skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
-----------------------
6.6.2015 - Dnešním dnem u mne končí službu POpelka. Vytěžení posledních mých věcí, a dokončení odstrojení, teď už jí čeká jen pec.
Velké díky za dlouhodobé zapůjčení Marťas ;-) Celkem mi to vytrhlo trn z paty.
A musím uznat, tohle auto, ač to byl ,,vrak" v posledním tažení mi se svým ,,indexem čumivosti" bude hodně chybět :-)
Ale kdo mne zná, ví, že v mé (néé úplně zdravé :-D ) hlavě už pár ,,šílených" nápadů zas je ;-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Co je to SP?
-Speciální dvoumístný automobil, vycházející z typu 105S, který má za předními sedadly prosklennou mezistěnu. Jí je oddělen užitkový prostor automobilu. Vůz je možné použít jako nákladní, pohotovostní, montážní apod. Je sériově vybaven odpojovačem akumulátoru, dřevěnými podlážkami a kotevními úchyty pro připevnění přepravovaného materiálu. Užitečná hmotnost je 390 kg, v předním zavazadlovém prostoru je možné přepravovat hmotnost 40 kg, v užitkovém prostoru kabiny 200 kg a není-li obsazeno sedadlo spolujezdce, je možné využít i tohoto místa k přepravě dalších 75 kg (hmotnost řidiče je uvažována 75 kg).
-Automobily Škoda 105SP se vyráběli od října 1982 do července 1988 v AZNP Vrchlabí a nebyly určeny pro export.
-Asi nejčastější možnost kde se s tímto vozem dalo setkat byli SPOJE, různé servisní dílny, JZD atd.
-Počet vyrobených kusů? Zatím jediná písemná zmínka, která se mi podařila najít, je počet 6046 kusů. A z neověřeného zdroje se mi naskytla tato čísla:
-1982 = 105ks
-1983 = 401ks
-1984 = 505ks
-1985 = 821ks
-1986 = 842ks
-1987 = 1574ks
-1988 = 1798ks
-Ovšem jak už to tak bývá, sice jsem se dostal konečně k nějakým číslům, ale objevila se další záhada. V soupisu všech typů je uváděn i typ 120SP. :-O Bohužel při výčtu vyrobených kusů je uváděn společně se 105SP.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,87"
Datum expedice: 12.1.1987
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 8155 korálová červeň
Majitel: 5.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Kukačka"
Příběh tohoto vozu?
- 9.3.1987 = vůz poprvé zaregistrován do provozu s SPZ ZRC 87-63 , majitelem vozu byli podnik Jihomoravské státní lesy, závod lesní techniky, Velké Meziříčí.
- 26.10.1995 = první změna, ale ta byla pouze formální, kdy se původně státní podnik změnil na akciovou společnost.
- 19.11.1997 = převedeno v rámci firmy, jen na divizi Slavkov, vzdělávací středisko. Nové SPZ VY 83-80
- 29.6.1998 = auto odkoupil předposlední majitel z Vyškova. Nějakou dobu s ním běžně jezdil, sloužilo na stavbě firmy. Někdy v této době proběhli nějaké klempířské práce (prahy, zadní lemy) a kompletní nový lak. Po nějaké době byl odstaven, bohužel na nevhodném místě, kde se do něj pustilo pár nepřizpůsobivých spoluobčanů a tak utrpěl dalších pár ran. Nakonec se auto dostalo do uzavřeného areálu, SPZ byli 9.6.2006 uloženy do depozitu a od té doby se s autem nic nedělo.
- konec dubna 2013. Tak a tady už začíná můj příběh :-D Po SP jsem dlouho toužil, je to typ po kterém nejvíc prahnu :-D, několik lidí o tom vědělo, a tak jsem dostal od Pavla P. nepřímý odkaz (Ti teda mooc děkuji :-D ), na tenhle kus v inzerci. Situace mi absolutně nehrála do karet, jak finance, volný čas, i vzdálenost. Tak jsem nad tím ani nějak moc nepřemýšlel. Ale úplnou náhodou jsem se o tom zmínil známému, a ten mne silně vyhecoval, že není problém, vezme svojí odtahovku a jedem. To už byl pádný argument, následoval rychlý telefon s majitelem, ujištění že vůz je stále k dispozici a upozornění že auto je vážně v hrozném stavu :-D . Dobrá zpráva, vyzvednout peníze, a další den hurá na Vyškov. Osobní prohlídka mne ani nijak nepřekvapila, s podobným stavem jsem tak nějak počítal, kastle KO, živé papíry a dost SP dílů. Bylo rozhodnuto (no, ono bylo už vlastně cestou tam :-D ), jdeme nakládat :-) Cestou zpět ještě malá zastávka, k ověření identity na obvodním oddělení VB v Němčanech. Bez ztráty kytičky, ačkoliv ,,tisk" píše něco jiného :-D www.facebook.com/photo.ph p?fbid=10151... Dovezeno a složeno do ,,náhradních skladovacích prostor".
-23.11.2014 = Doklady prodány, tím končí příběh tohoto vozu v mém vlastnicví. Sice by se to mohlo zdát jako špatná investice, nelituji, spousta dílů zůstala, a byla to dobrá studnice poznání SP.
-nová budoucnost tohoto vozu se jeví velice dobře, jsem rád že se ,,dostalo" do dobrých rukou ;-) skoda-virt.cz/cz/.../1088 7-burak-105-sp
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,84"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 1001 bílá (dnes neurčitá brčálová :-/)
Majitel: 3.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Esmeralda"
Příběh tohoto vozu?
- ?? = kdy byl vůz poprvé zaregistrován bohužel nevím, Původní TP se nedochoval. První majitelem byl Státní statek Znojmo.
- 23.4.1997 = první převod, vozidlo odkoupil soukromý majitel, bohužel u první vlastníka došlo ke ztrátě TP, tak byl vystaven nový :-/
- 10.5.1997 = přestavba na 105L. Někdy v období u tohoto majitele též vůz dostal jiný motor (120ka z užovky) a byl přelakován na ,,zeleno".
- 10.11.1999 = převedeno na dceru předchozího majitele. Vůz většinou sloužil na stavbě rodinného domku.
- 3.7.2006 = vozidlo odstaveno a SPZ uloženy do depozitu.
- 3.12.2008 = trvale vyřazeno z registru :-/
- začátek ledna 2014 zaregistrováno v inzerci, i díky odkazu zde v kartě. Celý auto jsem nějak odmítnal kupovat, zajímalo mne jen pár dílů, zejména asi ten štítek :-) Následoval telefon majitely, a zjištování, jak to s vozem je. Bohužel, zájemců už bylo víc, ale všichni chtěli právě taky jen díly, ale pán to chtěl raději prodat jako celek. Což i vzhledem k ceně za jakou bylo nabízeno, se dalo akceptovat. Zkoušel jsem po telefonu ještě zjišťovat, jak se to s autem má, zejména ohledně toho, že vůz je pětimístný. Zajímalo mne zejména zda je kastle původní SPčková, nebo se z nějakého důvodu měnila celá za eLkovou. to mi bohužel pán nedokázal říct, dozvěděl jsem se jen to, že přestavba proběhla v roce 84- Noo, to už ve mne silně zahlodala zvědavost, zda to není původně SP užovka. Ovšem při dalším telefonátu, už pán věděl víc, a řekl mi že se spletl, přestavba byla provedena v devadesátých letech, ale vůz je v roce 84 vyroben. Hmm, to mi pomohl, další nahlodání zvědavostí, zda to není M1 :-D Ale po telefonu už jsem to nechtěl řešit, s pánem jsem se domluvil, že auto odvezu celé, ať je to cokoliv a v jakémkoliv stavu. Nákupní cena by se mi vrátila i kdybych auto následně odvezl do šrotu. Následovalo půjčení plaťáku a vyrazilo se pro vůz, ačkoliv z cesty se nakonec vyklubal nákup pro několik škodovkářů :-D Celou cestu mi v hlavě proudilo několik variant, co se může stát.
- 1. bude to obyčejná eM kastle = vyzobat co půjde a do šrotu.
- 2. SP kastle model 85 v hrozným stavu = vyzobat co půjde a do šrotu
- 3. SP kastle model 85 v slušným stavu = dárce pro ,,Kukačku"
- 4. nejhorší varianta :-D :-D :-D bude to SP kastle model 84 M1 = dilema :-D :-D :-D
Po příjezdu na místo, se samozřejmě potvrdila varianta 4. a já byl v koncích. Co s tím? :-D Kastle se na první rychlý pohled nejeví nezachránitelně. Nebylo co řešit, auto se naložilo, převezlo ke mne na dvůr. Na větší prohlídku bohužel už nebyl čas, jelikož hned další den nastala ,,akutní" potřeba vrhnout se na jiný ,,projekt". Takže prozatím se na auto nešáhlo.
Plány do budoucnosti
- Prozatím nevím, ale bojím se nejhoršího. Že ho budu chtít zachránit :-D
Prosba o pomoc
- Scháním tyto chybějící díly: Tak po dovezení ,,Esmeraldy" vlastně komplet SP interiér :-/ a jelikož ani v ,,Kukačce" není komplet, tak nejlépe 2x.
- A samozřejmě jakékoliv tiskové materiály (existoval vůbec nějaký prospekt???), fotografie SPček z provozu atd.
Typ: Škoda 120LS (sPO :-D)
Model: ,,81"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: nevím
Barva: 8125 šípková červeň + 100+ bílá
Majitel: asi třetí :-D
Najeto: cca 105000 km
Přezdívka: ,,POpelka"
Příběh tohoto vozu?
- Předchozí příběh zde: skoda-virt.cz/cz/.../1019 8-joey-ls-1981
- Načež jsem se vozu ujmul já :-D ,jelikož když už se má něco likvidovat, tak ať se to spotřebuje důkladně. A vzhledem k tomu, že jsem nechtěl další zimu trápit 130ku, tak se tahle alternativa ukázala jako dobré východisko. Bohužel Marťas byl dost aktivní, a z auta už moc nezbylo :-D Část plechařiny už byl ve šrotě, tak se jako nejschůdnější variantou bylo využít horší plechařiny z jedný mojí dárcovský kastle a čirou náhodou bílé :-D Tím se zrodil šílenej nápad vytvořit služební vůz PO. A když už byla doma i jedna volná SP přepážka, tak proč to nezkusit. Ač mám doma dvě SP, ani jedno není schopné provozu, takže ideální příležitost, jak aspoň částečně jakési SP dostat na silnici.
- Berte tohle auto jako zimní spotřebák, není to stavěné jako nějaká replika dobového vozu, jde spíš o ,,recesi" a auto na doježdění ;-)
- 6.6.2015 = Definitivní konec tohohle vozu, všechny SP věci vyndány věc, a kastle šla do hutí.
Srazy,akce kterých jsme se zůčastnily:
2014
-18. sraz vozů Škoda Želiv
-18. Škodahome Dolní Chabry
-Pohofest (3. místo jízda zručnosti)
------------------------- -------------------------- ---------- ,,ŠKODA 742/3 NAVŽDY" ;-) ------------------------- -------------------------- ---------------
6.6.2015 - Dnešním dnem u mne končí službu POpelka. Vytěžení posledních mých věcí, a dokončení odstrojení, teď už jí čeká jen pec.
Velké díky za dlouhodobé zapůjčení Marťas ;-) Celkem mi to vytrhlo trn z paty.
A musím uznat, tohle auto, ač to byl ,,vrak" v posledním tažení mi se svým ,,indexem čumivosti" bude hodně chybět :-)
Ale kdo mne zná, ví, že v mé (néé úplně zdravé :-D ) hlavě už pár ,,šílených" nápadů zas je ;-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Co je to SP?
-Speciální dvoumístný automobil, vycházející z typu 105S, který má za předními sedadly prosklennou mezistěnu. Jí je oddělen užitkový prostor automobilu. Vůz je možné použít jako nákladní, pohotovostní, montážní apod. Je sériově vybaven odpojovačem akumulátoru, dřevěnými podlážkami a kotevními úchyty pro připevnění přepravovaného materiálu. Užitečná hmotnost je 390 kg, v předním zavazadlovém prostoru je možné přepravovat hmotnost 40 kg, v užitkovém prostoru kabiny 200 kg a není-li obsazeno sedadlo spolujezdce, je možné využít i tohoto místa k přepravě dalších 75 kg (hmotnost řidiče je uvažována 75 kg).
-Automobily Škoda 105SP se vyráběli od října 1982 do července 1988 v AZNP Vrchlabí a nebyly určeny pro export.
-Asi nejčastější možnost kde se s tímto vozem dalo setkat byli SPOJE, různé servisní dílny, JZD atd.
-Počet vyrobených kusů? Zatím jediná písemná zmínka, která se mi podařila najít, je počet 6046 kusů. A z neověřeného zdroje se mi naskytla tato čísla:
-1982 = 105ks
-1983 = 401ks
-1984 = 505ks
-1985 = 821ks
-1986 = 842ks
-1987 = 1574ks
-1988 = 1798ks
-Ovšem jak už to tak bývá, sice jsem se dostal konečně k nějakým číslům, ale objevila se další záhada. V soupisu všech typů je uváděn i typ 120SP. :-O Bohužel při výčtu vyrobených kusů je uváděn společně se 105SP.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,87"
Datum expedice: 12.1.1987
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 8155 korálová červeň
Majitel: 5.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Kukačka"
Příběh tohoto vozu?
- 9.3.1987 = vůz poprvé zaregistrován do provozu s SPZ ZRC 87-63 , majitelem vozu byli podnik Jihomoravské státní lesy, závod lesní techniky, Velké Meziříčí.
- 26.10.1995 = první změna, ale ta byla pouze formální, kdy se původně státní podnik změnil na akciovou společnost.
- 19.11.1997 = převedeno v rámci firmy, jen na divizi Slavkov, vzdělávací středisko. Nové SPZ VY 83-80
- 29.6.1998 = auto odkoupil předposlední majitel z Vyškova. Nějakou dobu s ním běžně jezdil, sloužilo na stavbě firmy. Někdy v této době proběhli nějaké klempířské práce (prahy, zadní lemy) a kompletní nový lak. Po nějaké době byl odstaven, bohužel na nevhodném místě, kde se do něj pustilo pár nepřizpůsobivých spoluobčanů a tak utrpěl dalších pár ran. Nakonec se auto dostalo do uzavřeného areálu, SPZ byli 9.6.2006 uloženy do depozitu a od té doby se s autem nic nedělo.
- konec dubna 2013. Tak a tady už začíná můj příběh :-D Po SP jsem dlouho toužil, je to typ po kterém nejvíc prahnu :-D, několik lidí o tom vědělo, a tak jsem dostal od Pavla P. nepřímý odkaz (Ti teda mooc děkuji :-D ), na tenhle kus v inzerci. Situace mi absolutně nehrála do karet, jak finance, volný čas, i vzdálenost. Tak jsem nad tím ani nějak moc nepřemýšlel. Ale úplnou náhodou jsem se o tom zmínil známému, a ten mne silně vyhecoval, že není problém, vezme svojí odtahovku a jedem. To už byl pádný argument, následoval rychlý telefon s majitelem, ujištění že vůz je stále k dispozici a upozornění že auto je vážně v hrozném stavu :-D . Dobrá zpráva, vyzvednout peníze, a další den hurá na Vyškov. Osobní prohlídka mne ani nijak nepřekvapila, s podobným stavem jsem tak nějak počítal, kastle KO, živé papíry a dost SP dílů. Bylo rozhodnuto (no, ono bylo už vlastně cestou tam :-D ), jdeme nakládat :-) Cestou zpět ještě malá zastávka, k ověření identity na obvodním oddělení VB v Němčanech. Bez ztráty kytičky, ačkoliv ,,tisk" píše něco jiného :-D www.facebook.com/photo.ph p?fbid=10151... Dovezeno a složeno do ,,náhradních skladovacích prostor".
-23.11.2014 = Doklady prodány, tím končí příběh tohoto vozu v mém vlastnicví. Sice by se to mohlo zdát jako špatná investice, nelituji, spousta dílů zůstala, a byla to dobrá studnice poznání SP.
-nová budoucnost tohoto vozu se jeví velice dobře, jsem rád že se ,,dostalo" do dobrých rukou ;-) skoda-virt.cz/cz/.../1088 7-burak-105-sp
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,84"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 1001 bílá (dnes neurčitá brčálová :-/)
Majitel: 3.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Esmeralda"
Příběh tohoto vozu?
- ?? = kdy byl vůz poprvé zaregistrován bohužel nevím, Původní TP se nedochoval. První majitelem byl Státní statek Znojmo.
- 23.4.1997 = první převod, vozidlo odkoupil soukromý majitel, bohužel u první vlastníka došlo ke ztrátě TP, tak byl vystaven nový :-/
- 10.5.1997 = přestavba na 105L. Někdy v období u tohoto majitele též vůz dostal jiný motor (120ka z užovky) a byl přelakován na ,,zeleno".
- 10.11.1999 = převedeno na dceru předchozího majitele. Vůz většinou sloužil na stavbě rodinného domku.
- 3.7.2006 = vozidlo odstaveno a SPZ uloženy do depozitu.
- 3.12.2008 = trvale vyřazeno z registru :-/
- začátek ledna 2014 zaregistrováno v inzerci, i díky odkazu zde v kartě. Celý auto jsem nějak odmítnal kupovat, zajímalo mne jen pár dílů, zejména asi ten štítek :-) Následoval telefon majitely, a zjištování, jak to s vozem je. Bohužel, zájemců už bylo víc, ale všichni chtěli právě taky jen díly, ale pán to chtěl raději prodat jako celek. Což i vzhledem k ceně za jakou bylo nabízeno, se dalo akceptovat. Zkoušel jsem po telefonu ještě zjišťovat, jak se to s autem má, zejména ohledně toho, že vůz je pětimístný. Zajímalo mne zejména zda je kastle původní SPčková, nebo se z nějakého důvodu měnila celá za eLkovou. to mi bohužel pán nedokázal říct, dozvěděl jsem se jen to, že přestavba proběhla v roce 84- Noo, to už ve mne silně zahlodala zvědavost, zda to není původně SP užovka. Ovšem při dalším telefonátu, už pán věděl víc, a řekl mi že se spletl, přestavba byla provedena v devadesátých letech, ale vůz je v roce 84 vyroben. Hmm, to mi pomohl, další nahlodání zvědavostí, zda to není M1 :-D Ale po telefonu už jsem to nechtěl řešit, s pánem jsem se domluvil, že auto odvezu celé, ať je to cokoliv a v jakémkoliv stavu. Nákupní cena by se mi vrátila i kdybych auto následně odvezl do šrotu. Následovalo půjčení plaťáku a vyrazilo se pro vůz, ačkoliv z cesty se nakonec vyklubal nákup pro několik škodovkářů :-D Celou cestu mi v hlavě proudilo několik variant, co se může stát.
- 1. bude to obyčejná eM kastle = vyzobat co půjde a do šrotu.
- 2. SP kastle model 85 v hrozným stavu = vyzobat co půjde a do šrotu
- 3. SP kastle model 85 v slušným stavu = dárce pro ,,Kukačku"
- 4. nejhorší varianta :-D :-D :-D bude to SP kastle model 84 M1 = dilema :-D :-D :-D
Po příjezdu na místo, se samozřejmě potvrdila varianta 4. a já byl v koncích. Co s tím? :-D Kastle se na první rychlý pohled nejeví nezachránitelně. Nebylo co řešit, auto se naložilo, převezlo ke mne na dvůr. Na větší prohlídku bohužel už nebyl čas, jelikož hned další den nastala ,,akutní" potřeba vrhnout se na jiný ,,projekt". Takže prozatím se na auto nešáhlo.
Plány do budoucnosti
- Prozatím nevím, ale bojím se nejhoršího. Že ho budu chtít zachránit :-D
Prosba o pomoc
- Scháním tyto chybějící díly: Tak po dovezení ,,Esmeraldy" vlastně komplet SP interiér :-/ a jelikož ani v ,,Kukačce" není komplet, tak nejlépe 2x.
- A samozřejmě jakékoliv tiskové materiály (existoval vůbec nějaký prospekt???), fotografie SPček z provozu atd.
Typ: Škoda 120LS (sPO :-D)
Model: ,,81"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: nevím
Barva: 8125 šípková červeň + 100+ bílá
Majitel: asi třetí :-D
Najeto: cca 105000 km
Přezdívka: ,,POpelka"
Příběh tohoto vozu?
- Předchozí příběh zde: skoda-virt.cz/cz/.../1019 8-joey-ls-1981
- Načež jsem se vozu ujmul já :-D ,jelikož když už se má něco likvidovat, tak ať se to spotřebuje důkladně. A vzhledem k tomu, že jsem nechtěl další zimu trápit 130ku, tak se tahle alternativa ukázala jako dobré východisko. Bohužel Marťas byl dost aktivní, a z auta už moc nezbylo :-D Část plechařiny už byl ve šrotě, tak se jako nejschůdnější variantou bylo využít horší plechařiny z jedný mojí dárcovský kastle a čirou náhodou bílé :-D Tím se zrodil šílenej nápad vytvořit služební vůz PO. A když už byla doma i jedna volná SP přepážka, tak proč to nezkusit. Ač mám doma dvě SP, ani jedno není schopné provozu, takže ideální příležitost, jak aspoň částečně jakési SP dostat na silnici.
- Berte tohle auto jako zimní spotřebák, není to stavěné jako nějaká replika dobového vozu, jde spíš o ,,recesi" a auto na doježdění ;-)
- 6.6.2015 = Definitivní konec tohohle vozu, všechny SP věci vyndány věc, a kastle šla do hutí.
Srazy,akce kterých jsme se zůčastnily:
2014
-18. sraz vozů Škoda Želiv
-18. Škodahome Dolní Chabry
-Pohofest (3. místo jízda zručnosti)
------------------------- -------------------------- ---------- ,,ŠKODA 742/3 NAVŽDY" ;-) ------------------------- -------------------------- ---------------
Enggik / Škoda 105SP - komentáře:
19:45:29
28.12.2013
28.12.2013
skalick7
Ahoj ,lze dohodnou ofocení a změření na tel .je to v Praze
13:02:49
21.12.2013
21.12.2013
Enggik
-> Viliam: Tak to bys byl moc hodnej, předem díky
-> skalick7: A bylo by možný si tu podlážku zapůjčit, nebo aspoň oměřit? Na oplátku nevidím problém v zapůjčení ohrádky. S bočníma lištama bohužel nepomůžu Nějaká další SP o které nevím??
-> skalick7: A bylo by možný si tu podlážku zapůjčit, nebo aspoň oměřit? Na oplátku nevidím problém v zapůjčení ohrádky. S bočníma lištama bohužel nepomůžu Nějaká další SP o které nevím??
04:03:58
21.12.2013
21.12.2013
skalick7
Ahoj,podlážku mám,ale potřebuji zapůjčit ohrádku plata a boční lišty podlážky a nebo dobré foto.děkuji
22:14:59
20.12.2013
20.12.2013
Viliam
-> Enggik: Mám Automobil z 83, kde je predstavená užovka SPčka, ako máš na poslednej fotke s malými otvormi na zaisťovanie zadných dvier. Po novom roku ti to cvaknem, skôr sa k tomu nedostanem.
22:09:31
25.08.2013
25.08.2013
Enggik
-> Bobesh 25.08.13 22:06:09: Však já to taky vzdal. Bude se stavět do jiný kastle A díky
22:06:09
25.08.2013
25.08.2013
Bobesh
-> Enggik: Tu boudu bych látat nechtěl ani s kvérem u spánku tak ať to dopadne dle tvých představ
21:54:56
25.08.2013
25.08.2013
Enggik
-> kraska98 19.08.13 12:53:09: Těšit se můžeš, snad ti to dlouho vydrží U mne to je trochu na díl
Pokud by šedivka vyšla, maják zůstane, jen jiný provedení. Ale dokud není doma, není nic stoprocentního, ikdyž podle posledních zprav je to na dobré cestě.
Pokud by šedivka vyšla, maják zůstane, jen jiný provedení. Ale dokud není doma, není nic stoprocentního, ikdyž podle posledních zprav je to na dobré cestě.
12:53:39
19.08.2013
19.08.2013
kraska98
Ten Majaček bys tam mohl nechat
12:53:09
19.08.2013
19.08.2013
kraska98
Těším se na zrod v SP :D
22:27:40
30.05.2013
30.05.2013
Jamaican
Já doufám ,že ani nedospěju už ten stav ,ve které nyní jsem je na pováženou .
Ale v tom domečku se setkáme o to strach neměj
Ale v tom domečku se setkáme o to strach neměj
22:25:00
30.05.2013
30.05.2013
Enggik
-> Jamaican: Ještě jsi nedospěl do toho správnýho stádia
22:22:18
30.05.2013
30.05.2013
Jamaican
Ten modrej vrak je už prodanej . Takové vraždy už neberu . Kdyby mě ruplo v hlavě a chtěl to poslat do pece ,tak bych na tom nic nevydělal a práce by na tom bylo do důchodu požehnaně . Pro mě tedy absolutně nemyslitelné
22:10:35
30.05.2013
30.05.2013
Enggik
-> krup 29.05.13 18:10:01: Už o ní vím ,zpravodajové zaúřadovali slušně Nezávisle na sobě mi o ní psali tři známí. Takže fajn, teď už se nebojím, že by mi nějaká další utekla
No, ona není bez TP, ale je jen odhlášená. Otázkou je kdy, a jakým způsobem. Pokud už je vedená jako eko zlikvidovaná, tak už je původní TP bezcenný. Pokud bylo odhlášená ještě před výmyslem EKO likvidací, tak tuším, že se s tím dá ještě něco dělat Ale do týhle problematiky zas tolik nevidím, tak bych tu nerad šířil nějaký blud. Ale jako kus, je nepochybně zdravější než ten můj,a je i relativně kompletnější. Ale ta cena? Nevím, nechci soudit, moje byla za 4500,- ,má živé papíry a relativně dost atyp. SP věcí. Takže ta cena u týhle mi příjde trochu nadsazená. SP je sice vzácnost, ale takový hlad po nich zas není, aby to mělo nějakou zvýšenou hodnotu. O tohle zboží má zájem jen pár prapodivnejch jedinců. Toť jen můj názor
-> castrol: Nemám, a nebudu Leda že by jí měl ještě tak za půl roku za třetinovou cenu.
-> Jamaican: Nebudu, já už svojí mám. A tak se klidně s dalšími podělím. A ty neser, a pořiď toho modrýho Iže
-> krup: Nejsi první kdo schání. Ale zatím mám i pro vlastní potřeby málo. Přeci jen sehnat je do sedmi aut dá celkem zabrat.
No, ona není bez TP, ale je jen odhlášená. Otázkou je kdy, a jakým způsobem. Pokud už je vedená jako eko zlikvidovaná, tak už je původní TP bezcenný. Pokud bylo odhlášená ještě před výmyslem EKO likvidací, tak tuším, že se s tím dá ještě něco dělat Ale do týhle problematiky zas tolik nevidím, tak bych tu nerad šířil nějaký blud. Ale jako kus, je nepochybně zdravější než ten můj,a je i relativně kompletnější. Ale ta cena? Nevím, nechci soudit, moje byla za 4500,- ,má živé papíry a relativně dost atyp. SP věcí. Takže ta cena u týhle mi příjde trochu nadsazená. SP je sice vzácnost, ale takový hlad po nich zas není, aby to mělo nějakou zvýšenou hodnotu. O tohle zboží má zájem jen pár prapodivnejch jedinců. Toť jen můj názor
-> castrol: Nemám, a nebudu Leda že by jí měl ještě tak za půl roku za třetinovou cenu.
-> Jamaican: Nebudu, já už svojí mám. A tak se klidně s dalšími podělím. A ty neser, a pořiď toho modrýho Iže
-> krup: Nejsi první kdo schání. Ale zatím mám i pro vlastní potřeby málo. Přeci jen sehnat je do sedmi aut dá celkem zabrat.
09:06:01
30.05.2013
30.05.2013
krup
-> oppik: tak ono je to auto stejně bez TP, takže je dobrá "jen na díly" + cena vzhledem k tomu faktu je z těch divočejších ..
21:52:23
29.05.2013
29.05.2013
oppik
než se sem dostane tak bude mít po ní :-)
už to je i na fb
už to je i na fb
21:50:47
29.05.2013
29.05.2013
Jamaican
Ten bude nasranej
19:57:49
29.05.2013
29.05.2013
castrol
-> krup: uz ju ma -> Enggik: ci ?
19:15:42
29.05.2013
29.05.2013
krup
-> Enggik: btw.: Enggiku, prosimtě, ty, takovej velkostatkář, měl bys prosímtě navíc sadu gumových koberců? ( těch, ke kterým patří "potah" tunelu na tomhle autě? ) Potřeboval stačili by mě jen "podlážky" :)
18:19:23
29.05.2013
29.05.2013
škoda caddy
-> krup: Teď jsem na ní koukal