=1...
12:10:16
12.05.2011
12.05.2011
Durnbach
Ten leták mě pobavil.
12:03:58
12.05.2011
12.05.2011
Shatter
-> rsvancara: 120000kč? to ani nieje veľa, keď rapid stál nejak okolo 100 že?
07:32:02
11.05.2011
11.05.2011
rsvancara
-> Petuli: jj, něco o to vím :-)
Pro velký ohlas přidám ještě můj amatérský překlad letáku do češtiny s diskutabilním přepočtem ceny :-D
Není to scan, nicméně jsem ho tu kdysi viděl v dnešním nákupu od RobihoHU (Maďar, co má mnoho GLiček a RiCů a fakt se v tom vyžívá :-D)
Pro velký ohlas přidám ještě můj amatérský překlad letáku do češtiny s diskutabilním přepočtem ceny :-D
Není to scan, nicméně jsem ho tu kdysi viděl v dnešním nákupu od RobihoHU (Maďar, co má mnoho GLiček a RiCů a fakt se v tom vyžívá :-D)
22:03:25
10.05.2011
10.05.2011
Petuli
ten prospekt už mám delší dobu uložený v pc:-)
18:59:37
10.05.2011
10.05.2011
rsvancara
Mě se to auto líbí čím dál víc, konečně to začíná k něčemu vypadat :-)
12:50:27
10.05.2011
10.05.2011
kozel 130 GL
-> rsvancara: poslední foto, ten prospekt nemá chybku :)
12:40:51
10.05.2011
10.05.2011
Marto
Vzácny kus .... gratulujem
12:03:53
17.04.2011
17.04.2011
rsvancara
Karoserie otočena na bok a potom na druhý bok a probíhá vyvařování spodku.
Jeden práh se nepovedl (nevypadá to dobře), takže si to zopakuju :-)
Edit : práh vyměněn, jsem spokojen :-), ještě dovařit, udělat "P" kapsy a je hotovo ...
Jeden práh se nepovedl (nevypadá to dobře), takže si to zopakuju :-)
Edit : práh vyměněn, jsem spokojen :-), ještě dovařit, udělat "P" kapsy a je hotovo ...
14:55:30
12.04.2011
12.04.2011
rsvancara
-> peter13789: já si to myslel, ale nechal jsem ji tam asi krátce :-) Samozřejmě dík za radu, potrápím ji na sluníčku dýl :-)
12:47:39
12.04.2011
12.04.2011
peter13789
-> MOLSO: hej nabila, a ked ju dakto ukradne, tak to je prosto smola
12:27:15
12.04.2011
12.04.2011
MOLSO
-> peter13789: aby sa nabila ? a co ked ju niekto zo slniečka ukradne ?
12:01:50
12.04.2011
12.04.2011
peter13789
-> rsvancara: ak ti nestmieva samostmievačka, tak ju daj tak na pol dna na slniečko a ona začne stmavovať
07:18:12
12.04.2011
12.04.2011
rsvancara
Hlavně mě někdo připomeňte, že mám u A sloupku na straně spolujezdce vyvrtat jednu díru pro špunt na uchycení bočního interierového koberce
Já už vidím, jak to budu řešit na nalakované kastli ....
Já už vidím, jak to budu řešit na nalakované kastli ....
11:05:24
11.04.2011
11.04.2011
rsvancara
-> afro100: tak nějak ...
21:22:23
10.04.2011
10.04.2011
afro100
-> rsvancara: sfukava ti plamen ? :D
21:20:20
10.04.2011
10.04.2011
rsvancara
Tak nevyvařuju, je moc vítr ...
07:01:22
06.04.2011
06.04.2011
rsvancara
-> DEKODOVAC: vyvařuju, až to bude, dám neboj :-D
Trochu mi blbne samostmívačka, v garáži se najednou rozhodla, že nebude samostmívat. Budu muset kastli vytáhnout ven ...
Čekají mě ještě P kapsy a dovařit prahy plus drobnosti na spodku a hotovo :-)
Trochu mi blbne samostmívačka, v garáži se najednou rozhodla, že nebude samostmívat. Budu muset kastli vytáhnout ven ...
Čekají mě ještě P kapsy a dovařit prahy plus drobnosti na spodku a hotovo :-)