skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
19:22:34
04.06.2011
04.06.2011
rsvancara
Kola jsou doma, sice mě to málem stálo život, ale přivezl jsem je :-)
11:23:12
03.06.2011
03.06.2011
rsvancara
-> adamisko 03.06.11 08:20:24: 10200,- bez pneu a pokliček. MK3, stříbrný lak (cílový stav by byla tato úprava, takže by to vyšlo na víc peněz, ale popravdě taky je mám raději).
08:20:24
03.06.2011
03.06.2011
adamisko
-> rsvancara: v tom připade bych byl pro jupitery, ty maji ke mne nejak blizko :-) a apolla jako alternativa. Za kolik jsi mel zamluveny jupiky?
15:37:57
31.05.2011
31.05.2011
rsvancara
-> adamisko: Já se divím, že mě zájemce nepřehodil. Nechal bych se. Měj jsem zamluvený ještě jupitery. Nechal jsem rozhodnout náhodu.
15:02:54
31.05.2011
31.05.2011
adamisko
-> rsvancara: jj taky jsem ty hezky kolecka sledoval, ale cena byla celekm vysoko, ikdyz zrejme to stoji za to :-)
15:00:57
31.05.2011
31.05.2011
rsvancara
FAQ :
- kdo leštil nevím
- cena trochu stoupla
- Toni u mě osobně byl i já u něj :-)
- kombinace to je super, s novým lakem karoserie to bude pecka ...
No a celkově jsem rád, že s nima nebudu muset nic moc dělat a budou se dát rovnou na auto :-)
- kdo leštil nevím
- cena trochu stoupla
- Toni u mě osobně byl i já u něj :-)
- kombinace to je super, s novým lakem karoserie to bude pecka ...
No a celkově jsem rád, že s nima nebudu muset nic moc dělat a budou se dát rovnou na auto :-)
14:38:53
31.05.2011
31.05.2011
kamikaze
-> Tuner#2: Tak ono takhle je to suprová kombinace
14:18:04
31.05.2011
31.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kamikaze 31.05.11 14:02:00: Stejný kola tu má i Toni
14:02:00
31.05.2011
31.05.2011
kamikaze
Nemá MATTESS rapida na špalkách?
13:58:00
31.05.2011
31.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 31.05.11 13:56:24: Paráda, kdo leštil?
13:57:57
31.05.2011
31.05.2011
tunerlada
-> rsvancara: z aukra myslim kolem 8 tis. že?
22:53:09
30.05.2011
30.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 30.05.11 21:56:30: Hehe no dobrá nechám se překvapit
21:56:30
30.05.2011
30.05.2011
rsvancara
-> Tuner#2: normálně jsem nad tím ale fakt přemejšlel, nerezlo by to a nebylo by to moc vidět a zase by to bylo lehčí :-)
Stejně tak jako hliníkový 4 pístky ...
Náhodou injection docela jede ... na to kolik to teda žere.
Stejně tak jako hliníkový 4 pístky ...
Náhodou injection docela jede ... na to kolik to teda žere.
21:11:48
30.05.2011
30.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 30.05.11 18:55:34: Hliníkové potahy dveří Kašleš na injection a jdeš do dvou pořádnejch 45 Webrů a bude z toho LRa.
Chválím
Chválím
18:55:34
30.05.2011
30.05.2011
rsvancara
-> afro100: ale materiál jsi trefil, to jo
13:08:41
30.05.2011
30.05.2011
afro100
-> rsvancara: áchjo
12:52:00
30.05.2011
30.05.2011
rsvancara
-> afro100: nééé :-P
11:55:38
30.05.2011
30.05.2011
afro100
-> rsvancara: Hlinikove kridlo (tzv headcutter) !! jóóóó
10:10:14
30.05.2011
30.05.2011
rsvancara
-> Tuner#2 30.05.11 07:49:29: menší, ale bude to exteriérová věc na autě dobře patrná ;-)
Lak uvidíme, možná na podzim nebo to nechám až na příští rok na jaro :-)
Lak uvidíme, možná na podzim nebo to nechám až na příští rok na jaro :-)