skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stepanzadnazabava (nejen problémy s Fordy)
prohledat
1146 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 25.07.2021 do 10.01.2025, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Ok diky.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.10.24 12:59:11: www.tecompaper.cz/
Ptej se na paní Jitku Škrochovou.
E-mail přímo na ni ti můžu poslat až někdy večír.
Ptej se na paní Jitku Škrochovou.
E-mail přímo na ni ti můžu poslat až někdy večír.
-> Jirik_Tuňák1983: Pls dej kontakt.
-> StepaNoFUN 26.10.24 10:45:16: Pak už zbývá jediné a to tisk jiný než termo (DT), ale stolní tiskárna a TTR, odpovídající ribbon a štítky. Máme třá v práci štítky s PVC vrstvou, spešl ribbon, ale musíš to tisknout na Zebře. Ty štítky jsou určené na ven, nevadí jim UV záření ani povětrnostní vlivy. Kdyžtak mohu dát kontakt na dodavatele. Poradí se vším možným. Dělám s nimi minimálně 15 let.
Dodávali nám např. spešl štítky na hliníkovém podkladu. Ty nešly sundat v podstatě z ničeho.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dodávali nám např. spešl štítky na hliníkovém podkladu. Ty nešly sundat v podstatě z ničeho.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Bohuzel jsme v potravinarskym prumyslu, kde se ty stroje casto mejou a i se kolikrat zahrivaji... :-(
-> Jirik_Tuňák1983: drzi, ale ty stitky casem cernaj, pokud na ne pusobi teplo. Furt je to termotisk.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Bohuzel. Pouzivam jen klasicky Dymo.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Bohuzel. Pouzivam jen klasicky Dymo.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.10.24 08:40:30: A co ta elektrikářská? www.cdrmarket.cz/brother-
pt-e110vp-pte110vpyj1-s-ku
frem-tiskarna-stitku?utm_i
d=212...
Neříkej, že to nedrží. Všude to máme nalepené sto let. Byť v interiéru.
Neříkej, že to nedrží. Všude to máme nalepené sto let. Byť v interiéru.
-> StepaNoFUN: Nemáš zkušenost s 3D štítkovačkou? Potřebovali bychom dělat štítky na stroje na ovládací prvky a ty klasický Dymo s termotiskem moc nevydržej.
www.hornbach.cz/p/.../406 9625
Líbí se mi tohle, ale potřeboval bych automatickou verzi, že si to napíšu na displej a ono to samo vytiskne...
www.hornbach.cz/p/.../406 9625
Líbí se mi tohle, ale potřeboval bych automatickou verzi, že si to napíšu na displej a ono to samo vytiskne...
Nekde se stala chyba... Ale proslapanej ridicuv a prostredek pasovaly...
-> Bukaj 10.10.24 16:26:35: Taky myslim...
-> Sita 10.10.24 08:48:52: No, přesně tak to myslím ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN 10.10.24 07:55:52: Já myslím, že ta závlačková petlice není umístěna v ose páček vypínačů, ale je o kus výš, takže nelze přesunout bez shození obou páček dolů. Takže to funkční je ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: podle me ta zavlacka nepujde presunout pres packu jistice v horni poloze, takze za mne funkcni prepinac a vypinac :D
-> StepaNoFUN 10.10.24 07:55:52: jo, takyj sem koukal, ze to vlastne je cely uplne k hovnu. A to ma bejt jakože přepínač sítí? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.10.24 21:37:13: no ale domakany to neni. Kdyz nahodim jeden a posunu paku, mohu nahodit druhej. Tudiz to postrada blbuvzdornost.
To by ta paka jeste musela bejt profrezovana, aby nesla posunout bez preklopeni.
Jinak teda masakr. :-D
To by ta paka jeste musela bejt profrezovana, aby nesla posunout bez preklopeni.
Jinak teda masakr. :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.10.24 18:03:34: Kbelík potíží hlásí i servisáci, kteří museli odevzdat staré servisní Toyoty Hiace s 2.5 deaselem a přejít na tuto.
Tak Transit od soboty do dneska stal a asi chtel stat dyl. Chytlo to na otoceni, po 10sec. chciplo a pak jsem startoval mozna na 8x, nez to chytlo. Postupne na 2,3,4... Vypada to, ze zapadla nafta. Uz to jednou udelalo. Asi pred rokem. Tak uvidime co to bude delat dal.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.09.24 14:02:01: To máme ve Škodě taky. Neumí no, to by to muselo jet na ten startérgenerátor a to moc nejde.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale zato je to těžší, složitější a dražší na pořízení i na servis... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: Ano, tedy hybrid uplně k hovnu, neumí to jet jen na elektriku...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 16.09.24 20:37:20: Co to je za spešl baterku? To je nějakej mild?
-> StepaNoFUN: Absolutni nesmysl no... Koupit si ojety Turneo domu za svy, to si to muzes hodit...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ja mam jednu baterku.
Jinak 72tis je pekny. Pro normalniho cloveka az smrtelny.
Jinak 72tis je pekny. Pro normalniho cloveka az smrtelny.
-> StepaNoFUN: Jinak moje baterka na zaruku nastesti... Prej je ta baterka dokonce s delsi zarukou jak ma normalne auto...
Kdybys ji kupoval, tqk stoji si 72 000, nevim jestli s nebo bez dph.
Kdybys ji kupoval, tqk stoji si 72 000, nevim jestli s nebo bez dph.
-> StepaNoFUN: Mas dve nebo jednu baterku? Tohle delava udajne chcipla hospodarska baterie... My mame teda ve vsech autech jen jednu baterku (vyjma myho hybrida teda). Normalne kdyz jsou dve baterky (12V) tak jsou obe pod sedackou.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pekny... Co ta sranda stoji? Zaruka se na to tvari jak?
Jinak ja jsem posledne myslel, ze jsem dojezdil. Nastartuju doma na dvore a asi po 3min vyrazim. Asi po 400m blikam. Nic. Kouknu na pristrojovku -mrtva. Totalne. Odstavim. Chcipnu to a ani nestartujem, nicmene vse ostatni funguje (svetla, osvetleni kabiny, jen se nerozsviti ani jedna kontrolka. Po 3tim zapnuti zapalovani normalne vse pracuje, mazu pamet zavad a jedu. Zustava pouze nejaka chyba komunikace CAN. Nesmazatelna. Po asi 30km zastavuju si koupit piti, normalne startuju a chybu nemame...
Jinak ja jsem posledne myslel, ze jsem dojezdil. Nastartuju doma na dvore a asi po 3min vyrazim. Asi po 400m blikam. Nic. Kouknu na pristrojovku -mrtva. Totalne. Odstavim. Chcipnu to a ani nestartujem, nicmene vse ostatni funguje (svetla, osvetleni kabiny, jen se nerozsviti ani jedna kontrolka. Po 3tim zapnuti zapalovani normalne vse pracuje, mazu pamet zavad a jedu. Zustava pouze nejaka chyba komunikace CAN. Nesmazatelna. Po asi 30km zastavuju si koupit piti, normalne startuju a chybu nemame...
-> StepaNoFUN: Tyjo tak je chciplou baterkou hybridni. To jsem myslel, ze to LiFePo4 vydrzi dyl jak necely dva roky...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jakože Ford má pro poruchu pohonu stejnou kontrolku, jako "normální auta" kontrolku prasklé žárovky? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> darklord 31.08.24 09:38:05: No jo, jenze u vas zaplatis jen za pripojeni. U nas pripojeni a pak jeste mesicne dle jistice. Nicmene u jednofaze je ten mesicni poplatek az do 1x25A stejny.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vsak ale v cene rekonstrukcie sa to navysenie velkosti pripojky strati, ja som dal 3x25 doma aj do garaze. Aj ked asi trochu lutujem ze som do garaze nedal 3x32 rovno, cenovy rozdiel nebol az taky a ak by som to chcel navysit, zase to zaplatim cele ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Syny: Ale vsichni meli jistic 15 A a za navyseni se plati zejo...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 30.08.24 18:46:59: Pritom do 1x25A za ten jistic platis stejne...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: divil by ses, co lidí je schopno vyhodit sporák a dat si vařič z tesca jen aby mohli mit 10 jistič. Páč to stačí. A když se pere tak se prostě nic dalšího nepoužívá... Stačí si na to dávat jen pozor :-D
Udivuje me, kolik blaznu si pri rekonstrukci necha i pro 3+1 jistic 1B20. Dokonce rikal predseda, ze tam jsou i lidi, co chteli jen 1B16.
-> Borderer: Protoze norma rika, ze spotrebic tridy II neobsahuje ZADNE nezive casti. A kdyz tam das vidlici, ktera se k nezive casti pripojuje...
Spravne bys treba do svetel s dvojitou izolaci vubec nemel tahat žz drat. To ze tam je se toleruje, protoze nikdy nevis, jaky svetlo si pani domaci nakonec vymysli.
Spravne bys treba do svetel s dvojitou izolaci vubec nemel tahat žz drat. To ze tam je se toleruje, protoze nikdy nevis, jaky svetlo si pani domaci nakonec vymysli.
-> StepaNoFUN: Proč vlastně? Přijde mi zcestné se u vysavače srat s výměnou 20 metru šňůry, když je to beztak zlomený přímo za vidlici. :-D Takhle zůstane kolik jen nezapojen.
-> StepaNoFUN: Nojo, ale vždy se najde někdo, kdo neví, že to nejde a udělá to... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: nenehradis, protoze to nesmis udelat. Musis vymenit kabel.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, protože co uděláš, když se u jakýhokoli spotřebiče II. tř. uláme zástrčka? Nahradíš rozebiratelnou zástrčkou I. tř.
Podle mne jsou dvoužilové prodlužky (v dnešní době) nesmysl...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Podle mne jsou dvoužilové prodlužky (v dnešní době) nesmysl...
No ale stejne prijde blbec, kterej potrebuje pripojit spotrebic tridy I a vylomi tu zarazku... Je to jen otazka casu, stane se to vzdy ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Levny strunovky, flexy, velky vrtacky... Veskery spotrebice tridy II.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: K čemu je takováhle prodlužka dobrá? To je tak na vysavač, ne? Nebo co se ještě dneska používá bez kolíku a je s tim potřeba někam chodit?![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdyz mne s timhle v praci naserou, delam to samy.