skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
13:02:45
20.12.2007
20.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: A kolik myslíš že ta 1,4rka má asi tak koní? S motorem vzadu na driftování na dvoju potřebuješ, tak 300+ s motorem v předu a lehkým hnaným zadkem to jde tak od 200+. Pokud se tad bavíme o driftu na suchém asfaltu a na dvojku řízeného jen přidáním a ubráním plynu a ne škubáním spojky. Tím tady nezpochybňuju Petrovo výkon, vodí to hezky, ale nechápu čemu se Ty divíš.
12:45:35
20.12.2007
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> PetrDNX: na tom poslednom videu to nevladzes tocit v 2ke? ..tolko HP a vladze to len 1ku
12:35:08
20.12.2007
20.12.2007
Mishak
-> PetrDNX: teda myslim poslední fotka na první strance
22:33:14
19.12.2007
19.12.2007
Mishak
-> PetrDNX: Jo to vypravení známýho se Superbem si pamatuju řikal nám to v hned sobotu dopoledne dyž za nami přiel ke stanum.. škoda že sem nešel s klukama juknout na sprinty viděl sem jen videa v telefonu ... jinak ta poslední fotečka je fakt makabrózní
20:53:21
16.12.2007
16.12.2007
deathcat
Si byl asi moc zlobivej, že ti přinesl sjetý gumy co
21:50:32
13.12.2007
13.12.2007
jarin
-> PetrDNX: JJ to víš, on si myslel že když má čiplího superba že ho nic nepřekvapí a od škodovky by to tuplem nečekal tak z toho byl dost na měko
23:05:40
12.12.2007
12.12.2007
PetrDNX
-> jarin: Tak toho si pamatuju,mluvil sem s nim u vjezdu a byl z toho malinko vykulenej
22:59:10
12.12.2007
12.12.2007
jarin
-> PetrDNX: Nepamatuješ si ňákýho typka s modrým superbem??? Jeden kámoš říkal že když tam taky jel že chtěl predjíždět nákou zelenou šadesku a moc mu to prý nešlo
19:35:05
12.12.2007
12.12.2007
PetrDNX
-> jarin: JJ v Mimoni sme byli.Jinak díky moc.
22:57:40
11.12.2007
11.12.2007
jarin
-> PetrDNX: Cau pěkná práce, moc hezká šadeska pěknej pilous!!! ........ hele a nebyl si ted na srpnovim srazu v Mimoni???????
18:31:21
29.11.2007
29.11.2007
...belino
Prosím ťa aký tam maš motor?
12:13:05
18.11.2007
18.11.2007
Maxx
nadherna masinka
19:01:41
17.11.2007
17.11.2007
PetrDNX
-> Martin/125/: 4,5 vzadu,2,5vpředu,jinak díky moc.
16:29:09
17.11.2007
17.11.2007
Martin/125/
fak suprová shade,kolik cm si měl vzadu podložky když si tam měl ty zelený kola?
20:18:13
16.11.2007
16.11.2007
Oskar PIPIN
Zdar tak jsem dorazil dom. Zítra jdou na auto
18:10:04
05.11.2007
05.11.2007
Missicka
-> PetrDNX: Pěkná škůdka! Jsem tady na virtu jen chvíli.. Vidím, že je tu fatk plno luxusních krasavců..
09:19:04
26.10.2007
26.10.2007
Pajos 135
Zdarec, fakt pěkná prácička.Jen mám dotaz na tu čirou ve předu, jak svítí v noci? je to lepší, nebo horší než origo světla.
21:03:24
15.10.2007
15.10.2007
PetrDNX
-> Tuner#2: Dík,až budou pořádně vyleštěný límce,tak to bude lepší.Doufám.