Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

14:04:54
04.05.2012
vhml
-> Dušan: strisku urcite vejs, takhle nemuze fungovat, musi rezat vzduch co jde po strese
13:30:27
04.05.2012
Dušan
Radsi spoleham na srouby. Ty jn tak nepusti. Vysoko to docela je, na foto to nejde videt, ale nepotrebuju mit nad autem mega tuning. Vzduch tam proudi, protoze kdyz zacne rezonovat tak se o to lame vzduch a navic po tom okne sjizdi kapky vody tlacene vzduchem.

-> Eidy: vypada to jako karbon



Celkove s tim hybat nahoru ani moc neslo, protoze je to natvatovany na ty ohyby co jsou na kastli. Uvidime. Zadni kapota pujde zpet dolu jakmile udelam diru primo uprostred. LR vana mi na auto nesmi, to je nevkusny kousek 1
13:23:18
04.05.2012
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: To lepidlo na sklo to udrží. Rukou bys to nesundal, jedině pak odřezat nožíkem.
12:54:09
04.05.2012
Karel.
-> Čokin: ono záleží taky na laku, jak dobře drží,navíc se to dalo obrousit a je to, takhle je blbý, že jsou díry v autě1 Ale to je jedno už, tohle bude jistější1
12:49:02
04.05.2012
Čokin
-> Karel.: Já myslím, že tohle lepit tak to půjde i s lakem, přici jen ve 180ti tam bude dost velký odpor.
12:44:04
04.05.2012
Karel.
-> Dušan: co lepidlo na sklo? To ti udrží i ve 200km/h5
12:39:30
04.05.2012
Eidy
-> Dušan: Z jakýho materiálu to máš? Ta stříška je podlě mě pěkná. Ta zvednutá kapota, mno nevím. Ale funkčně to zcela chápu. Ta stříška je moc schovaná a jestli to strhává do půli kapota, krásně by to fungovalo s LR vanou a IC v ní. Naprosto perfektně.
12:33:29
04.05.2012
Dušan
-> Karel.: to bych chtel videt to lepidlo co to ve 180km/h udrzi 5
12:24:10
04.05.2012
Karel.
-> Dušan: 3 chuděra malá, červená2 Měl jsi to tam přilepit4
12:21:36
04.05.2012
Dušan
-> Ultim: prave ze cim vic nahoru, tim vic rezonance a to kridlo neni buhvijak pevny. Dal jsem to cca podle LR
12:19:02
04.05.2012
Dušan
-> Karel.: M6x50 3
12:06:25
04.05.2012
Ultim
-> Dušan: Ted se na to divam poradne a mel jsi ji dat o kousek vic nahoru. Tak jak jsem ti to rikal, to musi ten zduch odkrajovat. Ted je to moc v zakrytu za strechou 8
12:02:11
04.05.2012
Karel.
-> Dušan: hele čím jsi to chytl do té střechy?1
11:51:39
04.05.2012
Karel.
-> Dušan: dneska valím dělat na auto tak ti tu kapotu dovalím
11:47:07
04.05.2012
Dušan
-> Ultim: rezonance od 100km/h coz jde vyresit podlozenim nejakou gumou uprostred nebo to tam prichytit navic
11:46:52
04.05.2012
Čokin
-> Dušan: Ty woe, pěkný tuning vypadá to zajímavě v tomto provedení.
11:43:46
04.05.2012
Ultim
-> Dušan: Tak jake jsou prvni zkusenosti s tou striskou?
11:42:01
04.05.2012
Dušan
-> škodec: naprava je na knop. Podle me je to moc snizeny a ztraci to ucinky napravy
11:41:23
04.05.2012
Dušan
-> Karel.: vzduchu tam je, protoze u motoru neni takovy horko jak predtim, nicmene jeste musim udelat diru do kapoty protoze takhle to nechladi jak ma. Ten vzduch dopada az nekde v pulce kapoty coz jde pekne citit i rukou kde je teplo a kde ne.
11:39:31
04.05.2012
Karel.
-> Dušan: pomohlo to? Ač nerad, tak musím říct, že se mi to teda vůbec nelíbí,ale pokud to funguje tak fajn
Extreme Tyres