skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:01:50
05.05.2012
05.05.2012
J3STER
-> Dušan: Já furt co je na té černé fotce zajímavýho a po dnešku už vím.
19:16:14
05.05.2012
05.05.2012
cPetan
To zrychlení z 60 je masakr, parádní práce, klobouk dolů
16:34:23
05.05.2012
05.05.2012
Dušan
-> matoo: kam?
-> haso: uz neni treba. Ono to funguje ac nekteri pisou ze nemuze
-> haso: uz neni treba. Ono to funguje ac nekteri pisou ze nemuze
14:44:53
05.05.2012
05.05.2012
haso
ma tak napadlo
a co tak sa vykaslat na chladenie vzduchu vzduchom, a nabastlit tam daco taketo:
www.frozenboost.com/produ ct_info.php?cPath=218&...
to by teoreticky mohlo aj fungovat...ochladzoval by si stlaceny vzduch vodou a vodu by si ochladzoval v predu pouzitim dalsieho chladica, a kedze ten stlaceny vzduch nema az tak velku teplotu jak beziaci motor, tak si myslim ze by to mohlo aj fungovat, ci?
a co tak sa vykaslat na chladenie vzduchu vzduchom, a nabastlit tam daco taketo:
www.frozenboost.com/produ ct_info.php?cPath=218&...
to by teoreticky mohlo aj fungovat...ochladzoval by si stlaceny vzduch vodou a vodu by si ochladzoval v predu pouzitim dalsieho chladica, a kedze ten stlaceny vzduch nema az tak velku teplotu jak beziaci motor, tak si myslim ze by to mohlo aj fungovat, ci?
13:58:37
05.05.2012
05.05.2012
matoo
-> Dušan: jedes 16teho na okruh na jizdy pre verejnost?
19:49:28
04.05.2012
04.05.2012
vhml
-> Ultim: samozrejme vocaď pocaď. SAmozrejme kdyz to nacpes moc , tak se ti tam začne vzduch točit a neproudí
15:51:46
04.05.2012
04.05.2012
Ultim
-> vhml: Sice trochu ot., ale nekde jsem cetl, ze nejlepsi tvat predniho spojleru je spise obraceny trychtyr. Sice tam je maly vstupni otvor, ale pak jak se to rozsiruje, tak vznika rozdil tlaku, ktery pomaha nasavani. Naopak u trychtyre vznikne pred chladicem pretlak, ktery brani prutoku vzduchu.
Tohle by se dalo aplikovat i na tento pripad. Kdyz to zvednes moc, tak tam dojde k "zahlceni" a ten vzduch to bude radeji obtekat. Kdyz malo, tak to bude fungovat jenom diky tomu podtlaku co je u okna. Proste to chce tak akorat
Jako ted uz je to jedno, kdyz je to navtano
Tohle by se dalo aplikovat i na tento pripad. Kdyz to zvednes moc, tak tam dojde k "zahlceni" a ten vzduch to bude radeji obtekat. Kdyz malo, tak to bude fungovat jenom diky tomu podtlaku co je u okna. Proste to chce tak akorat
Jako ted uz je to jedno, kdyz je to navtano
15:01:45
04.05.2012
04.05.2012
vhml
-> Ultim: já osobne bych dal na IN klidně i víc, ono si to cestu najde
14:49:54
04.05.2012
04.05.2012
Ultim
vhml 04.05.12 14:04:54 napsal:
→ Dušan: strisku urcite vejs, takhle nemuze fungovat, musi
rezat vzduch co jde po strese
Presne to jsem rikal. Z toho obrazku LR je krasne patrne, ze vzdalenost mezi hranou strisky a oknem, musi byt stejna jako vzdalenost o kterou vystupuje striska nad strechu. Proste by mel byt dodrzeny objemovy prutok IN/OUT
→ Dušan: strisku urcite vejs, takhle nemuze fungovat, musi
rezat vzduch co jde po strese
Presne to jsem rikal. Z toho obrazku LR je krasne patrne, ze vzdalenost mezi hranou strisky a oknem, musi byt stejna jako vzdalenost o kterou vystupuje striska nad strechu. Proste by mel byt dodrzeny objemovy prutok IN/OUT
14:42:54
04.05.2012
04.05.2012
Dušan
-> palinator: ja vim ze tam je, ale jde spis o vireni vzduchu okolo auta i ze stran.
14:41:11
04.05.2012
04.05.2012
Kurier Grobar
-> Dušan: máš to premyslené a všetko na aute hra uloh, pekne pekne a dik
14:38:17
04.05.2012
04.05.2012
palinator
-> Dušan 04.05.12 14:35:36:
Proč mám takovej dojem, že bys tam měl i při 150 km/h závětří?
Proč mám takovej dojem, že bys tam měl i při 150 km/h závětří?
14:35:36
04.05.2012
04.05.2012
Dušan
-> vhml: za jizdy se zvedna min o 3cm, protoze kdyz jsem to podlozil gumou tak rukou jsem to tam skoro nedostal a za jizdy se vykutalela sama
-> Kurier Grobar: zavirani neresim, je to podlozeny 3*M6x18 + protazeny sroubem, nic vic. Nicmene aby se tam bez kridla dostal vzduch tak bych musel jezdit min 150, protoze bez toho ani prd. Je tam proste zavetri.
-> Kurier Grobar: zavirani neresim, je to podlozeny 3*M6x18 + protazeny sroubem, nic vic. Nicmene aby se tam bez kridla dostal vzduch tak bych musel jezdit min 150, protoze bez toho ani prd. Je tam proste zavetri.
14:34:07
04.05.2012
04.05.2012
Minik03
tomicraw.rajce.idnes.cz/S
koda__-_zaloha jedna stará známá
14:27:38
04.05.2012
04.05.2012
vhml
-> Dušan: urcite by ale mohlo fungvoat i líp.Dal bych to vejš a veprostřed podložil. I když ono se to nafoukne samo od vetru
14:27:10
04.05.2012
04.05.2012
Kurier Grobar
-> Dušan: čavko :), ako zatváraš tu zadnú kapotu? je to tam len podložené? môžeš to s fotiť detailne? dik
14:23:47
04.05.2012
04.05.2012
Dušan
-> vhml: funguje to, ale urcite s tim budu nadale ladit
14:22:13
04.05.2012
04.05.2012
Eidy
-> vhml: To je měkký. Původně to bylo plechový, ne?
14:12:27
04.05.2012
04.05.2012
vhml
-> Eidy: je to plast
14:06:59
04.05.2012
04.05.2012
Eidy
-> Dušan: Karbon to určitě nebude, to bys neohnul. Tys to koupil nebo dělal?