skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
19:37:03
25.01.2014
25.01.2014
Eidy
-> PetrDNX: Je strašný, jak to kucháš, ale je to krásná práce. Radost pohledět.
19:09:33
25.01.2014
25.01.2014
Qwak
-> PetrDNX: lepší jak origo paráda
15:29:46
16.01.2014
16.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_: Nejsou.
10:13:33
16.01.2014
16.01.2014
Klubko_
-> PetrDNX: tyjo, clovek se "chvili" nepodiva do karty a najde toto hezkys do toho riznul. Nejsou to tlumice a pera od Pistaa? Myslim, jsem se s nim kdysi o takovych bavil.
09:46:33
15.01.2014
15.01.2014
Mantrabeach
-> PetrDNX: tak se na ten spodek nesmíš dívat:D.
21:51:48
14.01.2014
14.01.2014
Qwak
-> PetrDNX: tak tak ...
21:41:39
14.01.2014
14.01.2014
PetrDNX
-> Mantrabeach: Mám takovej pocit,že málokterá škodovka je v těhle místech zdravá
20:24:34
14.01.2014
14.01.2014
Mantrabeach
snad se toho jednou nedožiju taky na žlutý
23:24:51
13.01.2014
13.01.2014
PetrDNX
-> m8rinek: jak píše Qwak,to už by potom nebyla ona.
22:14:52
13.01.2014
13.01.2014
Qwak
-> m8rinek: po Dědovi,prostě Srdcovka!.....
21:35:24
13.01.2014
13.01.2014
m8rinek
Teď už je pozdě, ale proč jsi nezačal na nový kasli?
21:33:45
13.01.2014
13.01.2014
PetrDNX
-> Tuner#2: že,je to shnilý jsem věděl,ale že až takhle,to jsem nečekal a vzhledem k tomu,že tam budou držet ramena,tak se to musí udělat pořádně
23:27:59
12.01.2014
12.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX 12.01.14 23:02:32: Blázen, ale obávám se, že na tom budu podobně :-( Hlavně to místo od dorazu směrem dolů jak jsou ta ty 3 - 4 díry a dutina je ve stavu nic moc :-/
23:13:11
12.01.2014
12.01.2014
gyuri33
-> PetrDNX 12.01.14 23:02:32: maximalista
23:02:32
12.01.2014
12.01.2014
PetrDNX
-> Eidy: bohužel nebylo
22:46:57
12.01.2014
12.01.2014
Eidy
-> PetrDNX: WTF? To bylo zdravý ne?
22:41:04
12.01.2014
12.01.2014
gyuri33
-> PetrDNX: obrazok 150, ty si blazon
22:35:59
09.01.2014
09.01.2014
PetrDNX
-> onba: tak to ti závidím už teď.Tak ať se daří
22:33:29
09.01.2014
09.01.2014
PetrDNX
-> Eidy: Nebejt tam spousta děr,tak by to bylo super
22:29:48
09.01.2014
09.01.2014
PetrDNX
-> Péďa17: Nejsem na to sám,tak to naštěstí docela odsejpá.