skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:03:02
16.05.2012
16.05.2012
J3STER
-> MOLSO: -> Star LC20: Na srazu na prýglu nás všechny povozil. Do kopečka na to ťápnul a kilo tam měl hned. Akorát cyklisti výletníci se museli občas leknout odfukujícího ventilu.
08:27:58
16.05.2012
16.05.2012
Karel.
-> Dušan: hele vem kameru večer tě natočím
08:17:08
16.05.2012
16.05.2012
minno
-> MOLSO:
-> Dušan: dosť dobré
-> Dušan: dosť dobré
23:08:39
15.05.2012
15.05.2012
MOLSO
-> Dušan: tyvole
presne takuto akceleraciu ma seriova skoda 105 .... ked ma zadok vyheverovany a kolesa vo vzduchu
presne takuto akceleraciu ma seriova skoda 105 .... ked ma zadok vyheverovany a kolesa vo vzduchu
23:03:50
15.05.2012
15.05.2012
Star LC20
kristepane.... dobrý peklo
22:55:38
15.05.2012
15.05.2012
Dušan
22:55:00
11.05.2012
11.05.2012
Dušan
-> Sepp: ono zalezi kolik z toho chces dostat. 100k udelas jak prd. Nad 130k uz je to krapet narocnejsi na penize
21:43:27
10.05.2012
10.05.2012
Dušan
Nicmene auto jezdi zase dal. Mel jsem v zalozejeste to stejny turbo akorat ne v tak dobrym stavu. Snad to chvilku vydrzi nez tam dam vetsi.
21:39:34
10.05.2012
10.05.2012
Dušan
-> Mil@n: bylo tam maly ihi vl2, ale uz je v planu vetsi.
Tusim ze havlik ma bod
Tusim ze havlik ma bod
21:11:12
10.05.2012
10.05.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: treba zohnať z nejakého výkonného kamionu
21:05:55
10.05.2012
10.05.2012
tunerlada
haso 05.05.12 14:44:53 napsal:
ma tak napadlo
a co tak sa vykaslat na chladenie vzduchu vzduchom, a nabastlit tam daco
taketo:
www.frozenboost.com/produ ct_info.php?cPath=218&...
to by teoreticky mohlo aj fungovat…ochladzoval by si stlaceny vzduch vodou a
vodu by si ochladzoval v predu pouzitim dalsieho chladica, a kedze ten stlaceny
vzduch nema az tak velku teplotu jak beziaci motor, tak si myslim ze by to mohlo
aj fungovat, ci?přesně takhle byly řešeny první klimatizace zejména za velkou louží
ma tak napadlo
a co tak sa vykaslat na chladenie vzduchu vzduchom, a nabastlit tam daco
taketo:
www.frozenboost.com/produ ct_info.php?cPath=218&...
to by teoreticky mohlo aj fungovat…ochladzoval by si stlaceny vzduch vodou a
vodu by si ochladzoval v predu pouzitim dalsieho chladica, a kedze ten stlaceny
vzduch nema az tak velku teplotu jak beziaci motor, tak si myslim ze by to mohlo
aj fungovat, ci?přesně takhle byly řešeny první klimatizace zejména za velkou louží
20:47:41
10.05.2012
10.05.2012
Mil@n
-> Dušan: A jaké si tam měl,možna bude potřeba sehnat větší
13:20:11
08.05.2012
08.05.2012
Dušan
-> TTomas: spis ty díly nic nevydrzi
12:59:20
08.05.2012
08.05.2012
TTomas
-> Dušan: Ty si v tom niceni motorovejch komponentu snad libujes nebo co
12:48:17
08.05.2012
08.05.2012
Dušan
Co cert nechtel upalil jsem turbo . Nelibilo se mu tlacit 1,5b tak pujde jiny. Kupodivu motor drzi jak helvetska vira.
13:50:35
07.05.2012
07.05.2012
francomk
-> Dušan: Fajn nápad s tou strieškou, pripomína mi to starého závodného žraloka E9 CSL
11:39:09
06.05.2012
06.05.2012
Dušan
-> matoo: ja to zase tak moc nesleduju, ale jel bych
01:03:40
06.05.2012
06.05.2012
matoo
-> Dušan: jak kam, sak u vas na brnenskom okruhu su jazdy pre verejnost...