skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
15:52:11
18.03.2012
18.03.2012
Dušan
no pist vymenen, ostatni zkontrolovany a jsou OK. Motor zase bezi jedna basen. Ted jen doladit ten predstih, ale to se poda
23:04:03
17.03.2012
17.03.2012
Kurier Grobar
-> Dušan: blahoželám :) paráda
22:57:55
17.03.2012
17.03.2012
Dušan
-> Athlonek: taky na ne dojde, auto brzdi dobre a nejsem zase takovy zavodnik takze to zatim zvladaji.-> WMA - navigátor :): me samotnyho to prekvapilo :)
22:52:17
17.03.2012
17.03.2012
Athlonek
-> Dušan: Pořád ladíš motor a kdy začneš ladit brzdy?
22:07:58
17.03.2012
17.03.2012
WMA - navigátor :)
-> Dušan: to je uplne uzasny, stale te z povzdali intetu sleduji a fandim ti. to posledni cislo 108kw je fakt super, nestacim koukat, opravdu... super
17:58:21
17.03.2012
17.03.2012
Tommyk
tak to je mazec. zajimalo by mě kolik kw bych dostal z tý mojí bestie, kdybych tam narvat turbo.. achjo láká mě to čím dál víc
12:25:37
17.03.2012
17.03.2012
Dušan
-> vhml: spis prejdu jen na E85 pokud to pojede
12:12:04
17.03.2012
17.03.2012
Minik03
-> Dušan: mno to není, teď mi na novém motoru taky praskl a jezdit se musí...
12:05:59
17.03.2012
17.03.2012
vhml
-> Dušan: použivej i do mixů 100 oktanů. Ty dvě koruny nemá význam řešit
12:04:31
17.03.2012
17.03.2012
Dušan
-> Minik03: spis budu muset laborovat, praskl pist mezi krouzkama. Proste klasika, bohatost dobra takze je problem v detonacich. Tzn upravit rozdelovac. Ale praskly pist neni zadna prekazka
12:01:31
17.03.2012
17.03.2012
Minik03
Slintam tady nad tím. Myslím, že nebudu mluvit jen za sebe, když řeknu, že bys měl jít na tu svou trať a natáčet tam videa do roztrhání těla
11:46:15
17.03.2012
17.03.2012
Dušan
panove dekuji
-> radekp: to neni tak jednoduchy, protoze spousta lidi by ten motor odprasilo behem tydne a davat jim na to zaruku nema cenu.
-> R@ZOR: parametry podobny, ale jinej prubeh, kazdopadne to jede
-> radekp: to neni tak jednoduchy, protoze spousta lidi by ten motor odprasilo behem tydne a davat jim na to zaruku nema cenu.
-> R@ZOR: parametry podobny, ale jinej prubeh, kazdopadne to jede
07:15:26
17.03.2012
17.03.2012
T
-> Dušan: : moc hezký čísla
22:33:38
16.03.2012
16.03.2012
Tomáššš
Dušan 16.03.12 15:17:11 napsal:
rikam to nerad, ale jsem spokojen a na jistou dobu mi to staci *3*
rikam to nerad, ale jsem spokojen a na jistou dobu mi to staci *3*
17:43:32
16.03.2012
16.03.2012
R@ZOR
Gratuluju, to uz se skodovkou muze docela jet. Parametry skoro jako seriova koncernova 1.8T. :-) Hezky co udela 0.2b tlaku turba :-)
16:37:26
16.03.2012
16.03.2012
TT_daniel
-> Dušan: akoze ja z toho furt nechapem-citam si to asi 50ty krat a vsetkym v praci to ukazujem a furt nechapem
15:43:50
16.03.2012
16.03.2012
radekp
-> Dušan: Hezký výsledek, kdy budeš další motory stavět sériově?
15:39:42
16.03.2012
16.03.2012
pavucina
Moc pekná cisla! Gratulace
Na 1,5 to taky jezdi, ale chtelo by se podivat do grafu turba jak by na tom bylo, aby to pak spis nebyl ohrivac vzduchu.
Na 1,5 to taky jezdi, ale chtelo by se podivat do grafu turba jak by na tom bylo, aby to pak spis nebyl ohrivac vzduchu.
15:36:45
16.03.2012
16.03.2012
vhml
-> Dušan: tak az se budes zbavovat malýho turba tak víš kam s ním :-D
15:36:01
16.03.2012
16.03.2012
vhml
Vidím to v jasnejch barvách. Hlava bez vybrání, na kompresy 135, vačka 280, foukat aspon 1,2, domíchávat 100oktanů s éčkem aby to sneslo a 160 koníků tam musí bejt jako víno:-)