Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

20:31:34
28.02.2014
Dušan
-> minno: nebud srab, ja te svezu 3
20:26:08
28.02.2014
minno
-> Dušan: potom daj video keď pôjdeš tých 244 kmh1
18:12:41
28.02.2014
Dušan
Tak jsem to spocital a rozumne vychazi serie skrin s dlouhym prevodem. Preci jen dlouhy prevod + dloouha petka, to uz chce sakra vykon :) Ted jen dodelat nejaky drobnosti at se to muze tocit a skladame.
zvětšit Dušan / Škoda 120L NR.1 - obrázek od Dušan vložen 28.02.2014 18:12:41
06:06:31
28.02.2014
Dušan
-> darabos: 52
21:40:35
27.02.2014
darabos
-> Dušan: 1:3,44?
21:34:20
27.02.2014
minno
-> Dušan: iný počet zubov to znamená koľko?

(A ja debil som vymenil 120 za 136 :/)
20:03:08
27.02.2014
Dušan
-> minno: ale krapet jinej pocet zubu 1 Stodvaca tahne jak z praku tak ji zpomalim 3
07:49:22
27.02.2014
minno
-> Dušan 26.02.14 21:51:59: 3 3 3

A aký je to plán B? Čosi je na tom diferáku divné.
22:20:08
26.02.2014
Eidy
-> Dušan: Tywoe, moravskej sysel.3
21:58:08
26.02.2014
Dušan
nakonec jsem z toho usoudil, ze je cas na plan B
zvětšit Dušan / Škoda 120L NR.1 - obrázek od Dušan vložen 26.02.2014 21:58:08
21:51:59
26.02.2014
Dušan
uz se v tom nejak ztracim 3
zvětšit Dušan / Škoda 120L NR.1 - obrázek od Dušan vložen 26.02.2014 21:51:59
11:24:48
10.02.2014
radekp
Mě dali na Felicii jednu brzdovou trubku měděnou. Asi po roce se utřepala / utrhla u šroubení. Jestli to bylo přetažením, nebo přihnutím při montáži, nebo materiálem nedokážu posoudit...

Sorry za OT
09:08:23
10.02.2014
minno
-> Karel.: asi áno, osobne nemám skúsenosť, ja píšem len podľa toho čo je uvedené v tej tabuľke čo sem dával sep odkaz, že meď je najslabšia a čiže pri kritickom brzdení môže teoreticky prasknúť. Ale doteraz som žil tiež v tom, že práve medené trubky sú to najlepšie :)
08:16:19
10.02.2014
Karel.
-> minno: my to montujem normálně v servise a není problém a to nejsme jediní kdo to montuje, to je spíš zase nějaký "haló".
08:11:59
10.02.2014
minno
-> vhml: ono asi nie je dôvod na to, aby to nefungovalo :) Otázka je dokedy.
07:19:53
10.02.2014
vhml
Taky mám všude měď a funguje to.
05:01:47
09.02.2014
sep
Mě je to jedno,nepopisuju svoje dojmy ale fakta.-) ať si to každý natáhne třeba v hadičkách z akvaristiky.

Je ještě jedna varianta,existuje tzv.Cunifer,slitina měď,nikl a železo,vizuálně měď,vlastnosti posunuté díky těm příměsím.
23:03:19
08.02.2014
Dušan
-> sep: je to trubka na brzdy. Nicméně na prototypové brzdy to stačilo. Další verze bude klasika v kovu.
22:13:20
08.02.2014
m8rinek
-> sep: Je trubka a trubka. Nic proti karbanu, ale každej lišák si hájí svůj chvost :))). V autodílech koupíš přímo měděnou trubku pro brzdový rozvody...
Extreme Tyres