-> Dušan: sakra to je deloo, este ze nosis vzadu velkeho plysoveho psa(asi airbag) ako povedal tomasss: prva skodovka v ktorej sa bojim sedet .
Diky za zvezenie
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
11:39:01
16.04.2012
16.04.2012
majop3k
10:32:51
16.04.2012
16.04.2012
Dušan
Vsechno bude hosi, zacinam opet ladit, takze vyzkousim vice variant. Ja uz mam nejakou predstavu a doufam, ze to pak nikde neurvu :).
10:25:09
16.04.2012
16.04.2012
MOLSO
-> palinator: keby dal IC pod / pri altík, mohol by nahodiť šusplech pre olejovy chladič (prípadne aj s nejak upravenou hranou aby naberala viac vzduchu) a mohlo by to byť OK
10:19:58
16.04.2012
16.04.2012
palinator
Heleď, co trochu změnit to vedení vzduchu? Táhnout to spodem podél zadního čela a IC dát někam do prostoru alternátoru, co možná nejníž. Dneska se dělaj zakázkový IC a řek bych že by to bylo lepší řešení.
21:38:07
15.04.2012
15.04.2012
minno
-> Matulo: veru tak.
-> Dušan: ja to s tým ladením poznám Nie len motor, ale celkovo. Ono je to s týmito našimi autami tak, že buď máš všetko na háku a jazdíš s stým s takým, aké to je, alebo sa do toho oprieš, a potom to už ale nemá konca, lebo stále s niečim nie si spokojný Progress
-> Dušan: ja to s tým ladením poznám Nie len motor, ale celkovo. Ono je to s týmito našimi autami tak, že buď máš všetko na háku a jazdíš s stým s takým, aké to je, alebo sa do toho oprieš, a potom to už ale nemá konca, lebo stále s niečim nie si spokojný Progress
21:36:38
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> minno: priste se muzes projet i sam. Do Blanska to musi jezdit s min 1 barem a to uz je kroutacek
21:35:02
15.04.2012
15.04.2012
minno
-> Dušan: příště bude Blansko a to už plánujem aj spať Je to nahovno no ťahať takto "24-hodinovku", ale tentoraz to ináč bohužiaľ nešlo. Však ešte nie je koniec všetkým zrazom A ďakujem za povozenie.
21:32:06
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> minno: cesta ladeni je stejne jeste hodne dlouha, neni to proste ze dne na den.
21:31:18
15.04.2012
15.04.2012
Maťulo
-> minno: aj som si myslel... ja to chapem, unava, dlha cesta aj to melancholicke pocasie...
21:30:29
15.04.2012
15.04.2012
minno
-> Dušan: jasné, nič nie je bez chyby, ale prvé miesto za auto zrazu si myslím dostal viac než oprávnene, nik viac z nás nestrávil za posledné obdobie pri ladení a stavbe motora doma a svojpomocne toľko času, čo ty A to nevravím o vynaloženej námahe a celkovej práci na tom odvedenej. Ale vo výsledku to stojí za to.
21:29:38
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> minno: chapu, ale priste si to naplanuj at tam muzes spat. Tvoje dlouhy jizdy jsou pomalu o zivot.
21:24:52
15.04.2012
15.04.2012
minno
-> Matulo 15.04.12 16:59:58: tak keby som tam aj nocoval tak je to iné, ale bol som z určitých dôvodov na zraze len cez sobotu, takže preto hneď po vyhlásení výsledkov sme padali domov....cesta dlhá a únava veľká už pred odjazdom....ledva som to odšoféroval.....celý deň za volantom a nazad ísť ďalšie 4-5 hodiny....Domov som dorazil o 02:00 v noci, a mal som toho dosť.....
21:21:11
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> havlik: jj
21:18:07
15.04.2012
15.04.2012
havlik
-> Dušan: to je blowoff od pisty?
21:10:24
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> Karel.: prdel ne
21:10:10
15.04.2012
15.04.2012
Karel.
-> Dušan: prej nic moc
21:07:12
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> Karel.: nic moc, auto srazu a nocni orientak na cas co jsem jel s MICem a Chamovodem.
21:05:33
15.04.2012
15.04.2012
Karel.
-> Dušan: já ti dovezu něco na opalování Neboj je to jen na chvilku Cos vlastně vybojoval na Slovensku
21:02:34
15.04.2012
15.04.2012
Dušan
-> Karel.: jedno koleno za turbem. Svaret neee, to abych si koupil ochrany faktor na opalovani
21:01:31
15.04.2012
15.04.2012
Karel.
-> Dušan: tak ti říkám, že si ten čas uděláš a připrav si svářečku
Jaká hadice ti praskla?
Jaká hadice ti praskla?