-> StepaNoFUN: Jinak moje baterka na zaruku nastesti... Prej je ta baterka dokonce s delsi zarukou jak ma normalne auto...
Kdybys ji kupoval, tqk stoji si 72 000, nevim jestli s nebo bez dph.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stepanzadnazabava (nejen problémy s Fordy)
prohledat
1168 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 25.07.2021 do 15.03.2025, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Mas dve nebo jednu baterku? Tohle delava udajne chcipla hospodarska baterie... My mame teda ve vsech autech jen jednu baterku (vyjma myho hybrida teda). Normalne kdyz jsou dve baterky (12V) tak jsou obe pod sedackou.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pekny... Co ta sranda stoji? Zaruka se na to tvari jak?
Jinak ja jsem posledne myslel, ze jsem dojezdil. Nastartuju doma na dvore a asi po 3min vyrazim. Asi po 400m blikam. Nic. Kouknu na pristrojovku -mrtva. Totalne. Odstavim. Chcipnu to a ani nestartujem, nicmene vse ostatni funguje (svetla, osvetleni kabiny, jen se nerozsviti ani jedna kontrolka. Po 3tim zapnuti zapalovani normalne vse pracuje, mazu pamet zavad a jedu. Zustava pouze nejaka chyba komunikace CAN. Nesmazatelna. Po asi 30km zastavuju si koupit piti, normalne startuju a chybu nemame...
Jinak ja jsem posledne myslel, ze jsem dojezdil. Nastartuju doma na dvore a asi po 3min vyrazim. Asi po 400m blikam. Nic. Kouknu na pristrojovku -mrtva. Totalne. Odstavim. Chcipnu to a ani nestartujem, nicmene vse ostatni funguje (svetla, osvetleni kabiny, jen se nerozsviti ani jedna kontrolka. Po 3tim zapnuti zapalovani normalne vse pracuje, mazu pamet zavad a jedu. Zustava pouze nejaka chyba komunikace CAN. Nesmazatelna. Po asi 30km zastavuju si koupit piti, normalne startuju a chybu nemame...
-> StepaNoFUN: Tyjo tak je chciplou baterkou hybridni. To jsem myslel, ze to LiFePo4 vydrzi dyl jak necely dva roky...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jakože Ford má pro poruchu pohonu stejnou kontrolku, jako "normální auta" kontrolku prasklé žárovky? 

-> darklord 31.08.24 09:38:05: No jo, jenze u vas zaplatis jen za pripojeni. U nas pripojeni a pak jeste mesicne dle jistice. Nicmene u jednofaze je ten mesicni poplatek az do 1x25A stejny.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vsak ale v cene rekonstrukcie sa to navysenie velkosti pripojky strati, ja som dal 3x25 doma aj do garaze. Aj ked asi trochu lutujem ze som do garaze nedal 3x32 rovno, cenovy rozdiel nebol az taky a ak by som to chcel navysit, zase to zaplatim cele 

-> Syny: Ale vsichni meli jistic 15 A a za navyseni se plati zejo...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 30.08.24 18:46:59: Pritom do 1x25A za ten jistic platis stejne...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: divil by ses, co lidí je schopno vyhodit sporák a dat si vařič z tesca jen aby mohli mit 10 jistič. Páč to stačí. A když se pere tak se prostě nic dalšího nepoužívá... Stačí si na to dávat jen pozor :-D
Udivuje me, kolik blaznu si pri rekonstrukci necha i pro 3+1 jistic 1B20. Dokonce rikal predseda, ze tam jsou i lidi, co chteli jen 1B16.
-> Borderer: Protoze norma rika, ze spotrebic tridy II neobsahuje ZADNE nezive casti. A kdyz tam das vidlici, ktera se k nezive casti pripojuje...
Spravne bys treba do svetel s dvojitou izolaci vubec nemel tahat žz drat. To ze tam je se toleruje, protoze nikdy nevis, jaky svetlo si pani domaci nakonec vymysli.
Spravne bys treba do svetel s dvojitou izolaci vubec nemel tahat žz drat. To ze tam je se toleruje, protoze nikdy nevis, jaky svetlo si pani domaci nakonec vymysli.
-> StepaNoFUN: Proč vlastně? Přijde mi zcestné se u vysavače srat s výměnou 20 metru šňůry, když je to beztak zlomený přímo za vidlici. :-D Takhle zůstane kolik jen nezapojen.
-> StepaNoFUN: Nojo, ale vždy se najde někdo, kdo neví, že to nejde a udělá to... 

-> Bukaj: nenehradis, protoze to nesmis udelat. Musis vymenit kabel.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, protože co uděláš, když se u jakýhokoli spotřebiče II. tř. uláme zástrčka? Nahradíš rozebiratelnou zástrčkou I. tř.
Podle mne jsou dvoužilové prodlužky (v dnešní době) nesmysl...

Podle mne jsou dvoužilové prodlužky (v dnešní době) nesmysl...
No ale stejne prijde blbec, kterej potrebuje pripojit spotrebic tridy I a vylomi tu zarazku... Je to jen otazka casu, stane se to vzdy 

-> Bukaj: Levny strunovky, flexy, velky vrtacky... Veskery spotrebice tridy II.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: K čemu je takováhle prodlužka dobrá? To je tak na vysavač, ne? Nebo co se ještě dneska používá bez kolíku a je s tim potřeba někam chodit?

-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdyz mne s timhle v praci naserou, delam to samy.
Uz me sralo se na to divat
-> StepaNoFUN: To je stejně šílený. Co neumíme my, umí dodat Číňan nebo Polák.
Dnes dorazila zasilka z polska... sice za 2k, ale furt lepsi nez cela sahara za 8.
Spíš by to chtělo udělat systém ala "Jarda". Takže sahara pěkně na čudlíky a sepnout vždy, když bude třeba 

-> Tomaso435 02.08.24 20:49:40: Uprostřed Alp 31.12. večer po tmě určitě nebude třeba, aby fungovala sahara... 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pochopitelně!

-> King 02.08.24 20:37:20: -> Matthes, záškodník z TechWebu 02.08.24 20:43:03:
a ještě ideálně někde uprostřed alp 31.12. večer po tmě :-D



-> King: Jako z jilu vysochat valecek a namotat na nej primereny mnozstvi odpornyho dratu?
-> StepaNoFUN 30.07.24 16:08:48: Nemělo by v tomto bodě dojít na troubleshooting level "Bukaj " a z trosek předřadnýho odporu se pokusit extrapolovat hodnotu výslednýho odporu a následně vyrobit náhradu?

-> StepaNoFUN: No alespon zatim...
Jinak tyjo u myho jak je vedro venku, tak klima nestiha ten velkej prostor chladit a je tam docela teplo. Ne, ze by se clovek paril jak vepr, ale nemusim se bat, ze budu mit u nosu rampouch
Jinak tyjo u myho jak je vedro venku, tak klima nestiha ten velkej prostor chladit a je tam docela teplo. Ne, ze by se clovek paril jak vepr, ale nemusim se bat, ze budu mit u nosu rampouch

-> Jirik_Tuňák1983 30.07.24 15:22:13: 
"Náhradní díl" je v některejch kruzích holt sprostý sousloví..

"Náhradní díl" je v některejch kruzích holt sprostý sousloví..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to v tom aute chcipnu. To je fakt kraval.
-> StepaNoFUN: A dat to bez odporu ze obe rychlosti budou rychly?
-> palinator: Tak zatim zadny vrakoviste nema (Trotina, Nechanice, Vojkov, Slustice, Bechovice), v jednom autorizovanym servisu mne poslali do riti, ze z bouracek vse hned vyhazujou, nebo vracej zakaznikovi, druhej autorizovanej servis velmi ochotne, ale ze bohuzel nemaj, ze kdyby se nahodou objevilo, ozvou se. Tak mam jeste 2 moznosti kam mam volat dyl...
Jinak to asi za tu dvojku z polska (tudiz bez papiru a z cistejch) objednam, protoze oficialni moznost je cela sahara i s vetrakem za 8k...
Jinak to asi za tu dvojku z polska (tudiz bez papiru a z cistejch) objednam, protoze oficialni moznost je cela sahara i s vetrakem za 8k...
-> StepaNoFUN:
Tvl za ty prachy to snad začnu vyrábět/repasovat..
Tvl za ty prachy to snad začnu vyrábět/repasovat..

-> Jozka 30.07.24 13:34:05: Dříve jsme si opravili vodní a palivové čerpadlo, vyměnili spínač, relé, posilovač. Dnes si k tomu musíš koupit polomotor.
-> Jirik_Tuňák1983: To je kompromis - taky mu mohli nabídnout celý auto..

-> StepaNoFUN 30.07.24 10:58:51: To mi proboha řekni, co je tohle za green a ekonomické řešení? 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: TME těžko. Tohle je dost specifický.
Jediný řešení je asi Allegro. Tam ho maj. Za dvojku.
EDIT: allegro.cz/nabidka/odpor- ventilatoru-ford-transit-1 3-2-0-2-2-tdci-3134503095- 3134503097-15565327380?utm _feed=7...
Jediný řešení je asi Allegro. Tam ho maj. Za dvojku.
EDIT: allegro.cz/nabidka/odpor- ventilatoru-ford-transit-1 3-2-0-2-2-tdci-3134503095- 3134503097-15565327380?utm _feed=7...
-> StepaNoFUN: Tyvole... nejaky tme nebo tak? Parametry asi nevime, co?
Vyborne!
Predradny odpor nelze samostatne objednat. Je to soucasti sahary i s vetrakem.
By se clovek posral. Na vrakacich v okoli nic. Na servisu nic z bouracky taky nemaj.
Predradny odpor nelze samostatne objednat. Je to soucasti sahary i s vetrakem.
By se clovek posral. Na vrakacich v okoli nic. Na servisu nic z bouracky taky nemaj.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ani ne. Ta sahara je fakt venku hned. Alespon takhle castecne. Na uplny vyndani bych asi musel jeste odmontovat nadobku na servo. Ale takhle jen vzduchovej filtr, odpojit kabely od vetraku a vycvaknout odvzdusneni od chladice z drzaku. Sahara drzi na dvou packach a vytahnes ji nahoru. Pak jde ten odpor jen vycvaknout.
-> StepaNoFUN: Husty, jsi do toho sel kozama 

Nastesti je ta sahara venku za chvilku.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To bys poznal, že se roztočí rychle. To je kravál, jak když startuje vrtulník a slyšíš ho přes motor i v autě. Takhle skoro slyšet není.
Mně se roztočil na rychlo asi za 4 minuty. Ale to bude tím, že na pomalo neběží vůbec. :-/
Každopádně děkuji. Hádat se s nima nepojedu aby opravili závadu, kterou jsem jim hlásil. To by zase bylo na dlouho. Zkusím se podívat sám, jak je ten větrák ovládanej.
Každopádně děkuji. ;-)
Mně se roztočil na rychlo asi za 4 minuty. Ale to bude tím, že na pomalo neběží vůbec. :-/
Každopádně děkuji. Hádat se s nima nepojedu aby opravili závadu, kterou jsem jim hlásil. To by zase bylo na dlouho. Zkusím se podívat sám, jak je ten větrák ovládanej.
Každopádně děkuji. ;-)
-> StepaNoFUN: Pocitove bych rekl, ze bezi na pomalo, ale rychlost se rano nezmenila alespon behem par minut. Jak dlouho se ma cekat? Podotykam, ze mam dneska 12 stupnu.