Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

12:51:40
29.12.2012
Vrba
-> Dušan: Hele,ze je to zdechlé jsi nadnesl,nebo to opravdu není nic moc?Problém může být v tom sériovém tlumiči výfuku.On totiž docela škrtí i tu sérii 136 motor.Já ho taky přechodně jezdil,ale měl jsem úpravu koncového dotlumovače a širší koncovku.Pak už to bylo výkonově srovnatelné s příčnákem přes litinu.Měřil jsi zrychlení?
12:51:35
29.12.2012
minno
peti 29.12.12 12:33:32 napsal:

→ MOLSO: zu je tu aj 3. najväcsi byvalí kyvkár 3

3
kyvkár a matičiar3 hrebeň ani bohovi! a na ho teraz1
12:51:16
29.12.2012
m8rinek
-> Dušan: tak jsem byl kouknout v mototechně a přivezl jsem si na zkoušku dva silentbloky, jeden je vodní pumpy na Fa www.autocomponent.cz/esho p/.../sk0191.jpg a druhej menší je převodovka Feli 1,9D www.autobyznys.cz/www/... /4125.jpg Jediný co mi přijde jako problém je axiální zajištění silentbloku (vzhledem k tomu že je řízlej, tak o nějakym nalisování pohychybuju), tak asi dám před i za segrovku...
12:35:12
29.12.2012
Star LC20
107 tohle je prostě vděčný téma...
12:33:32
29.12.2012
peti
-> MOLSO: zu je tu aj 3. najväcsi byvalí kyvkár 3 3
12:32:08
29.12.2012
MOLSO
-> Star LC20: tazko sa bude zhanat lebo budu vsetky polamane 40 3
12:32:02
29.12.2012
peti
-> Star LC20: noo mozno ale kym sa nam vymackaju , tak uz nebude na svete kyvka ktora nebude mat ulomenu polos na jednej strane a druhej strane brzdu s nizkým trecim učinkom 40

no dobre ale staci lebo bude stoho hadka, a ja som bol druhy najväcsí kyvkár po minnovi 3
12:28:56
29.12.2012
Star LC20
-> peti: tyhle řeči se Ti jednou vymstí 4 1 až se Vám všem nenávratně vymačkají kříže a unašeče, a již nebude více skladů s novejma poloosama, pak zažije kyvka znovu rozkvět. Ale to už bude pozdě shánět kyvku....
12:25:50
29.12.2012
minno
-> peti: 3
12:05:58
29.12.2012
peti
-> minno: jediný prinos kyvky je ten ze sa dá vymenit za vlecku 3
12:02:51
29.12.2012
minno
-> death: To určite. Trochu ticha to ale asi prinesie. Otázka znie či je dobré dávať takéto silentbloky pri kyvke, kde je potrebné pevné uloženie agregátu, aby sa nehýbala s motorom aj celá náprava.
11:47:36
29.12.2012
death
-> minno: Na kyvce to není zas takový přínos, pokud by šlo hlavně o ticho.
11:19:24
29.12.2012
minno
-> m8rinek: na kyvke to bude úplne bez problémov.
11:05:46
29.12.2012
m8rinek
-> Dušan: No já mam silenty nový (na kile jsou dva, nízký). Tak by to snad mohly podržet...
10:57:05
29.12.2012
minno
Tak na závodenie to nie je, to je jasné, od toho sú tvrdé silentbloky :) Ale na normálne jazdenie je to super, aspoň ja si to zatiaľ nemôžem vynachváliť, je to o dosť tichšie ako séria a koncepčne sú tie silentbloky na tom lepšie, nakoľko aj keď sa náhodou silentblok utrhne, motor nespadne na doraz, stále ostane položený na gume ako bol.



Problém s pohybom agregátu dopredu / dozadu sa zrejme môže objaviť, to je pravda :-( U mňa som zatiaľ s ničím problém nespozoroval, ale moc s tým ešte nemám najazdené.



-> Dušan: Ak je to na teba moc mäkké, daj na pravý držiak ten tvrdší silentblok. Mal som to tak zo začiatku a motor bol o dosť stabilenejšie upevnený, do strán sa nekýval skoro vôbec a na hlučnosť to nemalo až taký veľký vplyv, stále to bolo tichšie ako séria a tuhostne lepšie ako séria.
10:39:32
29.12.2012
Dušan
-> m8rinek: do stran dobry, ale pod auto je to divny. Musim, ale zkontrolovat silentblok pod prevodovkou.
10:22:23
29.12.2012
m8rinek
-> Dušan: Takže jsou ty silentbloky měkota? Nebo srovnatelný se serií?
10:04:38
29.12.2012
Dušan
-> death: na me je to moc meky nebo je predni nacatej. Kolikrat se ten motor zhoupne, ze to citim po prdeli.
23:41:57
28.12.2012
death
-> minno: -> Dušan: K těmhle silentblokům z Fe (případně jeden Fa) - první to tu měl tuším Discovera. Co mám zkušenost za cca tři roky provozu auta s těmito siletbloky - krom většího ticha - problém v silentbloku převodovky který nebyl zrovna nejnovější a tak se motor s převodovkou při podřazení dost hýbali v přímém směru. Po nasazení silentbloku z karosy 700 jsem tento nešvar eliminoval.
23:35:54
28.12.2012
Dušan
-> minno: ee, z toho se da vymckat dost 1

-> Lubes: ja to moc nepoznam tyto vykony mi pripadaji vsechny jako 120ka 3
Extreme Tyres