skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
18:16:48
10.11.2019
10.11.2019
Mates
Dneska proběhla poslední projížďka a natankováni plné nádrže. Letos jsem najel jen 800 km
10:36:58
11.06.2019
11.06.2019
Mates
-> MVM: Díky za postřeh, střídal jsem zatížení a ještě to chvilku udělám, ale zvednu otáčky a pak už ho pustím do maxima.
20:55:40
09.06.2019
09.06.2019
MVM
-> Mates: Otáčky jsou tomu motoru v podstatě jedno. Tady je důležitý hlavně zatížení a naplnění motoru - tj. točivý moment(poloha plynu). A právě jednou z důležitých fází je ta,aby motor pozvolna zabral v zatížení momentem a v expanzím zdvihu se tlak opřel do kroužků. A úspěch tkví v tom správným nadávkování toho momentu po určitý čas. Pokud se motor bude jen točit - tak je to bezúčelný..
20:36:42
09.06.2019
09.06.2019
Mates
-> Eidy: Jj to jsem slapal a nutilo mě to i pustit dal, ale omezovač zastavil. další jízdu mu už dám trochu víc.
20:02:32
09.06.2019
09.06.2019
Eidy
-> Mates: Tak jestli jsi tomu občas takhle šlápnul, tak asi dobrý.
19:51:26
09.06.2019
09.06.2019
Mates
-> Tomaso435: Jj to jsem se nebal, hodně jsem předjížděl, ale vždy mě zastavil omezovač na maximálce 120km/h*
18:43:14
09.06.2019
09.06.2019
Tomaso435
-> Mates: myslim jestli ses nebál tomu šlápnout podlahu do tech 4000ot
13:42:30
09.06.2019
09.06.2019
Mates
-> Tuner#2: příště už ho pustím dal, aby si zvykl
-> Eidy: dal jsem na vaše rady, ať to netaham na vysoký kcal a nejdřív pozvolna. Měl jsem raději omezovač na 4t ot. Tak ho teď dám na 7t a pomalu mu budu přidávat.
-> Tomaso435: jel jsem pořád do 4t ot. Mám tam omezovač.
Jinak ten motor není syrový, měnily se kroužky, ojnicni lagry a jedna vložka.
Dík za reakce
-> Eidy: dal jsem na vaše rady, ať to netaham na vysoký kcal a nejdřív pozvolna. Měl jsem raději omezovač na 4t ot. Tak ho teď dám na 7t a pomalu mu budu přidávat.
-> Tomaso435: jel jsem pořád do 4t ot. Mám tam omezovač.
Jinak ten motor není syrový, měnily se kroužky, ojnicni lagry a jedna vložka.
Dík za reakce
12:32:21
09.06.2019
09.06.2019
Tomaso435
-> Mates: a během tech prvních 130km, zatěžoval si ho víc a víc ? nebo si jel na volno?
11:25:57
09.06.2019
09.06.2019
Eidy
-> Mates: Proč ještě 300km? Na něčí doporučení? Je potřeba střídat režimy klidně už bych ho pustil na chvíli dál.
09:22:02
09.06.2019
09.06.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 09.06.19 05:38:28: Otáček se neboj, sem tam z kopce a nebo po rovině to tam vytoc bez zátěže. Je to lepší jak malé otáčky v zátěži. To samé do kopců. Raději nižší kvalt a vyšší otáčky s menším plynem.
05:38:28
09.06.2019
09.06.2019
Mates
Včera jsem si po práci udělal větší projížďku cca 130km. Motor zatím točím do toho 4000 ot. Nejede to špatně, ale ještě mi chybí 300 km a pak už půjde do maxima.
14:07:02
21.02.2019
21.02.2019
Mates
-> Tuner#2: snad to nebude moc poznat.
09:36:32
21.02.2019
21.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 21.02.19 09:27:11: Taky jsem to měl, když jsem auto převážel, naštěstí jen čelo. Držím palce ať to není poznat, ono to pod nárazníkem lomí světlo a bude to OK
09:27:11
21.02.2019
21.02.2019
Mates
-> Antony: taky hezky .Nejhorší je, že si na to dávám pozor, dám pod to fošny a stane se tohle. Někdo udělal blbý svar.
Snad to půjde a bude mít čas, jen mám strach, jak se to loupe, že to nepůjde zabrousit a do rozstriku a bude to vidět . Čelo už jsem jednou rovnal a zatrel, nebylo to vidět, ale tohle jsou 10cm praskliny. To ta sezóna začíná surově
Snad to půjde a bude mít čas, jen mám strach, jak se to loupe, že to nepůjde zabrousit a do rozstriku a bude to vidět . Čelo už jsem jednou rovnal a zatrel, nebylo to vidět, ale tohle jsou 10cm praskliny. To ta sezóna začíná surově
08:57:47
21.02.2019
21.02.2019
Antony - zrušená registrace
-> Mates: Tohle hodně zamrzí já si to díky snížení při otáčení a couvání taky nakřapl. Čelo i blatník. Pokroucený, popraskany, no v pr.eli bych se viděl. Přeju ůspěšnou opravu.
07:37:22
21.02.2019
21.02.2019
Mates
Včera jsem jel vymýt chladící okruh. Vezli jsme ji na odtahovce a táta si všiml, že je nacnuty svar na taznym oku na příčce. Při sjíždění přes navijak praskl a nez jsem stačil zabrzdit, malinko popojela z fošny a ponicil se trochu blatník. Srovnal jsem ho, ale je ponicena barva. Normálně praskl velký kus barvy a loupe se i dál, předchozí lakyra, to pěkně odflakl, že to pořádně nedrží. Snad to nový lakyra nalakuje co nejdřív a aby chytil rozstrik .
17:37:34
05.12.2018
05.12.2018
Petrson
-> Tom Troll 05.12.18 16:51:29: popřípadě ti upadne tenkej nátrubek