skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:31:34
28.02.2014
28.02.2014
Dušan
-> minno: nebud srab, ja te svezu
20:26:08
28.02.2014
28.02.2014
minno
-> Dušan: potom daj video keď pôjdeš tých 244 kmh
18:12:41
28.02.2014
28.02.2014
Dušan
Tak jsem to spocital a rozumne vychazi serie skrin s dlouhym prevodem. Preci jen dlouhy prevod + dloouha petka, to uz chce sakra vykon :) Ted jen dodelat nejaky drobnosti at se to muze tocit a skladame.
06:06:31
28.02.2014
28.02.2014
Dušan
-> darabos:
21:40:35
27.02.2014
27.02.2014
darabos
-> Dušan: 1:3,44?
21:34:20
27.02.2014
27.02.2014
minno
-> Dušan: iný počet zubov to znamená koľko?
(A ja debil som vymenil 120 za 136 :/)
(A ja debil som vymenil 120 za 136 :/)
20:03:08
27.02.2014
27.02.2014
Dušan
-> minno: ale krapet jinej pocet zubu Stodvaca tahne jak z praku tak ji zpomalim
07:49:22
27.02.2014
27.02.2014
minno
22:20:08
26.02.2014
26.02.2014
Eidy
-> Dušan: Tywoe, moravskej sysel.
11:24:48
10.02.2014
10.02.2014
radekp
Mě dali na Felicii jednu brzdovou trubku měděnou. Asi po roce se utřepala / utrhla u šroubení. Jestli to bylo přetažením, nebo přihnutím při montáži, nebo materiálem nedokážu posoudit...
Sorry za OT
Sorry za OT
09:08:23
10.02.2014
10.02.2014
minno
-> Karel.: asi áno, osobne nemám skúsenosť, ja píšem len podľa toho čo je uvedené v tej tabuľke čo sem dával sep odkaz, že meď je najslabšia a čiže pri kritickom brzdení môže teoreticky prasknúť. Ale doteraz som žil tiež v tom, že práve medené trubky sú to najlepšie :)
08:16:19
10.02.2014
10.02.2014
Karel.
-> minno: my to montujem normálně v servise a není problém a to nejsme jediní kdo to montuje, to je spíš zase nějaký "haló".
08:11:59
10.02.2014
10.02.2014
minno
-> vhml: ono asi nie je dôvod na to, aby to nefungovalo :) Otázka je dokedy.
07:19:53
10.02.2014
10.02.2014
vhml
Taky mám všude měď a funguje to.
05:01:47
09.02.2014
09.02.2014
sep
Mě je to jedno,nepopisuju svoje dojmy ale fakta.-) ať si to každý natáhne třeba v hadičkách z akvaristiky.
Je ještě jedna varianta,existuje tzv.Cunifer,slitina měď,nikl a železo,vizuálně měď,vlastnosti posunuté díky těm příměsím.
Je ještě jedna varianta,existuje tzv.Cunifer,slitina měď,nikl a železo,vizuálně měď,vlastnosti posunuté díky těm příměsím.
23:03:19
08.02.2014
08.02.2014
Dušan
-> sep: je to trubka na brzdy. Nicméně na prototypové brzdy to stačilo. Další verze bude klasika v kovu.
22:13:20
08.02.2014
08.02.2014
m8rinek
-> sep: Je trubka a trubka. Nic proti karbanu, ale každej lišák si hájí svůj chvost :))). V autodílech koupíš přímo měděnou trubku pro brzdový rozvody...