-> Mates: s uroky mas pravdu. Rozmery obyvaku a garaze mas zhruba jako ja. :-)
Manzelka (v kanclu- fakturace) i tchyne v pekarne delaji, vim o cem je rec.
Drzim place.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
20:16:58
12.11.2019
12.11.2019
radekp
20:07:24
12.11.2019
12.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 12.11.19 17:51:24: obývák s kuchyní bohatě 40m2 a zbyde víc na garáž, kde i 60m2 je málo
17:51:24
12.11.2019
12.11.2019
Mates
-> radekp: Ahoj, hypoteku ještě nemám,ale zrovna teď vychází hezké úroky a zrovna se mi moc nechce dlouho platit nájem, 10tkc jen za nájem je ranec,ale při stavbě bych to musel vydržet i s úroky za hypotéku než zkolauduji .
Teď ani nevím kdy si případně najdu novou babu, moje práce je rozvoz pečiva. Jsem od jedne na nohou a to je hrozné pro vztah,tahle to celkem akceptovala,pracujem ve stejné firmě.
Blbé je,že mám projekt a už je to i na úřadech a je to cca 100tkc možná víc. Ten polystyren mi říkal i kámoš a ten stavby vedoucí, že je hodně.
Jinak ten dům jsem hodně dlouho vymýšlel,aby byl podle mojí představy. Jediný co chtěla ona byla velká ložnice a ta je mi zrovna k ničemu. Pokoje jsou menší,ale taky stačí. obyvak s kuchyni ma 51m2 a garáž 45m2.
Teď ani nevím kdy si případně najdu novou babu, moje práce je rozvoz pečiva. Jsem od jedne na nohou a to je hrozné pro vztah,tahle to celkem akceptovala,pracujem ve stejné firmě.
Blbé je,že mám projekt a už je to i na úřadech a je to cca 100tkc možná víc. Ten polystyren mi říkal i kámoš a ten stavby vedoucí, že je hodně.
Jinak ten dům jsem hodně dlouho vymýšlel,aby byl podle mojí představy. Jediný co chtěla ona byla velká ložnice a ta je mi zrovna k ničemu. Pokoje jsou menší,ale taky stačí. obyvak s kuchyni ma 51m2 a garáž 45m2.
16:09:52
12.11.2019
12.11.2019
radekp
-> Mates: jestli ještě nejsi zatížený hypotékou, tak vyčkej, promysli to. Pokud by do toho mohla mluvit i nějaká přítelkyně v budoucnu, určitě to bude plus.
Ohledně polystyrenu bych řekl, že 10 od země je málo. Ten polystyren se zaplatí...
Ohledně polystyrenu bych řekl, že 10 od země je málo. Ten polystyren se zaplatí...
12:50:54
12.11.2019
12.11.2019
Mates
-> T: Je mi jasny, že barák je o něčem jiném,jak starostí i finance. strach mám z financí, protože se živím jako řidič a tam nikdy nevíš co se stane. Byt bych měl do 10 let zaplacen.
-> Eidy: To není asi jednoduché,pokud by to byl podkrovni tak jo,ale bungalov to si myslím, že není možné. Myslel jsem udělat novy menší projekt,ale byl by možná jen o 20 m2, jediná střecha je ranec, polys v podlaze bych dal jen 10cm místo 22cm. Dalším projektem bych vyhodil cca 100tKc za předchozí. Nemám to moc jednoduché. Nechám si udělat rozpočet od pana co by mi to zařizoval a uvidím na jaře.
-> Eidy: To není asi jednoduché,pokud by to byl podkrovni tak jo,ale bungalov to si myslím, že není možné. Myslel jsem udělat novy menší projekt,ale byl by možná jen o 20 m2, jediná střecha je ranec, polys v podlaze bych dal jen 10cm místo 22cm. Dalším projektem bych vyhodil cca 100tKc za předchozí. Nemám to moc jednoduché. Nechám si udělat rozpočet od pana co by mi to zařizoval a uvidím na jaře.
20:08:12
11.11.2019
11.11.2019
Eidy
-> Mates: Jak říká Tomáš, byt a barák je velikej rozdíl. A co třeba ten projekt malinko předělat a postavit si pro sebe třebas jen nutnou část s tím, že zbytek by se připadně dostavěl později, až budeš s nějakou babou na vážno?
20:02:07
11.11.2019
11.11.2019
T
-> Mates: byt a barák je sakra rozdíl.....to se budeš muset rozhodnout
19:15:13
11.11.2019
11.11.2019
Mates
-> Eidy: tj ala taxi, to byl můj sen.
nejhorší je, že ten barák má 212m2 zastavene plochy a hlavně krov má cca 20m3 dřeva, protože je na šířku 12.6m a dělka 16.8m se sklonem 25° to za dřevo bude ranec. Nj chtěl jsem úložný prostor místo vazniku, tam bych musel víc prolezat. Teď se budu muset rozhodnout, zda se na 30 let zadluzit nebo mít klid a jít do bytu a časem pozemek prodat i 105tku bych pustil a těch dílů, to je tak jedna garaz
nejhorší je, že ten barák má 212m2 zastavene plochy a hlavně krov má cca 20m3 dřeva, protože je na šířku 12.6m a dělka 16.8m se sklonem 25° to za dřevo bude ranec. Nj chtěl jsem úložný prostor místo vazniku, tam bych musel víc prolezat. Teď se budu muset rozhodnout, zda se na 30 let zadluzit nebo mít klid a jít do bytu a časem pozemek prodat i 105tku bych pustil a těch dílů, to je tak jedna garaz
18:36:20
11.11.2019
11.11.2019
castrol
-> T 11.11.19 17:42:02: sak pre to je bejvalka
18:29:52
11.11.2019
11.11.2019
Eidy
-> Mates: Tak začni garáží. Tam se dá i přespat.
18:07:41
11.11.2019
11.11.2019
Mates
-> T: To právě moc nechtěla, protože jinak bych na ni o víkendu neměl zase moc čas,tak jsem oželel auto a stejně se na mě vybodla, nakupilo se toho víc... Nejlepší je, že jsem s ní plánoval rodinu a hlavně RD, teď nevím co se stavbou, když mám vše vyřízené. Na jaře jsem chtěl kopnout.
17:42:02
11.11.2019
11.11.2019
T
-> Mates: tak mohla být doma
17:17:19
11.11.2019
11.11.2019
Mates
Nebyl vůbec čas a bejvalka, pořád říkala,ve vedru nikam nejedu,tak jsme nikam moc nejeli.
09:09:38
11.11.2019
11.11.2019
Antony - zrušená registrace
-> Mates: tak to ti závidím, já mám letos 213km
08:15:26
11.11.2019
11.11.2019
minno
-> Mates 10.11.19 18:16:48: No to teda nič moc :-/ Ja mám tento rok ani nie 9000 km a to sa mi zdá, že som nikde nebol, nič nenajazdil, poriadne si to auto neužil :-(
21:06:16
10.11.2019
10.11.2019
Milan 136
-> Mates 10.11.19 18:16:48: Já chtěl tenhle víkend taky vyjet, ale tady byl 1 stupeň a celý den mlha jako prase. Tak jsem dofoukal kola, vyndal baterku a Octavií dojel pro 20L Vervy a dolil to do plna.
18:56:07
10.11.2019
10.11.2019
Eidy
-> Mates: Musíš příští sezonu přidat.