skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
15:09:30
27.05.2011
27.05.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Mates: to mas jak ja ;-) proste mi to k tomu krasne sedi ;-)
15:08:05
27.05.2011
27.05.2011
Mates
-> stika87: Dík,původně jsem chtěl celé rámečky černě,ale on to udělal půl černě a půl červeně a už se mi to i líbí.
15:03:09
27.05.2011
27.05.2011
stika87 - Maschinenführer
ten cernej ramecek kolem dveri se k tej cervenej hodi ;-)
10:27:54
27.05.2011
27.05.2011
Mates
Jak píše -> ready: ,je to lakované jen zvenku,ale dveře,kapoty i zevnitř.
22:13:02
26.05.2011
26.05.2011
minno
Z tých cien za lak sa mi robí mdlo Zvlášť na webe starých škodoviek, ktoré boli low-endovými vozmi už v časoch ich slávy. Sú to autá, ktoré majú ďaleko iné prednosti ako lak ako zrkadlo. Asi som iný, ale ja skôr ako bezchybný lak na týchto autách obdivujem iné veci. A tými sú priloženie ruky k dielu a stvorenie niečoho vlastnými rukami v amatérskych podmienkach.
Nemusí to byť dokonalé, aby to bolo pekné
Matesa ale chápem, za tie peniaze by to už ale také závažnejšie chyby naozaj nemalo mať.
Ale aj tak je to šialenosť dať 40, 50 a viac tisíc za lak... Úplne mi prídu dostačujúce laky tak do 30 tisíc...To je ešte taká rozumná suma a výsledky bývajú príjemné a viac než prijateľné....
Nemusí to byť dokonalé, aby to bolo pekné
Matesa ale chápem, za tie peniaze by to už ale také závažnejšie chyby naozaj nemalo mať.
Ale aj tak je to šialenosť dať 40, 50 a viac tisíc za lak... Úplne mi prídu dostačujúce laky tak do 30 tisíc...To je ešte taká rozumná suma a výsledky bývajú príjemné a viac než prijateľné....
20:23:46
26.05.2011
26.05.2011
ready
njn, lak drahej je.Ale Martinovi to stříkal jenom zvenku, přitom jedny dveře maj jinej odstín . . . je toho víc, ale snad se nějak domluví a opraví to . . . Ono je jasný, že když to skládaj a najde tam chyby, tak je nas*anej . . .
19:46:58
26.05.2011
26.05.2011
Mates
-> Tuner#2: Věřím,že jsou to ceny reálné,ale když jsem se domluvil na přidbližné ceně a nakonec je to o 7000 víc aniž by mi to řek,tak to je divné.Vždyt už to měl vědět před lakem,že tam bylo víc kytování atd...
17:58:19
26.05.2011
26.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 26.05.11 17:50:17: Hele ale ono ty ceny fakt takový jsou. Pokud má být lak jak zrcadlo, kit pod tím do takové roviny že to pak zrcadlo udělá to není o tom udělat auto za pár hodin. Jak říkám kamarád dal za lak 80tKč a vím o laku na skoro škodovce za 100tKč a je to nesrovnatelné s tím co mám za vlnobití já.
17:50:17
26.05.2011
26.05.2011
Mates
-> Tuner#2: ,-> minno: Já na něj koukal jak vyvoraná myš,když mi řeknul sumu a ptal jsem za kolik dělá tak normálně lak prý 50000-60000 myslel asi na vetroše.
Minule mi povídal že mu chce nějaký němec dát nalakovat Porsche 911 asi z roku 1970 a říkal kompletně strhnout lak,vyvařit a kyt. Cena 4000euro,prý normální cena.Asi tam má připočtenou vysokohorskou přirážku .
Minule mi povídal že mu chce nějaký němec dát nalakovat Porsche 911 asi z roku 1970 a říkal kompletně strhnout lak,vyvařit a kyt. Cena 4000euro,prý normální cena.Asi tam má připočtenou vysokohorskou přirážku .
16:33:28
26.05.2011
26.05.2011
Voplik
-> Tuner#2: vim ze učnák kde se kluci učej kytovat a stříkat je o proti ,,profi" lakovně nic,ale tam za 20 tisic delaj hodne pekny laky a davaj zaruku 2 roky
sry za OT
sry za OT
16:23:20
26.05.2011
26.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 26.05.11 13:16:44: Běžná cena za lepší lak, je tady eRko co má lak za dvojnásobek, ale je fakt, že je to i s vnitřkem, velkým kitováním a práce je to luxusní ve Standoxu... Pak ovšem zamrzí, když to má nedostatky.
16:19:27
26.05.2011
26.05.2011
Péďa17
-> Mates:
13:16:44
26.05.2011
26.05.2011
minno
-> Mates: tak to je teda aj tak riadna pálka za lak. Za tie peniaze by to už vážne malo byť bez chýb.
12:14:43
26.05.2011
26.05.2011
Mates
-> minno: Čau to máš pravdu,že co si sám neudělám,tak to není ono.Kdybych uměl lakovat a vše kolem toho,tak si to udělám sám.
Jinak psal jsem mu a málem mě poslal doháje.
Psal jsem mu,že mám docela strach aby časem neporaskal lak.On na to že to snad nemyslím vážne,aby popraskal lak.A že mu přijde ta cena za lak dost slušná,prý že to není lak jak na veterána,kdyby to byl tak se nedoplatím.
Tak já mu zaplatím necelých 40 a ono to není ještě drahé.Jo kdyby to bylo v pořádku a pěkně udělané tak ani nepípnu,ale takhle mě dost už vytočil.
Prý mu to mám osobně přivést a bude se to řešit s těma co na tom dělali.
Chci se jich zeptat co dělali hlavně s blatníkem,že ho museli vyklepávat a na hrané cca 3mm kytu.I malé dítě by to vyklepalo lépe.
Pak dám vědět co mi na vše řekli.
Tímto to přestávám řešit a počkám si na jeho lži.
Jinak psal jsem mu a málem mě poslal doháje.
Psal jsem mu,že mám docela strach aby časem neporaskal lak.On na to že to snad nemyslím vážne,aby popraskal lak.A že mu přijde ta cena za lak dost slušná,prý že to není lak jak na veterána,kdyby to byl tak se nedoplatím.
Tak já mu zaplatím necelých 40 a ono to není ještě drahé.Jo kdyby to bylo v pořádku a pěkně udělané tak ani nepípnu,ale takhle mě dost už vytočil.
Prý mu to mám osobně přivést a bude se to řešit s těma co na tom dělali.
Chci se jich zeptat co dělali hlavně s blatníkem,že ho museli vyklepávat a na hrané cca 3mm kytu.I malé dítě by to vyklepalo lépe.
Pak dám vědět co mi na vše řekli.
Tímto to přestávám řešit a počkám si na jeho lži.
21:42:11
24.05.2011
24.05.2011
minno
Mates 24.05.11 18:02:00 napsal:
Hlavně že mu vše podrobně vysvětlu ji jak to chci a on to
neudělá a nebo opačně.
Mám rovnakú skúsenosť. Ako s lakýrom, tak s vyváračom. Bohužiaľ čo si človek nespraví sám, tak nik iný mu to nespraví presne na chlp podľa jeho predstáv. Niektoré veci treba brať tak, ako sú. Aj tak s nimi nič nenarobíme. Lak na aute sa tak či tak časom vždy menej či viac poškodí, človeka to síce mrzí, že to nie je dokonalé, ale čo všetko nie je dokonalé a robiť si pre takéto veci neviem akú ťažkú hlavu tak sme nešťastní celý život. Je to len stroj a ten sa dá našťastie vždy opraviť.
Máš to ináč moc pekné.
Hlavně že mu vše podrobně vysvětlu ji jak to chci a on to
neudělá a nebo opačně.
Mám rovnakú skúsenosť. Ako s lakýrom, tak s vyváračom. Bohužiaľ čo si človek nespraví sám, tak nik iný mu to nespraví presne na chlp podľa jeho predstáv. Niektoré veci treba brať tak, ako sú. Aj tak s nimi nič nenarobíme. Lak na aute sa tak či tak časom vždy menej či viac poškodí, človeka to síce mrzí, že to nie je dokonalé, ale čo všetko nie je dokonalé a robiť si pre takéto veci neviem akú ťažkú hlavu tak sme nešťastní celý život. Je to len stroj a ten sa dá našťastie vždy opraviť.
Máš to ináč moc pekné.
18:33:46
24.05.2011
24.05.2011
Mates
-> Péďa17: Tak dej předem vědět
18:29:39
24.05.2011
24.05.2011
Péďa17
-> Mates: bude mi ctí když mě svezeš.měl bych mít volno přístí čvrtek a pátek,ale nechci to zakřiknout
18:02:00
24.05.2011
24.05.2011
Mates
-> Péďa17: Já vím že ses nesmál,dělám si srandu,jestli to pojede tak tě svezu,tedy pokud budeš chtít.Pokud nemáš tento týden čas,tak jindy.
-> Tuner#2: Díky pane,taky jsem u tvého auta koukal,že jsi prošel úspěšně STK,doufám že brzy projde i moje,ale už jsem je předem informoval co tam bude,tak snad to bude OK.
Já bych moc lak neřešil,ale když je to nejdůležitejší na autě,tak mě to štve.Hlavně že mu vše podrobně vysvětlu ji jak to chci a on to neudělá a nebo opačně.
U tvého auta jsi to moc lidí nevšimne,protože se kochá krásou a do podrobna to nestuduje,tak snad i u mě to bude přehlednutelné.
Ale mě to bude asi dlouho štvát.
-> Tuner#2: Díky pane,taky jsem u tvého auta koukal,že jsi prošel úspěšně STK,doufám že brzy projde i moje,ale už jsem je předem informoval co tam bude,tak snad to bude OK.
Já bych moc lak neřešil,ale když je to nejdůležitejší na autě,tak mě to štve.Hlavně že mu vše podrobně vysvětlu ji jak to chci a on to neudělá a nebo opačně.
U tvého auta jsi to moc lidí nevšimne,protože se kochá krásou a do podrobna to nestuduje,tak snad i u mě to bude přehlednutelné.
Ale mě to bude asi dlouho štvát.
16:42:52
24.05.2011
24.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Luxus pane. A s lakem si nedělej těžkou hlavu, kdyby jsi viděl těch chyb co lakýra udělal od nenalakovaných spodků dveří, přes ostrý přechod body do laku bez rozbroušení až po malou vrstvu laku, kde občas prosvítá podklad. Vím, Ty sis toho určitě na mém autě nikdy nevšimnul, ale mě to sralo hodně. Po tom co mám celý čumák zaťupkovaný barvou už mě to tak ani nevadí, je to daň za svezení a hlavně na okruhu to dostane zabrat, když za někým jedeš ale i dálnice je peklo.
16:29:31
24.05.2011
24.05.2011
Péďa17
-> Mates: já se ti nesměju,jsem rád že si to dotáhnul až do konce.Jinak na náměstí budu ve čvrtek celý den.Pokud bude čas tak v čvrtek bych se stavil někdy odpoledne,nevím jak skončím v práci protože budeme mít co dělat.napíšu ti sms