
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
      Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
09:21:10
08.04.2010
08.04.2010

radekp
			
				
			
		
		
-> PetrDNX: Od Autodemontu jsem bral přední blatníky i čelo a taky je musím pochválit. Prý mají původní formy. Tak kdybys chtěl předek překopat na užovku, jedině od nich 
	
23:35:36
07.04.2010
07.04.2010

Eidy
			
				
			
		
		
-> PetrDNX: někdo tu hezky zbrojí koukám 
	
22:57:17
07.04.2010
07.04.2010

PetrDNX
			
				
			
		
		
-> Bc. Shatter: Ramena jsou novodobá vyroba ČR,firma Autodemot nebo tak nějak.Myslím si,že za ty prachy není co řešit.Síla plechu 3mm.Cena 300,- za kus.
	21:04:14
07.04.2010
07.04.2010

Shatter
			
				
			
		
		
-> PetrDNX: neviem či sa to tu preberalo tak sorry, ale sa mi to len zdá alebo tie pozdĺžne ramená sú novo vyrobené?
	22:04:39
07.03.2010
07.03.2010

Qwak
			
				
			
		
		
-> PetrDNX:  krásnej moskvič, ukaž fotku jak vypadá po bouračce 
	
17:18:02
27.02.2010
27.02.2010

Borin - Král tuzerů
			
				
			
		
		
-> PetrDNX: Sádra je to tý bouračce ???
	17:11:41
27.02.2010
27.02.2010

Placko
			
				
			
		
		
novy majitel  ma z Moskula eventuálne veľkú radost  ... vela štastných  kilometrou
 ... vela štastných  kilometrou  
 
	 ... vela štastných  kilometrou
 ... vela štastných  kilometrou  
 
16:50:57
27.02.2010
27.02.2010

PetrDNX
			
				
			
		
		
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: -> U-Geen: Schod čelně z boku
	
15:35:57
27.02.2010
27.02.2010

OndraKrupi
			
				
			
		
		
-> PetrDNX:  zeď?
	15:35:06
27.02.2010
27.02.2010

U-Geen
			
				
			
		
		
-> PetrDNX: svodidla?
	15:31:47
27.02.2010
27.02.2010

PetrDNX
			
				
			
		
		
-> Borin - Král tuzerů: Neloupe,ale už má sedřenej bok
	
12:20:01
27.02.2010
27.02.2010

Borin - Král tuzerů
			
				
			
		
		
-> PetrDNX: Moskál už se loupe ???  
  
 
	 
  
 
09:30:01
27.02.2010
27.02.2010

PetrDNX
			
				
			
		
		
-> radekp: No vidíš to a já měl za to,že tam je od jara
	
08:46:10
27.02.2010
27.02.2010

radekp
			
				
			
		
		
-> PetrDNX: Jo, už to vidím i na fotkách.Ale ještě na Hrocháči byly Beskydy
	
21:27:42
26.02.2010
26.02.2010

PetrDNX
			
				
			
		
		
-> skoda 120 es: Tak to ty si byl rychlejší
	
21:27:05
26.02.2010
26.02.2010

PetrDNX
			
				
			
		
		
-> HLT: -> Placko: Díky,taky se mi líbí
	21:26:21
26.02.2010
26.02.2010

PetrDNX
			
				
			
		
		
-> radekp: To bylo původně na Moskala,ale asi ho tam dávat nebudu.Na škodovce mám takový už skoro rok
	
14:46:56
26.02.2010
26.02.2010

skoda 120 es
			
				
			
		
		
-> PetrDNX: no hezký ja si v nedeli jedu pro toho červeneho co se tu objevil
 ja si v nedeli jedu pro toho červeneho co se tu objevil
	 ja si v nedeli jedu pro toho červeneho co se tu objevil
 ja si v nedeli jedu pro toho červeneho co se tu objevil
13:13:17
26.02.2010
26.02.2010

Placko
			
				
			
		
		
krásny moskvič  
  
 
	 
  
 
12:39:08
26.02.2010
26.02.2010

HLT
			
				
			
		
		
budoucímu majiteli moskviče tiše závidím ten je ještě krásnější než jak vjel z fabriky
 ten je ještě krásnější než jak vjel z fabriky
	 ten je ještě krásnější než jak vjel z fabriky
 ten je ještě krásnější než jak vjel z fabriky
 Petr DNX./Škoda 105l
            Petr DNX./Škoda 105l
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      






 
 




