skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
22:20:21
22.02.2014
22.02.2014
kraska98
Proč si odřezal stěnu motoru ?
21:11:39
22.02.2014
22.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Luxus, budem dělat dopžedu delší pružiny? O kolik to šlo?
20:56:11
22.02.2014
22.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> PetrDNX: moc pěkný, klobouček dolů
20:36:09
22.02.2014
22.02.2014
sikula
Pěkná práce Petře
23:35:41
26.01.2014
26.01.2014
Borin - Král tuzerů
-> Eidy: U těch mezi tunelem z jeklu zůstalo jen "L" a ten příčnej v podlaze je vyřezanej úchylně, že z jedné stěny chybí cca 1/3 a z další 1/2 většinou to je 2ka plech, v origu to byla hrachovina...
23:30:51
26.01.2014
26.01.2014
Eidy
-> Borin - Král tuzerů: Jak spešl pořezaný? Chybí jedna strana nebo...?
A síla plechu je asi taky víc než z fabriky, co? Ale na těhle místech se to neztratí.
A síla plechu je asi taky víc než z fabriky, co? Ale na těhle místech se to neztratí.
23:30:06
26.01.2014
26.01.2014
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: Myslím, že až bych na tebe vytasil cenu, tak by ta vzdálenost byla to nejmenší
23:28:15
26.01.2014
26.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Borin - Král tuzerů: Myslím, že u nás by největší problém byla ta vzdálenost...
23:26:36
26.01.2014
26.01.2014
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.01.14 21:04:04: Bohužel jsem tak drahej, že si ke mě moc lidí auto nedá :)
23:25:24
26.01.2014
26.01.2014
Borin - Král tuzerů
-> PetrDNX 26.01.14 20:55:41: JJ to bylo ran jak na silvestra
21:04:04
26.01.2014
26.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Borin - Král tuzerů: Pěkná práce, takhle poléčit a zároveň vyztužit bych to taky potřeboval.
20:55:41
26.01.2014
26.01.2014
PetrDNX
-> radekp: to víš,už jsem ho to trochu naučil,ale těch ran
20:06:15
26.01.2014
26.01.2014
Borin - Král tuzerů
Jekly jsou spešl rozřezaný...nejsou tam celý, bylo by to těžký a zbytečně hovadský...
-> radekp 26.01.14 18:10:57: Snažíme se
-> radekp 26.01.14 18:10:57: Snažíme se
18:10:57
26.01.2014
26.01.2014
radekp
Dobrý nápad a kvalitní Borinova práce!
17:02:57
26.01.2014
26.01.2014
peter13789
-> PetrDNX: ten novo vyrobený zadok je dokonalá práca
15:54:20
26.01.2014
26.01.2014
Ondry
-> PetrDNX: Pěkná práce, dobrej nápad tam navařit ty jekly.
21:27:59
25.01.2014
25.01.2014
GIRRI
drzim palce petre
21:09:44
25.01.2014
25.01.2014
PetrDNX
-> gyuri33: tak nějak
21:07:58
25.01.2014
25.01.2014
gyuri33
-> PetrDNX: moze sa ist na molcanizaciu :)
21:05:21
25.01.2014
25.01.2014
PetrDNX
-> Eidy: Díky,snažíme se.Hlavní pochvala patří vrchnímu svářeči Borinovi.Na to,že to měla být hlavně oprava uložení podélných ramen,se to docela zvrtlo