hele ho, kluka :)
auto.bazos.cz/inzerat/...
/Skoda-105SP.php
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
-----------------------
6.6.2015 - Dnešním dnem u mne končí službu POpelka. Vytěžení posledních mých věcí, a dokončení odstrojení, teď už jí čeká jen pec.
Velké díky za dlouhodobé zapůjčení Marťas ;-) Celkem mi to vytrhlo trn z paty.
A musím uznat, tohle auto, ač to byl ,,vrak" v posledním tažení mi se svým ,,indexem čumivosti" bude hodně chybět :-)
Ale kdo mne zná, ví, že v mé (néé úplně zdravé :-D ) hlavě už pár ,,šílených" nápadů zas je ;-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Co je to SP?
-Speciální dvoumístný automobil, vycházející z typu 105S, který má za předními sedadly prosklennou mezistěnu. Jí je oddělen užitkový prostor automobilu. Vůz je možné použít jako nákladní, pohotovostní, montážní apod. Je sériově vybaven odpojovačem akumulátoru, dřevěnými podlážkami a kotevními úchyty pro připevnění přepravovaného materiálu. Užitečná hmotnost je 390 kg, v předním zavazadlovém prostoru je možné přepravovat hmotnost 40 kg, v užitkovém prostoru kabiny 200 kg a není-li obsazeno sedadlo spolujezdce, je možné využít i tohoto místa k přepravě dalších 75 kg (hmotnost řidiče je uvažována 75 kg).
-Automobily Škoda 105SP se vyráběli od října 1982 do července 1988 v AZNP Vrchlabí a nebyly určeny pro export.
-Asi nejčastější možnost kde se s tímto vozem dalo setkat byli SPOJE, různé servisní dílny, JZD atd.
-Počet vyrobených kusů? Zatím jediná písemná zmínka, která se mi podařila najít, je počet 6046 kusů. A z neověřeného zdroje se mi naskytla tato čísla:
-1982 = 105ks
-1983 = 401ks
-1984 = 505ks
-1985 = 821ks
-1986 = 842ks
-1987 = 1574ks
-1988 = 1798ks
-Ovšem jak už to tak bývá, sice jsem se dostal konečně k nějakým číslům, ale objevila se další záhada. V soupisu všech typů je uváděn i typ 120SP. :-O Bohužel při výčtu vyrobených kusů je uváděn společně se 105SP.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,87"
Datum expedice: 12.1.1987
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 8155 korálová červeň
Majitel: 5.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Kukačka"
Příběh tohoto vozu?
- 9.3.1987 = vůz poprvé zaregistrován do provozu s SPZ ZRC 87-63 , majitelem vozu byli podnik Jihomoravské státní lesy, závod lesní techniky, Velké Meziříčí.
- 26.10.1995 = první změna, ale ta byla pouze formální, kdy se původně státní podnik změnil na akciovou společnost.
- 19.11.1997 = převedeno v rámci firmy, jen na divizi Slavkov, vzdělávací středisko. Nové SPZ VY 83-80
- 29.6.1998 = auto odkoupil předposlední majitel z Vyškova. Nějakou dobu s ním běžně jezdil, sloužilo na stavbě firmy. Někdy v této době proběhli nějaké klempířské práce (prahy, zadní lemy) a kompletní nový lak. Po nějaké době byl odstaven, bohužel na nevhodném místě, kde se do něj pustilo pár nepřizpůsobivých spoluobčanů a tak utrpěl dalších pár ran. Nakonec se auto dostalo do uzavřeného areálu, SPZ byli 9.6.2006 uloženy do depozitu a od té doby se s autem nic nedělo.
- konec dubna 2013. Tak a tady už začíná můj příběh :-D Po SP jsem dlouho toužil, je to typ po kterém nejvíc prahnu :-D, několik lidí o tom vědělo, a tak jsem dostal od Pavla P. nepřímý odkaz (Ti teda mooc děkuji :-D ), na tenhle kus v inzerci. Situace mi absolutně nehrála do karet, jak finance, volný čas, i vzdálenost. Tak jsem nad tím ani nějak moc nepřemýšlel. Ale úplnou náhodou jsem se o tom zmínil známému, a ten mne silně vyhecoval, že není problém, vezme svojí odtahovku a jedem. To už byl pádný argument, následoval rychlý telefon s majitelem, ujištění že vůz je stále k dispozici a upozornění že auto je vážně v hrozném stavu :-D . Dobrá zpráva, vyzvednout peníze, a další den hurá na Vyškov. Osobní prohlídka mne ani nijak nepřekvapila, s podobným stavem jsem tak nějak počítal, kastle KO, živé papíry a dost SP dílů. Bylo rozhodnuto (no, ono bylo už vlastně cestou tam :-D ), jdeme nakládat :-) Cestou zpět ještě malá zastávka, k ověření identity na obvodním oddělení VB v Němčanech. Bez ztráty kytičky, ačkoliv ,,tisk" píše něco jiného :-D www.facebook.com/photo.ph p?fbid=10151... Dovezeno a složeno do ,,náhradních skladovacích prostor".
-23.11.2014 = Doklady prodány, tím končí příběh tohoto vozu v mém vlastnicví. Sice by se to mohlo zdát jako špatná investice, nelituji, spousta dílů zůstala, a byla to dobrá studnice poznání SP.
-nová budoucnost tohoto vozu se jeví velice dobře, jsem rád že se ,,dostalo" do dobrých rukou ;-) skoda-virt.cz/cz/.../1088 7-burak-105-sp
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,84"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 1001 bílá (dnes neurčitá brčálová :-/)
Majitel: 3.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Esmeralda"
Příběh tohoto vozu?
- ?? = kdy byl vůz poprvé zaregistrován bohužel nevím, Původní TP se nedochoval. První majitelem byl Státní statek Znojmo.
- 23.4.1997 = první převod, vozidlo odkoupil soukromý majitel, bohužel u první vlastníka došlo ke ztrátě TP, tak byl vystaven nový :-/
- 10.5.1997 = přestavba na 105L. Někdy v období u tohoto majitele též vůz dostal jiný motor (120ka z užovky) a byl přelakován na ,,zeleno".
- 10.11.1999 = převedeno na dceru předchozího majitele. Vůz většinou sloužil na stavbě rodinného domku.
- 3.7.2006 = vozidlo odstaveno a SPZ uloženy do depozitu.
- 3.12.2008 = trvale vyřazeno z registru :-/
- začátek ledna 2014 zaregistrováno v inzerci, i díky odkazu zde v kartě. Celý auto jsem nějak odmítnal kupovat, zajímalo mne jen pár dílů, zejména asi ten štítek :-) Následoval telefon majitely, a zjištování, jak to s vozem je. Bohužel, zájemců už bylo víc, ale všichni chtěli právě taky jen díly, ale pán to chtěl raději prodat jako celek. Což i vzhledem k ceně za jakou bylo nabízeno, se dalo akceptovat. Zkoušel jsem po telefonu ještě zjišťovat, jak se to s autem má, zejména ohledně toho, že vůz je pětimístný. Zajímalo mne zejména zda je kastle původní SPčková, nebo se z nějakého důvodu měnila celá za eLkovou. to mi bohužel pán nedokázal říct, dozvěděl jsem se jen to, že přestavba proběhla v roce 84- Noo, to už ve mne silně zahlodala zvědavost, zda to není původně SP užovka. Ovšem při dalším telefonátu, už pán věděl víc, a řekl mi že se spletl, přestavba byla provedena v devadesátých letech, ale vůz je v roce 84 vyroben. Hmm, to mi pomohl, další nahlodání zvědavostí, zda to není M1 :-D Ale po telefonu už jsem to nechtěl řešit, s pánem jsem se domluvil, že auto odvezu celé, ať je to cokoliv a v jakémkoliv stavu. Nákupní cena by se mi vrátila i kdybych auto následně odvezl do šrotu. Následovalo půjčení plaťáku a vyrazilo se pro vůz, ačkoliv z cesty se nakonec vyklubal nákup pro několik škodovkářů :-D Celou cestu mi v hlavě proudilo několik variant, co se může stát.
- 1. bude to obyčejná eM kastle = vyzobat co půjde a do šrotu.
- 2. SP kastle model 85 v hrozným stavu = vyzobat co půjde a do šrotu
- 3. SP kastle model 85 v slušným stavu = dárce pro ,,Kukačku"
- 4. nejhorší varianta :-D :-D :-D bude to SP kastle model 84 M1 = dilema :-D :-D :-D
Po příjezdu na místo, se samozřejmě potvrdila varianta 4. a já byl v koncích. Co s tím? :-D Kastle se na první rychlý pohled nejeví nezachránitelně. Nebylo co řešit, auto se naložilo, převezlo ke mne na dvůr. Na větší prohlídku bohužel už nebyl čas, jelikož hned další den nastala ,,akutní" potřeba vrhnout se na jiný ,,projekt". Takže prozatím se na auto nešáhlo.
Plány do budoucnosti
- Prozatím nevím, ale bojím se nejhoršího. Že ho budu chtít zachránit :-D
Prosba o pomoc
- Scháním tyto chybějící díly: Tak po dovezení ,,Esmeraldy" vlastně komplet SP interiér :-/ a jelikož ani v ,,Kukačce" není komplet, tak nejlépe 2x.
- A samozřejmě jakékoliv tiskové materiály (existoval vůbec nějaký prospekt???), fotografie SPček z provozu atd.
Typ: Škoda 120LS (sPO :-D)
Model: ,,81"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: nevím
Barva: 8125 šípková červeň + 100+ bílá
Majitel: asi třetí :-D
Najeto: cca 105000 km
Přezdívka: ,,POpelka"
Příběh tohoto vozu?
- Předchozí příběh zde: skoda-virt.cz/cz/.../1019 8-joey-ls-1981
- Načež jsem se vozu ujmul já :-D ,jelikož když už se má něco likvidovat, tak ať se to spotřebuje důkladně. A vzhledem k tomu, že jsem nechtěl další zimu trápit 130ku, tak se tahle alternativa ukázala jako dobré východisko. Bohužel Marťas byl dost aktivní, a z auta už moc nezbylo :-D Část plechařiny už byl ve šrotě, tak se jako nejschůdnější variantou bylo využít horší plechařiny z jedný mojí dárcovský kastle a čirou náhodou bílé :-D Tím se zrodil šílenej nápad vytvořit služební vůz PO. A když už byla doma i jedna volná SP přepážka, tak proč to nezkusit. Ač mám doma dvě SP, ani jedno není schopné provozu, takže ideální příležitost, jak aspoň částečně jakési SP dostat na silnici.
- Berte tohle auto jako zimní spotřebák, není to stavěné jako nějaká replika dobového vozu, jde spíš o ,,recesi" a auto na doježdění ;-)
- 6.6.2015 = Definitivní konec tohohle vozu, všechny SP věci vyndány věc, a kastle šla do hutí.
Srazy,akce kterých jsme se zůčastnily:
2014
-18. sraz vozů Škoda Želiv
-18. Škodahome Dolní Chabry
-Pohofest (3. místo jízda zručnosti)
------------------------- -------------------------- ---------- ,,ŠKODA 742/3 NAVŽDY" ;-) ------------------------- -------------------------- ---------------
6.6.2015 - Dnešním dnem u mne končí službu POpelka. Vytěžení posledních mých věcí, a dokončení odstrojení, teď už jí čeká jen pec.
Velké díky za dlouhodobé zapůjčení Marťas ;-) Celkem mi to vytrhlo trn z paty.
A musím uznat, tohle auto, ač to byl ,,vrak" v posledním tažení mi se svým ,,indexem čumivosti" bude hodně chybět :-)
Ale kdo mne zná, ví, že v mé (néé úplně zdravé :-D ) hlavě už pár ,,šílených" nápadů zas je ;-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Co je to SP?
-Speciální dvoumístný automobil, vycházející z typu 105S, který má za předními sedadly prosklennou mezistěnu. Jí je oddělen užitkový prostor automobilu. Vůz je možné použít jako nákladní, pohotovostní, montážní apod. Je sériově vybaven odpojovačem akumulátoru, dřevěnými podlážkami a kotevními úchyty pro připevnění přepravovaného materiálu. Užitečná hmotnost je 390 kg, v předním zavazadlovém prostoru je možné přepravovat hmotnost 40 kg, v užitkovém prostoru kabiny 200 kg a není-li obsazeno sedadlo spolujezdce, je možné využít i tohoto místa k přepravě dalších 75 kg (hmotnost řidiče je uvažována 75 kg).
-Automobily Škoda 105SP se vyráběli od října 1982 do července 1988 v AZNP Vrchlabí a nebyly určeny pro export.
-Asi nejčastější možnost kde se s tímto vozem dalo setkat byli SPOJE, různé servisní dílny, JZD atd.
-Počet vyrobených kusů? Zatím jediná písemná zmínka, která se mi podařila najít, je počet 6046 kusů. A z neověřeného zdroje se mi naskytla tato čísla:
-1982 = 105ks
-1983 = 401ks
-1984 = 505ks
-1985 = 821ks
-1986 = 842ks
-1987 = 1574ks
-1988 = 1798ks
-Ovšem jak už to tak bývá, sice jsem se dostal konečně k nějakým číslům, ale objevila se další záhada. V soupisu všech typů je uváděn i typ 120SP. :-O Bohužel při výčtu vyrobených kusů je uváděn společně se 105SP.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,87"
Datum expedice: 12.1.1987
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 8155 korálová červeň
Majitel: 5.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Kukačka"
Příběh tohoto vozu?
- 9.3.1987 = vůz poprvé zaregistrován do provozu s SPZ ZRC 87-63 , majitelem vozu byli podnik Jihomoravské státní lesy, závod lesní techniky, Velké Meziříčí.
- 26.10.1995 = první změna, ale ta byla pouze formální, kdy se původně státní podnik změnil na akciovou společnost.
- 19.11.1997 = převedeno v rámci firmy, jen na divizi Slavkov, vzdělávací středisko. Nové SPZ VY 83-80
- 29.6.1998 = auto odkoupil předposlední majitel z Vyškova. Nějakou dobu s ním běžně jezdil, sloužilo na stavbě firmy. Někdy v této době proběhli nějaké klempířské práce (prahy, zadní lemy) a kompletní nový lak. Po nějaké době byl odstaven, bohužel na nevhodném místě, kde se do něj pustilo pár nepřizpůsobivých spoluobčanů a tak utrpěl dalších pár ran. Nakonec se auto dostalo do uzavřeného areálu, SPZ byli 9.6.2006 uloženy do depozitu a od té doby se s autem nic nedělo.
- konec dubna 2013. Tak a tady už začíná můj příběh :-D Po SP jsem dlouho toužil, je to typ po kterém nejvíc prahnu :-D, několik lidí o tom vědělo, a tak jsem dostal od Pavla P. nepřímý odkaz (Ti teda mooc děkuji :-D ), na tenhle kus v inzerci. Situace mi absolutně nehrála do karet, jak finance, volný čas, i vzdálenost. Tak jsem nad tím ani nějak moc nepřemýšlel. Ale úplnou náhodou jsem se o tom zmínil známému, a ten mne silně vyhecoval, že není problém, vezme svojí odtahovku a jedem. To už byl pádný argument, následoval rychlý telefon s majitelem, ujištění že vůz je stále k dispozici a upozornění že auto je vážně v hrozném stavu :-D . Dobrá zpráva, vyzvednout peníze, a další den hurá na Vyškov. Osobní prohlídka mne ani nijak nepřekvapila, s podobným stavem jsem tak nějak počítal, kastle KO, živé papíry a dost SP dílů. Bylo rozhodnuto (no, ono bylo už vlastně cestou tam :-D ), jdeme nakládat :-) Cestou zpět ještě malá zastávka, k ověření identity na obvodním oddělení VB v Němčanech. Bez ztráty kytičky, ačkoliv ,,tisk" píše něco jiného :-D www.facebook.com/photo.ph p?fbid=10151... Dovezeno a složeno do ,,náhradních skladovacích prostor".
-23.11.2014 = Doklady prodány, tím končí příběh tohoto vozu v mém vlastnicví. Sice by se to mohlo zdát jako špatná investice, nelituji, spousta dílů zůstala, a byla to dobrá studnice poznání SP.
-nová budoucnost tohoto vozu se jeví velice dobře, jsem rád že se ,,dostalo" do dobrých rukou ;-) skoda-virt.cz/cz/.../1088 7-burak-105-sp
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,84"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 1001 bílá (dnes neurčitá brčálová :-/)
Majitel: 3.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Esmeralda"
Příběh tohoto vozu?
- ?? = kdy byl vůz poprvé zaregistrován bohužel nevím, Původní TP se nedochoval. První majitelem byl Státní statek Znojmo.
- 23.4.1997 = první převod, vozidlo odkoupil soukromý majitel, bohužel u první vlastníka došlo ke ztrátě TP, tak byl vystaven nový :-/
- 10.5.1997 = přestavba na 105L. Někdy v období u tohoto majitele též vůz dostal jiný motor (120ka z užovky) a byl přelakován na ,,zeleno".
- 10.11.1999 = převedeno na dceru předchozího majitele. Vůz většinou sloužil na stavbě rodinného domku.
- 3.7.2006 = vozidlo odstaveno a SPZ uloženy do depozitu.
- 3.12.2008 = trvale vyřazeno z registru :-/
- začátek ledna 2014 zaregistrováno v inzerci, i díky odkazu zde v kartě. Celý auto jsem nějak odmítnal kupovat, zajímalo mne jen pár dílů, zejména asi ten štítek :-) Následoval telefon majitely, a zjištování, jak to s vozem je. Bohužel, zájemců už bylo víc, ale všichni chtěli právě taky jen díly, ale pán to chtěl raději prodat jako celek. Což i vzhledem k ceně za jakou bylo nabízeno, se dalo akceptovat. Zkoušel jsem po telefonu ještě zjišťovat, jak se to s autem má, zejména ohledně toho, že vůz je pětimístný. Zajímalo mne zejména zda je kastle původní SPčková, nebo se z nějakého důvodu měnila celá za eLkovou. to mi bohužel pán nedokázal říct, dozvěděl jsem se jen to, že přestavba proběhla v roce 84- Noo, to už ve mne silně zahlodala zvědavost, zda to není původně SP užovka. Ovšem při dalším telefonátu, už pán věděl víc, a řekl mi že se spletl, přestavba byla provedena v devadesátých letech, ale vůz je v roce 84 vyroben. Hmm, to mi pomohl, další nahlodání zvědavostí, zda to není M1 :-D Ale po telefonu už jsem to nechtěl řešit, s pánem jsem se domluvil, že auto odvezu celé, ať je to cokoliv a v jakémkoliv stavu. Nákupní cena by se mi vrátila i kdybych auto následně odvezl do šrotu. Následovalo půjčení plaťáku a vyrazilo se pro vůz, ačkoliv z cesty se nakonec vyklubal nákup pro několik škodovkářů :-D Celou cestu mi v hlavě proudilo několik variant, co se může stát.
- 1. bude to obyčejná eM kastle = vyzobat co půjde a do šrotu.
- 2. SP kastle model 85 v hrozným stavu = vyzobat co půjde a do šrotu
- 3. SP kastle model 85 v slušným stavu = dárce pro ,,Kukačku"
- 4. nejhorší varianta :-D :-D :-D bude to SP kastle model 84 M1 = dilema :-D :-D :-D
Po příjezdu na místo, se samozřejmě potvrdila varianta 4. a já byl v koncích. Co s tím? :-D Kastle se na první rychlý pohled nejeví nezachránitelně. Nebylo co řešit, auto se naložilo, převezlo ke mne na dvůr. Na větší prohlídku bohužel už nebyl čas, jelikož hned další den nastala ,,akutní" potřeba vrhnout se na jiný ,,projekt". Takže prozatím se na auto nešáhlo.
Plány do budoucnosti
- Prozatím nevím, ale bojím se nejhoršího. Že ho budu chtít zachránit :-D
Prosba o pomoc
- Scháním tyto chybějící díly: Tak po dovezení ,,Esmeraldy" vlastně komplet SP interiér :-/ a jelikož ani v ,,Kukačce" není komplet, tak nejlépe 2x.
- A samozřejmě jakékoliv tiskové materiály (existoval vůbec nějaký prospekt???), fotografie SPček z provozu atd.
Typ: Škoda 120LS (sPO :-D)
Model: ,,81"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: nevím
Barva: 8125 šípková červeň + 100+ bílá
Majitel: asi třetí :-D
Najeto: cca 105000 km
Přezdívka: ,,POpelka"
Příběh tohoto vozu?
- Předchozí příběh zde: skoda-virt.cz/cz/.../1019 8-joey-ls-1981
- Načež jsem se vozu ujmul já :-D ,jelikož když už se má něco likvidovat, tak ať se to spotřebuje důkladně. A vzhledem k tomu, že jsem nechtěl další zimu trápit 130ku, tak se tahle alternativa ukázala jako dobré východisko. Bohužel Marťas byl dost aktivní, a z auta už moc nezbylo :-D Část plechařiny už byl ve šrotě, tak se jako nejschůdnější variantou bylo využít horší plechařiny z jedný mojí dárcovský kastle a čirou náhodou bílé :-D Tím se zrodil šílenej nápad vytvořit služební vůz PO. A když už byla doma i jedna volná SP přepážka, tak proč to nezkusit. Ač mám doma dvě SP, ani jedno není schopné provozu, takže ideální příležitost, jak aspoň částečně jakési SP dostat na silnici.
- Berte tohle auto jako zimní spotřebák, není to stavěné jako nějaká replika dobového vozu, jde spíš o ,,recesi" a auto na doježdění ;-)
- 6.6.2015 = Definitivní konec tohohle vozu, všechny SP věci vyndány věc, a kastle šla do hutí.
Srazy,akce kterých jsme se zůčastnily:
2014
-18. sraz vozů Škoda Želiv
-18. Škodahome Dolní Chabry
-Pohofest (3. místo jízda zručnosti)
------------------------- -------------------------- ---------- ,,ŠKODA 742/3 NAVŽDY" ;-) ------------------------- -------------------------- ---------------
Enggik / Škoda 105SP - komentáře:
18:10:01
29.05.2013
29.05.2013
krup
16:31:22
17.05.2013
17.05.2013
Enggik
-> Domajz2: Však já to tak taky bral
Někteří neváhají?? Nééé, pleteš se, toho jsem schopnej jen já Kámoš kterej mi to odvážel, se taky do dneška baví tím, že si udělat pro takovou hnilku výlet na trase Tanvald-Praha-Vyškov-Měln ík Toho jsme schopný fakt jen mi
Někteří neváhají?? Nééé, pleteš se, toho jsem schopnej jen já Kámoš kterej mi to odvážel, se taky do dneška baví tím, že si udělat pro takovou hnilku výlet na trase Tanvald-Praha-Vyškov-Měln ík Toho jsme schopný fakt jen mi
23:18:39
12.05.2013
12.05.2013
Domajz2
-> Enggik: vím , ale jak psal -> castrol: dělal jsem si legraci...
Stejně to nic ale nemění na tom, že je to zvrhlý, když tady na jednu stranu lidi pindají nad autem v inzerci, že má orezlý lemy a proto není dostatečně libový a na druhou stranu zase někteří neváhájí jet přes kus země, pro tu nejvyhnilejší hujdu ze všech.
Stejně to nic ale nemění na tom, že je to zvrhlý, když tady na jednu stranu lidi pindají nad autem v inzerci, že má orezlý lemy a proto není dostatečně libový a na druhou stranu zase někteří neváhájí jet přes kus země, pro tu nejvyhnilejší hujdu ze všech.
22:21:16
12.05.2013
12.05.2013
Enggik
-> Pavel P.. 12.05.13 21:58:37: Tak o týhle vím. A jen nepodstatnej detail, není červená Byla to M1, barva 8430 červeň zemitá.
21:58:37
12.05.2013
12.05.2013
Pavel P..
21:40:16
12.05.2013
12.05.2013
Enggik
-> Star LC20: Do hutí na laně?? Myslím že by tam dojel maximálně tak přední nárazník s předním roštem Prodat?? To není blbej nápad, takhle zdravejch kastlí je pomálu
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Díky Je relativně kompletní. Nejpodstatnější z chybějících věcí je podlážka, ale to nevidím jako tak extrémní problém. A zbytek chybějících věcí, už jsou jen detaily, kterých už si ani nikdo moc nevšimne. Jo, a štítek, s tím to bude horší Ty nástavce měl i BORIS!!! No já doufám že vyjímkou nezůstanu, a někdo se přidá. Momentálně je to projekt číslo 1., vše ostatní jde ,,stranou". Ale brzký vyjetí na silnice moc reálný není.
-> Domajz2: Kéž by jich na každým vrakáči bylo 8 To bych byl šťastej.
Jen taková poznámka. Není důležité kolik se jich vyrobilo, ale kolik se jich dochovalo
-> j_j: Trekka? Hmm. Taky bych nepohrdnul
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Díky Je relativně kompletní. Nejpodstatnější z chybějících věcí je podlážka, ale to nevidím jako tak extrémní problém. A zbytek chybějících věcí, už jsou jen detaily, kterých už si ani nikdo moc nevšimne. Jo, a štítek, s tím to bude horší Ty nástavce měl i BORIS!!! No já doufám že vyjímkou nezůstanu, a někdo se přidá. Momentálně je to projekt číslo 1., vše ostatní jde ,,stranou". Ale brzký vyjetí na silnice moc reálný není.
-> Domajz2: Kéž by jich na každým vrakáči bylo 8 To bych byl šťastej.
Jen taková poznámka. Není důležité kolik se jich vyrobilo, ale kolik se jich dochovalo
-> j_j: Trekka? Hmm. Taky bych nepohrdnul
21:27:06
12.05.2013
12.05.2013
Domajz2
-> castrol: už jsem se bál, že to nikdo nepozná...
-> j_j: Trekka? To se mi nelíbí, vypadá to jako Land Rover s Downovým syndormem
-> j_j: Trekka? To se mi nelíbí, vypadá to jako Land Rover s Downovým syndormem
21:23:50
12.05.2013
12.05.2013
castrol
-> škoda caddy: citim v tom davku ironie
21:23:04
12.05.2013
12.05.2013
Star LC20
Domajz2 12.05.13 21:11:06 napsal:
Tady na virtu je to už pěkně zvrhlý, nějak mi nejde do hlavy, proč na
sračky vyhnilou, červenou 105ku bez zadních sedaček, kterých se na každým
druhým vrakáči válí 8, má v oblíbených víc lidí, než mojí
zachovalou, úžasnou a vzácnou 136 GL, kterých bylo vyrobeno jenom 1611 !!
Ok, příště se vykašlu na nějaký shánění uloženky a asi taky někde
koupím nějaký zbytek auta a uvidíme kolik bude mít oblíbenců
Tady na virtu je to už pěkně zvrhlý, nějak mi nejde do hlavy, proč na
sračky vyhnilou, červenou 105ku bez zadních sedaček, kterých se na každým
druhým vrakáči válí 8, má v oblíbených víc lidí, než mojí
zachovalou, úžasnou a vzácnou 136 GL, kterých bylo vyrobeno jenom 1611 !!
Ok, příště se vykašlu na nějaký shánění uloženky a asi taky někde
koupím nějaký zbytek auta a uvidíme kolik bude mít oblíbenců
21:15:45
12.05.2013
12.05.2013
SOMALECEK (martin120)
tak mám takový dojem, že jsem ji viděl v pátek ve slavkově v kovošrotu :-)
21:15:34
12.05.2013
12.05.2013
j_j
-> Domajz2: kup si nějakou raritu...třeba si nech přivízt Trekku ze Zélandu a uvidíš :)
21:13:07
12.05.2013
12.05.2013
škoda caddy
-> Domajz2: vo co ti de?tak mu nezáviď!!!
21:11:12
12.05.2013
12.05.2013
oppik
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: to bude dlouhá doba než ho s tím autem uvidíš naživo
21:11:06
12.05.2013
12.05.2013
Domajz2
Tady na virtu je to už pěkně zvrhlý, nějak mi nejde do hlavy, proč na sračky vyhnilou, červenou 105ku bez zadních sedaček, kterých se na každým druhým vrakáči válí 8, má v oblíbených víc lidí, než mojí zachovalou, úžasnou a vzácnou 136 GL, kterých bylo vyrobeno jenom 1611 !!
Ok, příště se vykašlu na nějaký shánění uloženky a asi taky někde koupím nějaký zbytek auta a uvidíme kolik bude mít oblíbenců
Ok, příště se vykašlu na nějaký shánění uloženky a asi taky někde koupím nějaký zbytek auta a uvidíme kolik bude mít oblíbenců
21:07:27
12.05.2013
12.05.2013
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Enggik: Gratuluji ke koupi. Těším se až někdy snad uvidím naživo. Vidím, že jsi ji koupil v celkem kompletním stavu a že měly ty hliníkové nástavce na podbězích jsem viděl až u tebe. Bude to chtít hodně práce, ale věřím, že to dotáhneš do konce a rozhodně budeš výjimkou v republice řekl bych. Ještě jednou gratulace.
20:46:14
12.05.2013
12.05.2013
Star LC20
-> Enggik: hezky do hutí ještě pojede na laně ne? nebo to torzo zkus ještě prodat co...
20:31:20
12.05.2013
12.05.2013
Enggik
-> Pavel P.. 11.05.13 14:20:54:
->All Všem díky, ale na tomhle už moc práce nebude
->krup Přesně, tak, je to ta Vyškovská, na kterou tu byl odkaz
Páč jednou (brzo) nebudou :)
A proto jsem jí bral Kdo zaváhá, nežere
-> škoda caddy: Firemní polep? Něco v hlavě je, nic složitého. Ale zatím scháním podklady apod. Ovšem tohle bude až to poslední co budu řešit, taková třešnička na dortu
-> Joey 120 LS: To víš, časy se mění
-> tunerlada: Užovka SP?? Joo, dal bych si taky říct, ale to je snad větší šance že objevím 5týho Furgoneta
-> Vena: Díky Budu se snažit vrátit jí na cesty, ale cesta bude dlouhá *8* Kdepak, kastle se drží statečně, viz. poslední foto SPX *40*
->All Všem díky, ale na tomhle už moc práce nebude
->krup Přesně, tak, je to ta Vyškovská, na kterou tu byl odkaz
Páč jednou (brzo) nebudou :)
A proto jsem jí bral Kdo zaváhá, nežere
-> škoda caddy: Firemní polep? Něco v hlavě je, nic složitého. Ale zatím scháním podklady apod. Ovšem tohle bude až to poslední co budu řešit, taková třešnička na dortu
-> Joey 120 LS: To víš, časy se mění
-> tunerlada: Užovka SP?? Joo, dal bych si taky říct, ale to je snad větší šance že objevím 5týho Furgoneta
-> Vena: Díky Budu se snažit vrátit jí na cesty, ale cesta bude dlouhá *8* Kdepak, kastle se drží statečně, viz. poslední foto SPX *40*
20:01:44
12.05.2013
12.05.2013
oppik
-> Enggik: má tam cenu dávat odpojovač baterie
10:39:44
12.05.2013
12.05.2013
Vena
-> Enggik: Gratulace pane. Doufám že jí vrátíš život,i když teda v jiné kastli. Tohle už drží pohromadě jen ta přepážka ne?
10:37:54
12.05.2013
12.05.2013
Martin NM
držím palce pri renovácii