skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:14:27
20.01.2013
20.01.2013
Eidy
-> Dušan: Co je to? Nic mi to nepřipomíná.
20:37:29
20.01.2013
20.01.2013
Dušan
přišel jsem na to náhodou když jsem sundal prsa kvůli výměně vačky
20:36:09
20.01.2013
20.01.2013
m8rinek
-> Dušan: copak?
20:35:01
20.01.2013
20.01.2013
Dušan
dneska jsem něco musel vyndat ikdyž jsem o tom dřív ani netusíl
15:47:25
19.01.2013
19.01.2013
vhml
-> Marcius: chce to dobrovolnika co to zkusí. ALe verim ze to krok vpred bude. Silentbloky budou méně zatížený, protože každej ponese menší váhu, i o to víc by měly tlumit. A rozkmit motoru do stran přece jenom snáz zachytíš nahoře než dole.
15:45:01
19.01.2013
19.01.2013
m8rinek
-> Marcius: výkres netřeba, jen v hutnim nemaj co bych potřeboval ;).
15:44:23
19.01.2013
19.01.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> vhml: tohle mě taky napadlo, ale nevím, zda to opravdu pomůže.
15:43:16
19.01.2013
19.01.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> m8rinek: já použil polotovar trubku průměr 82,5x10 délky 65mm ... pokud chceš, můžu ti poslat výkres...
-> minno: aha, tak je to přece jen pravda... budu muset něco taky poshánět... akorát u nás je s tím docela problém, protože prodavači jsou u těchhle pitchovin docela neochotní a u fáva a feldy obvzlášť... (je to pro ně oboje stejný, oboje stejnej shit...)
-> minno: aha, tak je to přece jen pravda... budu muset něco taky poshánět... akorát u nás je s tím docela problém, protože prodavači jsou u těchhle pitchovin docela neochotní a u fáva a feldy obvzlášť... (je to pro ně oboje stejný, oboje stejnej shit...)
15:42:59
19.01.2013
19.01.2013
m8rinek
Jak to tak čtu, tak tam dám zas tvrdý a bude :D.
15:39:53
19.01.2013
19.01.2013
vhml
Pokud měkký silentbloky, tak bych ho nechal i na pumpě a udělal třetí bod.
15:37:45
19.01.2013
19.01.2013
m8rinek
-> Marcius: jj rozměrově je to stejné a trubku budu taky jistit segrovkou, jen jsem zatim nesehnal vhodný polotovar
15:37:24
19.01.2013
19.01.2013
minno
-> Marcius 19.01.13 15:13:48: presne takéto mám aj ja. A potom ten jeden tvrdší, k nemu som sa ale dostal čisto náhodou. Vyzerá rovnako. Neviem, kde by sa dal taký ešte kúpiť.
-> m8rinek 19.01.13 15:21:08: to by mal byť favorití silent. Ešte ho chcem tiež vyskúšať, čo to povie.
-> Dušan: ani na sériový motor to nie je. Ako vravím, ja som musel dať jeden ten tvrdší. Síce to bolo maximálne tichučké, no nešlo s tým jazdiť. Chvelo sa od toho celé auto v určitých otáčkach.
-> m8rinek 19.01.13 15:21:08: to by mal byť favorití silent. Ešte ho chcem tiež vyskúšať, čo to povie.
-> Dušan: ani na sériový motor to nie je. Ako vravím, ja som musel dať jeden ten tvrdší. Síce to bolo maximálne tichučké, no nešlo s tým jazdiť. Chvelo sa od toho celé auto v určitých otáčkach.
15:34:33
19.01.2013
19.01.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> m8rinek: jo, to jsem tady u nás viděl, ale měl jsem za to, že to je na fávo a někdo mě od toho odrazoval... každopádně vyzkouším, to bude asi nejlepší si na to přijít sám, co vyhovuje a co ne. Jinak mám vysoustružený trubky 75H7, z obou stran zápichy na segerovky 75ky (pro lepší pocit, že se to axiálně nepohne- např. kdyby mě někdo nedejbůh naboural, jako se mi to už jednou stalo), myslím, že to bude ok.
15:23:06
19.01.2013
19.01.2013
Dušan
ja to doporucuju pouzit jen na uplne seriovy motory. Na upraveny to moc neni. Je to fakt hodne mekky.
15:21:08
19.01.2013
19.01.2013
m8rinek
-> Marcius: Já koupil tyhle, přišly mi pocitově tvrdší...
www.skodashop.cz/produkty /.../favorit--felicia--sil entblok-vodniho-cerpadla-8 20246.html
www.skodashop.cz/produkty /.../favorit--felicia--sil entblok-vodniho-cerpadla-8 20246.html
15:13:48
19.01.2013
19.01.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> minno: no domů jsem si donesl takovéto silenty www.skoda-dily.cz/data/..
./4b8db248cdd05.jpg od Gumokovu... u nás mají jen toto a pak ještě ty favorití... právě jsem si psal s Discoverou a on mi psal taky o tom, že existuje tvrdší verze toho co jsem koupil, ale vůbec nevím, kde to tady seženu.
14:21:09
19.01.2013
19.01.2013
Maťulo
-> minno: pozri aj keby boli makke... ja som tam zbadal plnu bednicku a ked mi povedal ze daj 2€ a ber tak som nevahal...
13:45:13
19.01.2013
19.01.2013
Klubko_
-> Marcius: me feldi silentbloky na motoru hlavne delaly to, ze se mi pri zarazeni zpatecky a pohnuti autem rychlost vyskocila a hlukovej prinos jsem az takovej nezaznamenal.
13:39:08
19.01.2013
19.01.2013
minno
-> Maťulo: Nejdem sa hádať, ale pochybujem, že Gumokov robil aj tvrdé, Gumokov čo som mal v ruke a mách ich doma 4 kusy tak tá guma je porovnateľne mäkká ako sériové škoda silentbloky. Je na nich aj nápis Gumokov. Jeden tvrdší Felda čo mám, tak ten je bez nápisu. Turek to bude asi len lisovaná tma, škoda dávať.
13:29:32
19.01.2013
19.01.2013
Maťulo
-> minno: mam doma este turkov, dam ti potom porovnat! gumokov je skala oproti tomu!