skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:23:07
02.05.2012
02.05.2012
škodec
-> Dušan: ahoj, ako funguje predna naprava pri tomto znizeni ma rameno este miesto od kasne a na kolko mas nastavene tlmice?
09:36:51
28.04.2012
28.04.2012
pavucina
No to ohrati nevim od ceho u 120... ale spis by slo o naprosto brutalni turbo diru a celkove velke nevyhody Toto reseni je opravdu nesmyslny pri tomto vykonu.
09:36:13
28.04.2012
28.04.2012
Lubes - zrušená registrace
-> francomk: to som si aj myslel ...a keby bol ako býva oil chladič???
09:34:22
28.04.2012
28.04.2012
francomk
-> Lubes: Asi ano, kým by ten teplý vzduch otočil trasu dopredu k IC, tak smerom dozadu od neho by sa znovu stihol zohriat...
09:27:29
28.04.2012
28.04.2012
vhml
-> Dušan: dej LR stříšku, jinak na kapote nikdy poradne zadnej vzduch mít nebudes
22:30:49
27.04.2012
27.04.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: dopredu by to bola asi blbosť pravda?
11:50:58
27.04.2012
27.04.2012
havlik
-> Dušan: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../4311_2010-06
-28_21-55-43_77.jpg do takovýhle vany to zapáchat
11:45:21
27.04.2012
27.04.2012
Dušan
-> havlik: to neni spatnej napad to lehce vyzvednout
08:57:34
27.04.2012
27.04.2012
havlik
-> Dušan: já sem to měl vymyšlený do nízky LR vany a tam ho zadělat, tzn bylo by vystrčený nad kapotou ale i tak schovany a nebyla by to tak velka vana.
08:32:14
27.04.2012
27.04.2012
Karel.
-> Dušan: já koupil mřížku do zadního čela, dám ho k čelu a zespod přivedu vzduch, to mi zatím připadá asi nejlepší
07:39:44
27.04.2012
27.04.2012
Dušan
-> Lubes: no tak vzhledem k velikosti musi lezet nad motorem nebo u zadniho cela.
Padne zrejme velke rozhodnuti, sezenu jinou kapotu a udelam tam diru pro IC
Padne zrejme velke rozhodnuti, sezenu jinou kapotu a udelam tam diru pro IC
22:33:37
26.04.2012
26.04.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: pôjde na to isté miesto??
21:59:23
26.04.2012
26.04.2012
minno
Fúha tak toto je už fakt trošku väčší IC.
21:51:47
26.04.2012
26.04.2012
Dušan
-> Ultim: to je kupovany od cloveka co dela ruzne rozmery tak jsem si vybral a fakt tam pasne nad ten motor jak prdel na hrnec
21:49:48
26.04.2012
26.04.2012
Ultim
-> Dušan: A sbirat bordel pod autem se ti asi moc nechce co? Pak uz jedine LR vana a misto oilcooleru dat aircooler
BTW ten cooler je seriovka, nebo zakazka?
BTW ten cooler je seriovka, nebo zakazka?
21:39:03
26.04.2012
26.04.2012
Dušan
ja uz nevim kde bych ten studenej vzduch bral. Zadni kapota nadzvedla proti smeru jizdy, ale vzduch to proste nesaje. Za oknem je podtlak takze nekde musim sehnat pretlak.
13:20:44
19.04.2012
19.04.2012
majop3k
-> Čokin: njn nabuduce pojdem najprv s tebou aby som mal s cim porovnavat
21:43:14
18.04.2012
18.04.2012
Dušan
-> Čokin: no tak s tebou bych se bal i ja ve 120ce
21:40:43
18.04.2012
18.04.2012
Čokin
-> majop3k: To bude tím, že jsi ještě nejel semnou......to už by byli dvě škodovky
14:26:02
16.04.2012
16.04.2012
francomk
majop3k 16.04.12 11:39:01 napsal: ako povedal tomasss: prva skodovka v ktorej sa
bojim sedet .
Diky za zvezenie
Vážne delo, tej by som sa bál
bojim sedet .
Diky za zvezenie
Vážne delo, tej by som sa bál