skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
15:34:50
16.03.2012
16.03.2012
Dušan
-> minno: ja hlavne doufam, ze to do srazu vydrzi
15:28:56
16.03.2012
16.03.2012
minno
-> Dušan: ale nejdeš teraz na zraz, že nie? Vieš, aj iní by sa chceli aspoň dostať do rebríčka
15:26:44
16.03.2012
16.03.2012
Dušan
-> havlik: nerikam ze ne
15:25:54
16.03.2012
16.03.2012
havlik
-> Dušan: no tak pak větší turbo;-) ono na to dojde:))
15:25:04
16.03.2012
16.03.2012
Dušan
-> havlik: no radsi ne, nicmene pri mereni jsem tam nastavoval ten tlak a jednou vypadlo tahlo a skocilo tam neco okolo 2b a na to mu nestacil rozsah ani 120kW
videa casem dodam
videa casem dodam
15:20:53
16.03.2012
16.03.2012
kraska98
Dál bys nějaký video že zrychlení apod?
15:18:45
16.03.2012
16.03.2012
minno
-> Dušan 16.03.12 15:17:11:
15:17:53
16.03.2012
16.03.2012
havlik
-> Dušan: dávam tomu tak tejden, pak budeš tlačit 1.5
15:17:52
16.03.2012
16.03.2012
Shader
-> Dušan: Do prdele, tak to je luxus . Chtělo by to nějaké video, by mě zajímalo jak to lítá
15:17:11
16.03.2012
16.03.2012
Dušan
rikam to nerad, ale jsem spokojen a na jistou dobu mi to staci
15:15:32
16.03.2012
16.03.2012
minno
-> Dušan 16.03.12 15:07:45: no tak to by už celkom šlo
15:13:43
16.03.2012
16.03.2012
vhml
-> Dušan: to už jsou kurva rozumný čísla :-)
15:07:45
16.03.2012
16.03.2012
Dušan
pri tlaku 0,8bar
94,5kW / 5013ot
189Nm / 4657ot
při 1bar
108kW / 5087ot
207Nm / 4678ot
grafy dam vecer az sprovoznim scaner
94,5kW / 5013ot
189Nm / 4657ot
při 1bar
108kW / 5087ot
207Nm / 4678ot
grafy dam vecer az sprovoznim scaner
15:02:21
16.03.2012
16.03.2012
vhml
-> Dušan: jestli tam není 100kW tak to na pochvalu není
15:00:32
16.03.2012
16.03.2012
Fabi
-> Dušan: Tak kolik ?
14:54:26
16.03.2012
16.03.2012
Dušan
muzu rict, ze nad konecnym vykonem si uchcavam
07:23:50
16.03.2012
16.03.2012
Dušan
-> Kurier Grobar: lepsi cekat min, ale mohlo by to mit 80kW a okolo 200Nm. Zalezi na tlaku turba. Upravil jsem si stelovani tlaku, takze pri mereni zkusim 0.8 a 1bar
22:43:23
15.03.2012
15.03.2012
Kurier Grobar
-> Dušan: koľko čakáš max KW?
20:50:46
15.03.2012
15.03.2012
pavucina
-> Dušan: Já taky ne, ale jsem rád, ze to taky nekdo zkousi turbomotor s eckem aby se dalo aspon trochu porovnavat nektere parametry.
20:47:37
15.03.2012
15.03.2012
havlik
-> minno: má množstevní slevu