
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> MOLSO: -> Star LC20: Na srazu na prýglu nás všechny povozil. Do kopečka na to ťápnul a kilo tam měl hned. Akorát cyklisti výletníci se museli občas leknout odfukujícího ventilu.

-> Dušan: hele vem kameru večer tě natočím

-> MOLSO: 
-> Dušan: dosť dobré

-> Dušan: dosť dobré

-> Dušan: tyvole
presne takuto akceleraciu ma seriova skoda 105 .... ked ma zadok vyheverovany a kolesa vo vzduchu

presne takuto akceleraciu ma seriova skoda 105 .... ked ma zadok vyheverovany a kolesa vo vzduchu

kristepane....
dobrý peklo

-> Sepp: ono zalezi kolik z toho chces dostat. 100k udelas jak prd. Nad 130k uz je to krapet narocnejsi na penize
Nicmene auto jezdi zase dal. Mel jsem v zalozejeste to stejny turbo akorat ne v tak dobrym stavu. Snad to chvilku vydrzi nez tam dam vetsi.
-> Mil@n: bylo tam maly ihi vl2, ale uz je v planu vetsi.
Tusim ze havlik ma bod
Tusim ze havlik ma bod

-> Dušan: treba zohnať z nejakého výkonného kamionu 

haso 05.05.12 14:44:53 napsal:
ma tak napadlo
a co tak sa vykaslat na chladenie vzduchu vzduchom, a nabastlit tam daco
taketo:
www.frozenboost.com/produ ct_info.php?cPath=218&...
to by teoreticky mohlo aj fungovat…ochladzoval by si stlaceny vzduch vodou a
vodu by si ochladzoval v predu pouzitim dalsieho chladica, a kedze ten stlaceny
vzduch nema az tak velku teplotu jak beziaci motor, tak si myslim ze by to mohlo
aj fungovat, ci?přesně takhle byly řešeny první klimatizace zejména za velkou louží
ma tak napadlo
a co tak sa vykaslat na chladenie vzduchu vzduchom, a nabastlit tam daco
taketo:
www.frozenboost.com/produ ct_info.php?cPath=218&...
to by teoreticky mohlo aj fungovat…ochladzoval by si stlaceny vzduch vodou a
vodu by si ochladzoval v predu pouzitim dalsieho chladica, a kedze ten stlaceny
vzduch nema az tak velku teplotu jak beziaci motor, tak si myslim ze by to mohlo
aj fungovat, ci?přesně takhle byly řešeny první klimatizace zejména za velkou louží
-> Dušan: A jaké si tam měl,možna bude potřeba sehnat větší
-> TTomas: spis ty díly nic nevydrzi
-> Dušan: Ty si v tom niceni motorovejch komponentu snad libujes nebo co

Co cert nechtel upalil jsem turbo
. Nelibilo se mu tlacit 1,5b tak pujde jiny. Kupodivu motor drzi jak helvetska vira. 


-> Dušan: Fajn nápad s tou strieškou, pripomína mi to starého závodného žraloka E9 CSL 

-> matoo: ja to zase tak moc nesleduju, ale jel bych
-> Dušan: jak kam, sak u vas na brnenskom okruhu su jazdy pre verejnost...