skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
10:31:11
26.02.2010
26.02.2010
radekp
-> PetrDNX: Pěkná hračka...to chromované zrcátko co je na fotce s díly na Moskala půjde na tvoje auto?
20:03:29
16.02.2010
16.02.2010
Sp4rc0
Pěknou barvu si zvolil
09:29:55
03.02.2010
03.02.2010
petr s
-> PetrDNX: Chudák mladej chce to do začátku 1100 motor on si zvykne
09:25:06
03.02.2010
03.02.2010
Borin - Král tuzerů
-> PetrDNX:
21:44:56
01.02.2010
01.02.2010
PetrDNX
-> petr s: -> Borin - Král tuzerů: Tenhle bude šlapací,ale další projekt bude s motorem.Jestli to teda mladýmu půjde a bude ho to bavit
21:41:20
01.02.2010
01.02.2010
PetrDNX
-> Minik03: jj,je to on.Moje první auto.Taky sem v něm strávil dětství
22:50:27
31.01.2010
31.01.2010
Borin - Král tuzerů
-> petr s: 1100vka Yamaha
22:38:14
31.01.2010
31.01.2010
petr s
-> PetrDNX: Co půjde do nového projektu za motor?
22:31:47
31.01.2010
31.01.2010
Minik03
hele to je moskvic ne? jako malej sem v nem jezdil... jen ty drifty sem moc neuslapal
22:01:51
13.01.2010
13.01.2010
PetrDNX
-> Tuner#2: JJ,už sem se pokochal.Super
11:12:03
13.01.2010
13.01.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Tohle téma by Tě mohlo zajímat :-)
skoda-virt.cz/cz/.../199- pro-znalce-a-pametniky-pel mel-ze-srazu-i
skoda-virt.cz/cz/.../199- pro-znalce-a-pametniky-pel mel-ze-srazu-i
21:40:57
26.11.2009
26.11.2009
PetrDNX
-> Tuner#2: JJ,jen na jednom konci kousek zůstal.Auto pujde co nevidět na špalky,tak změřím volnou délku a dám vědět
10:52:51
25.11.2009
25.11.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX 24.11.09 19:43:32: Tak to jsem rád, takže jsi fiknul oba dva závěrné z každé strany?
19:47:12
24.11.2009
24.11.2009
PetrDNX
-> Eidy: zas tak akční to není,ale docela sem si to užil.zvenku to nevypadá,ale měl sem pěkně zamotanou hlavu a ruce
19:43:32
24.11.2009
24.11.2009
PetrDNX
-> Tuner#2: čau,sory za spoždění,nějak nestíhám.Podvozek je teď super,oproti stavu na jaře asi o 250 procent posun kupředu.Pružiny super,seřezal sem je skoro co to šlo.Ještě jednou dík
11:09:50
20.11.2009
20.11.2009
Eidy
-> PetrDNX: Ty s tím jezdíš skoro jako s tím quattrem
10:44:58
20.11.2009
20.11.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Paráda, krásně se na to kouká. Mě spíš ale zajímá podvozek? Co pružiny spokojenost? Na kolik/o kolik jsi je zkrátil?
08:04:24
20.11.2009
20.11.2009
Eidy
No supr, žes to rozjezdil v zatáčkách. Pamatuju, že stejnou věc mi dělal kdysi SEDR. Pravý zatáčky v pohodě, v levejch se odlejval. Byl to opruz.
21:31:27
19.11.2009
19.11.2009
Maxx
-> havlik: to jsem zrovna nemyslel