skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Maťulo: origo gumokov sú mäkké.
-> minno: minuly tyzden som doniesol plnu bednicku origo gumokov feldovych silentov z vypredaja
tych tvrdych...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Marcius: ak môžem ja povedať za seba, tak pri obidvoch Feldových origo je to strašne mäkké, za jazdy sa motor moc chveje až je to nepríjemné. Treba dať na pravú stranu tvrdšiu verziu toho Felda silentbloku, potom je to už OK. Ale potom už to nie je také tiché ako s obidvoma mäkkými :/
-> Dušan: jak jsi spokojen s těmi silenty motoru z feldy ? máš oba dva feldový ? Právě to teď taky řeším, tak sbírám zkušenosti. Díky
já to vidím minimálně na kompresor z mini coopera :P ono jak jednou okusíš newtonmetry pod tlakem, tak je pak v té atmosféře ne a ne najít :)
-> Vrba: ee, resim leigslativni veci ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Dušan: Uz nejaky posun v ladeni vykonu?
-> ŠKODA 120 GLS: jj s necim ten motor otestovat musim
-> Dušan: ale koukám, že si nakonec použil to sací potrubí s tím mám pocit 27 difuzerovým karbecem s mechanikou 2. stupně ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> ŠKODA 120 GLS: ale neee, mesic zpet jsem jednu 120ku kupoval ( ne pro sebe )
-> Dušan: to myslíš tu jízdu se mnou v Pasohlávkách
to nebylo kyvkou, ale pneumatikami ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![81](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/81.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> škodec: haneni nehaneni, kyvka je ale fakt na hovno
. Ja posledne jel ve 120ce a stalo to za hovno jizdnima vlastnostma. Vlecka prece jen lip sedi.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Maťulo: a to potom bude fukat 2bary![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> minno: hanenie nehanenie uz to unavuje cloveka citat![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> minno: hanenie nehanenie uz to unavuje cloveka citat
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
minno 28.12.12 19:34:07 napsal:
→ Kuba105: je to super, výrazne tichšie v aute od dunení
motora, mám to tiež. Dík za informace. asi to toho pujdu
→ Kuba105: je to super, výrazne tichšie v aute od dunení
motora, mám to tiež. Dík za informace. asi to toho pujdu
-> Dušan: já to říkala! já to říkala!!! ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Maťulo: hus potvoro, dockej casu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: chlapce ale u teba je len otazkou casu kedy napasujes turbo aj na toto!
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vrba: uduseny to je urcite, jede to jak kazdy jiny facko. Ten motor potrebuje 2x tak vetsi vyfuk, ale ted ale to potrebuju zrovna mit tak nejak seriovy.
Kadopadne vratit se ze 180k na nejakych 70 je mazec![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Kadopadne vratit se ze 180k na nejakych 70 je mazec
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> škodec: Tvoj názor na túto tému je síce fajn, lenže pointa ti zrejme uniká. My sa len tak bavíme, robíme si prdel, kyvka-vlečka, sranda, žiadne hanenie...
-> Star LC20: to je tak, skor to je hanba a nie skodovkari, ktori hania kyvku, jazdilo sa a ine prasaciny v minulosti a teraz sa tu ide niekto co jazdi po asfaltke vysmievat, podla mna ubohe a nie skodovacke. to je moj nazor na tuto temu. Sorry za zasieranie![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)